همه چیز درباره سریال دودکش 2

به گزارش مجله سرگرمی، محبوبیت داستان های خانواده مشتاق در سریال های دودکش 1 و پادری، باعث شد تا عوامل این مجموعه به فکر ساختن سری سوم دودکش افتاده تا برای بار چندم به محبوبیت در میان مخاطبان دست یابند. هومن برق نورد، بهنام تشکر و امیرحسین رستمی از بازیگران اصلی سریال هستند.

همه چیز درباره سریال دودکش 2

خبرنگاران| درحالی که قرار بود تصویربرداری سریال دودکش 2 به این زودی ها تمام شده و در کنداکتور ماه رمضان قرار گیرد، اما به دلیل اوج گیری کرونا تصویربرداری این سریال به طور موقت متوقف شد. عوامل ساخت دودکش 2 گفته اند که در روز های آینده فیلمبرداری سریال مجددا شروع می گردد.

به گزارش خبرنگاران، بااینکه چند وقتی است تصویرداری سری دوم دودکش متوقف شده، اما مراحل فنی این سریال همچنان درحال انجام بوده و بعضی از دست اندرکارن دودکش 2 اعلام نموده اند که طی ماه های آینده این سریال پخش خواهد شد.

محبوبیت داستان های خانواده مشتاق در سریال های دودکش 1 و پادری، باعث شد تا عوامل این مجموعه به فکر ساختن سری سوم دودکش افتاده تا برای بار چندم به محبوبیت در میان مخاطبان دست یابند. هومن برق نورد، بهنام تشکر و امیرحسین رستمی از بازیگران اصلی سریال هستند.

فصل اول دودکش از سریال های پرمخاطب شبکه یک تلویزیون بود که ماه رمضان سال 92 روی آنتن رفت و در سال 1395 هم ادامه ای بر این سریال با نام پادری به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شد.

اواسط بهمن بود که برزو نیک نژاد سریال دودکش2 را به تهیه کنندگی زینب تقوایی در سکوت خبری مقابل دوربین برد. این درحالی است که فصل اول این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی ساخته شد و در ماه رمضان سال 1392 روانه آنتن شبکه یک شده بود.

در خلاصه داستان سریال دودکش2 اینگونه آمده است که خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، نیمه گمشده قلمداد می گردد و این، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!.

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجرا هایی شروع می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیرگذار هستند!.

نویسنده و کارگردان دودکش 2 درباره حضور بازیگران قدیمی و اضافه شدن بازیگران جدید گفته است که آن گروه قدیمی حضور دارند، اما بازیگران جدید هم به تناوب قصه و اتفاقات، اضافه خواهند شد.

علاوه بر حضور بازیگران اصلی این سریال، چون هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و بهنام تشکر، به تازگی الهام اخوان نیز به گروه این بازیگران اضافه شده است.

امیرحسین رستمی 12 بهمن 1354 در تهران به دنیا آمد. او به مدت یک دوره هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ، در سال 1382 بوده؛ اما فعالیت سینمایی خود را بعنوان بازیگر، از سال 1385 با فیلم فقط چشم هاتو ببند شروع نموده بود. رستمی مجری شوتبال در شبکه نسیم نیز بوده است.

او از سال 1377 کار خود را در عرصه بازیگری با فیلم هزاران ستاره به کارگردانی رامبد جوان شروع کرد و پس از آن در فیلم سینمایی اسپاگتی در هشت دقیقه که آن هم ساخته رامبد جوان بود به ایفای نقش پرداخت و شناخته شد.

او در سریال هایی، چون (لیسانسه ها) به کارگردانی سروش صحت، پادری (دودکش 2) کاری از محمدحسین لطیفی، (آخرین بازی) حسین سهیلی زاده (پژمان) سروش صحت، (دودکش) محمدحسین لطیفی، (یه تیکه زمین) مهدی کرم پور، (دختران حوا) حسین سهیلی زاده، (سه پنج دو) حسین سهیلی زاده، (آسمان همواره ابری نیست) سعید عالم زاده، (نون و ریحون) فرزاد مؤتمن، (شرایط سفید) حمید نعمت الله، (شمس العماره) سامان مقدم و (مرد هزار چهره) مهران مدیری نیز به ایفای نقش پرداخته است.

بهنام تشکر زاده 4 بهمن 1355 در بندر انزلی است. او سال 1375 همراه با خانواده اش از بندر انزلی به ساری مهاجرت می نماید و از همان سال فعالیت تئاتری خود را در ساری و با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره شروع می نماید.

تشکر گفته که در دوران نوجوانی، هافبک راست تیم نوجوانان باشگاه ملوان بندر انزلی بوده، ولی بنا به دلایلی، این رشته ورزشی را به شکل حرفه ای پیگیری ننموده است. پس از فوتبال به شطرنج و بیلیارد رو آورد.

بهنام تشکر فارغ التحصیل رشته اقتصاد بازرگانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه فیروزکوه است. او با بازی در نقش دکتر نیما در سریال ساختمان پزشکان به شهرت رسید. تشکرکار دوبله را به مدت 2 سال در سال 83 انجام داده و از سال 87 نیز گویندگی در رادیو را شروع نموده است.

از جوایز و افتخاران بهنام تشکر می توان به دریافت تندیس بهترین بازیگر تئاتر در سال 1394 از انجمن ملی منتقدان تئاتر ایران برای بازی در نمایش دختر یانکی به کارگردانی بهرام تشکر، دریافت تندیس بهترین بازیگر طنز تلویزیون در سال 1391 برای بازی در سریال ساختمان پزشکان، دریافت تندیس بهترین بازیگر برای نمایش ماه زدگان به کارگردانی بهرام تشکر در ششمین جشنواره سراسری ماه و رتبه اول بازیگری برای نمایش هتل کالیفرنیا در چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مولوی در سال 1387 به کارگردانی بهرام تشکر اشاره نمود.

هومن برق نورد متولد 5 دی 1348 در تهران است. او دارای دیپلم برق بوده و از جمله افرادی است که رؤیای بازیگری اش خیلی زود به حقیقت تبدیل شده است. برق نورد در ابتدای سال های جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شده بود و خیلی زود توانست به جمع بازیگران تئاتر بپیوندد.

او اولین کار تئاتری خود را در سال 1367 انجام داد و آقای جعفری او را به این عرصه وارد کرد. بازیگر سریال سارق و پلیس با کوشش مداومش حدود بیست در صحنه های تئاتر کشور فعالیت کرد تااینکه پایان توانست با مجموعه بیداری به کارگردانی بهرام عظیمپور، راهی تلویزیون گردد.

بهنام تشکر سال 1389 با بازی در ساختمان پزشکان مطرح شد و پس از آن با سیرال های چک برگشتی و سارق پلیس در سال 91 به شهرت زیادی دست یافت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرادید
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 145486

به "همه چیز درباره سریال دودکش 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سریال دودکش 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید