هوش مصنوعی مسواک جدید اورال بی به شما اخطار می دهد بهتر مسواک بزنید

به گزارش مجله سرگرمی، برند مشهور اورال بی از نوعی مسواک جدید رونمایی نموده است که هوش مصنوعی خیره کننده ای دارد و با قیمت 220 دلاری به فروش می رسد. این مسواک می تواند ایرادهای شما در حین مسواک زدن را کشف نموده و در این زمینه به شما هشدار دهد.

هوش مصنوعی مسواک جدید اورال بی به شما اخطار می دهد بهتر مسواک بزنید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مسواک برقی جدید اورال بی که با نام Genius X شناخته می گردد از هوش مصنوعی برای بهبود شرایط مسواک زدن کاربران استفاده می نماید.

این مسواک به وسیله بلوتوث به یک برنامه در تلفن همراه شما متصل می گردد. هنگامی که آغاز به مسواک زدن می کنید ، برنامه هوشمند یک تایمر نشان می دهد که چه مدت مسواک زده اید و شما را هدایت می نماید که در کدام دندانها ضعیف تر عمل نموده اید و باید بهتر مسواک بزنید.

شرکت اورال بی در توصیف این مسواک می گوید: این مسواک از حسگرها استفاده می نماید تا بداند چه موقع فشار زیادی به دندانها وارد می کنید یا چه زمانی به اندازه کافی مسواک نمی زنید و سپس داده ها را به وسیله حسگرها به برنامه می فرستد. برنامه از این داده های حسگر استفاده و به وسیله الگوریتم هوش مصنوعی داده ها را تحلیل می نماید. در نتیجه به شما می گوید بهترین روش مسواک زدن برای شما کدام است یا به شما امتیاز می دهد که خوب مسواک زده اید یا خیر.

این نخستین مسواک با قابلیت اتصال به تلفن همراه نیست که شرکت اورال بی به بازار عرضه نموده است. این شرکت در سال 2014 نیز یک مسواک بلوتوثی را وارد بازار کرد که می تواند با یاری دندانپزشک برنامه ریزی گردد. پس از آن اورال بی خط فراوری مسواک های Genius خود را در سال 2016 راه اندازی کرد. اما هیچ یک از مدلهای قبلی به اندازه این مدل به لحاظ هوش مصنوعی قدرتمند نبوده است.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54887

به "هوش مصنوعی مسواک جدید اورال بی به شما اخطار می دهد بهتر مسواک بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی مسواک جدید اورال بی به شما اخطار می دهد بهتر مسواک بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید