همکاری های نمایشگاهی بین موزه ملی ایران و برج میلاد تقویت می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل برج میلاد تهران در دیدار با مدیر موزه ملی ایران در خصوص همکاری متقابل فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه های فرهنگی به گفت و گو پرداخت.

همکاری های نمایشگاهی بین موزه ملی ایران و برج میلاد تقویت می گردد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران، مجتبی توسل مدیرعامل برج میلاد تهران در این دیدار گفت: با توجه به پتانسیل مجموعه برج میلاد و شمار قابل توجه بازدیدکننده داخلی و خارجی و اهمیت گسترش فعالیت های فرهنگی این مجموعه، امیدواریم بتوانیم همکاری نزدیکی با موزه ملی ایران که از برترین و فعال ترین موزه های کشور است، برقرار کنیم.

جبرئیل نوکنده مدیر موزه میل ایران نیز در این نشست با استقبال از این رویکرد فرهنگی گفت: با توجه به تجربیات بین المللی موزه ملی ایران در برپایی نمایشگاه های پیروز و سایر جنبه های فعالیت های موزه ای، امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک، نمایشگاهی از آثار موزه ملی ایران در محل موزه برج میلاد برپا کنیم.

او تاکید نمود: با توجه به این که موزه ملی و برج میلاد از مجموعه های پربازدید شهر تهران هستند، همکاری متقابل بین آن ها می تواند باعث آشنایی طیف گسترده ای از مخاطبان با میراث فرهنگی غنی کشور گردد و از این طریق علاوه بر آموزش در این حوزه، مشوق آن ها در امر پاسداشت این میراث یگانه باشد.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34776

به "همکاری های نمایشگاهی بین موزه ملی ایران و برج میلاد تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری های نمایشگاهی بین موزه ملی ایران و برج میلاد تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید