هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛ لشگر نصفه و نیمه برانکو به شعبه دوم تراکتور رسید، پیرمرد آلمانی در جست و جوی پیروزی مقابل برزیلی ها

به گزارش مجله سرگرمی، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 3 دیدار در شهر های مختلف پیگیری می گردد.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛ لشگر نصفه و نیمه برانکو به شعبه دوم تراکتور رسید، پیرمرد آلمانی در جست و جوی پیروزی مقابل برزیلی ها

به گزارش ،

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 3 دیدار در شهر های مختلف پیگیری می گردد.

ماشین سازی - پرسپولیس (ساعت 15:00)

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشورمان تیم های پرسپولیس و ماشین سازی تبریز امروز پنج شنبه به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود برابر تیم تراکتورسازی تبریز که از 3 کاپیتان تیم ملی و همچنین چندین بازیکن خارجی و داخلی فوق العاده استفاده می کرد، توانست یک امتیاز کسب کند.

شاگردان برانکو ایووانکویچ این بار با لشکری از مصدومان راهی تبریز شوند با تیم ماشین سازی که در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر واقع شده است رو در رو شوند.

پرسپولیسی ها در این دیدار شایان مصلح، حسین ماهینی و محمد انصاری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. در تمرین روز سه شنبه (6 آذر 1397) سیامک نعمتی بازیکن خط هافبک تنها نرم دوی و وزنه زدن را انجام داد که این موضوع نشان دهنده مصدومیت او است.

همچنین کمال کامیابی نیا دیگر شاگرد برانکو به دلیل محرومیت در دیدار برابر تیم فوتبال ماشین سازی غایب خواهد بود.

پرسپولیسی ها از یازده بازی توانستند 21 امتیاز کسب نمایند و در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار گیرند. برانکو در این دیدار سعی دارد بار دیگر در صف مدعیان لیگ برتر قرار گیرد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز میزبان تیم فوتبال پرسپولیس است. ماشین سازی تبریز از 13 مسابقه خود در لیگ برتر تنها یک پیروزی و 10 تساوی و 2 شکست در کارنامه ثبت نموده است و با سیزده امتیاز در رده دهم جدول رده بندی واقع شده است.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در این دیدار توحید غلامی هافبک بازیساز خود را در اختیار نخواهد داشت.

دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی و پرسپولیس روز پنج شنبه ساعت 15 در استادیوم بنیان دیزل برگزار می گردد.

نساجی مازندران - سپیدرود رشت (ساعت 15:00)

یکی از حساس ترین بازی های هفته چهاردهم بین 2 تیم شمالی نساجی و سپیدرود برگزار خواهد شد. بازی که 2 طرف آن سرمربیانی قرار دارند که سال ها جزو بازیکنان بزرگ فوتبال کشورمان بوده اند و در کنار یکدیگر در تیم ملی بازی می کردند.

بازیکنان نساجی مازندران این روز ها با راهنمایی جواد نکونام فوتبال خوبی را ارائه می دهند، اما هنوز نتوانسته اند خود را از نیمه پایین جدول جدا نمایند. قرمزپوشان مازندرانی با 12 امتیاز در رتبه دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار دارند و با پیروزی در این دیدار می توانند حاشیه امنیت خود را در نیمه پایین جدول افزایش دهند و در اولین حضورشان در سطح اول فوتبال کشورمان خود در لیگ برتر نگه دارند.

سپیدرودرشت با راهنمایی علی کریمی سعی می نماید فوتبال مدرنی را ارائه دهد، اما با توجه به بضاعتی که دارند تا اینجای کار هنوز نتوانستند خودشان را از انتهای جدول جدا نمایند و با 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند. رشتی ها توانستند در 2 هفته پیاپی یازدهم و دوازدهم مقابل پارس جنوبی و فولاد به پیروزی برسند که بهترین عملکردشان در این فصل بود، اما آن ها در بازی حساس انتهای جدول هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان با یک گل شکست خوردند تا جای خود را در جدول لیگ به این تیم جنوبی بدهند. این بازی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

استقلال - صنعت نفت آبادان (ساعت 17:30)

استقلالی های تهران این روز ها حواشی زیادی را اطراف تیم خود می بینند، از نتیجه ندریافت تا تنبیه انضباطی بازیکنان کلیدی و همچنین بحث جذب مربی و بازیکن جدید. آبی های پایتخت در 5 بازی آخر لیگ توانسته اند 8 امتیاز بدست آورند و صندلی خود را در نیمه بالای جدول ثابت تر نمایند. استقلالی ها با 18 امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ قرار دارند. آرمین سهرابیان و پژمان منتظری مصدومان استقلال هستند و نمی توانند این تیم را مقابل صنعت نفت همراهی نمایند.

صنعت نفت آبادان با راهنمایی سرمربی پرتغالی خود پائولو سرجیو با 13 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارند. آن ها با 10 تساوی به همراه ماشین سازی تبریز رکوردار تساوی در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان هستند. میلاد دنیای و طالب ریکانی با 3 گل بهترین گلزنان این تیم هستند. با توجه به کارنامه این تیم به نظر می رسد آن ها به دریافت یک مساوی در استادیوم آزادی راضی باشند.

سپاهان اصفهان - پدیده مشهد (جمعه 9 آذر 15:15)

یکی از حساس ترین دیدار های هفته چهاردهم بین 2 تیم سپاهان و پدیده است که رتبه های دوم و اول جدول را در اختیار دارند برگزار خواهد شد، بازی که می تواند صدرنشین و قهرمان نیم فصل اول لیگ را مشخص کند. سپاهانی ها این روز ها به همراه امیر قلعه نویی توانسته اند نتایج خوبی را بگیرند و با 26 امتیاز در رتبه دوم قرار دارند. آن ها به همراه پرسپولیس تنها تیم هایی هستند که هنوز شکستی را متحمل نشده اند. زرد پوشان اصفهانی با 25 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و کی روش استنلی مهاجم برزیلی این تیم با 9 گل زده در حال حاظر آقای گل رقابت های لیگ است. استنلی به علت محرومیت در این بازی حضور ندارد.

تیم فوتبال پدیده با اینکه درگیر مسائل مالی است، اما توانسته با راهنمایی یحیی گل محمدی با 29 امتیاز صدر جدول لیگ را برای خود نگه دارد. این تیم از هفته سوم در صدر جدول قرار گرفته است و به جز هفته اول دیگر باختی را متحمل نشده و 9 بازی را پیروز شده است. امین قاسمی نژاد و یونس شاکری با 5 گل بهترین گلزنان این تیم هستند. این بازی در استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار خواهد شد.

نفت مسجدسلیمان - پیکان تهران (جمعه 9 آذر 15:15)

مسجد سلیمانی ها فصل را با سرمربیگری عبدالله ویسی شروع کردند، اما همکاری او با این تیم تا هفته چهارم بیشتر طول نکشید و ویسی به خاطر مسائل مالی از این تیم جدا شد. در ادامه علیرضا مرزبان سرمربیگری این تیم جنوبی را بر عهده گرفت. او از زمانی که فعالیتش را در این تیم شروع نموده به دنبال این بوده که تیم را از نظر روحی و ذهنی به شرایط ایده آلی برساند و به نظر می رسد که در این کار هم موفق بوده است. آن ها هفته گذشته توانستند در یک بازی حساس سپدرود رشت را شکست دهند و شرایط خود را در جدول بهتر نمایند.

پیکان با راهنمایی مجید جلالی فصل را خوب شروع کرد، اما این روز ها نتایج خوبی نگرفته است. آن ها در 5 بازی گذشته خود 4 بار شکست خورده اند و یک تساوی به دست آورده اند و این نتایج آن ها را از بالای جدول کمی دور نموده است. این تیم با 16 امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی لیگ واقع شده است. این بازی در استادیوم شهید بهنام محمدی شهر مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

سایپا - استقلال خوزستان (جمعه 9 آذر 15:30)

شاگردان علی دایی در 5 بازی آخرشان در لیگ 3 بار شکست خوردند و 2 تساوی بدست آورده اند و از تیم های بالای جدول فاصله دریافتد. آن ها با 16 امتیاز در رتبه هشتم لیگ برتر حضور دارند. علی دشتی با 4 گل زده بهترین گل زن این تیم است. نارنجی پوشان با توجه به عملکرد ضعیفشان در چند بازی اخیر برای بهبود شرایطشان تا انتها نیم فصل فقط به دنبال 3 امتیاز مسابقات هستند.

یکی از عجیب ترین و پرحاشیه ترین تیم های این فصل لیگ برتر فوتبال بدون شک تیم استقلال خوزستان است. آن ها به علت بدهی که به بازیکن خارجی خود داشتند و آن را پرداخت نکردند از طرف فیفا به کسر 6 امتیاز و محرومیت از یک پنجره نقل و انتقالاتی محکوم شدند. با این اتفاق این تیم از میانه جدول به ته جدول سقوط کرد و حال 4 امتیاز بیشتر ندارد. این تیم بدون سرمربی این روز ها زیر نظر کریم بوستانی تمرین می نماید. این بازی در استادیوم دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

پارس جنوبی جم - تراکتورسازی تبریز (شنبه 10 آذر - 15:00)

پارسی ها با راهنمایی مهدی تارتار در دومین فصل حضورشان در لیگ برتر فوتبال به مانند فصل قبل نتایج خوبی گرفته اند و با 19 امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند. با اینکه این باشگاه با مشکلت مالی دست و پنجه نرم می نماید، اما بازیکنان در فوتبالی که ارائه می نمایند طراوت همیشگی را دارند و سعی می نمایند فوتبال زیبایی ارائه دهند. آن ها برای حفظ صندلی خود به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

تراکتورسازی تبریز در این فصل از رقابت ها با توجه به بازیکنان با کیفیتی که در اختیار دارد و نتایجی که تا الان گرفته است یکی از مدعیان این فصل از رقابت ها است. با این حال این تیم در این فصل بدون حاشیه نبوده است. آن ها فصل را با جان توشاک شروع کردند، اما او در میانه راه از تیم جدا شد و محمد تقوی مربی این تیم مسئولیت راهنمایی تراکتورسازی را بر عهده گرفت. تبریزی ها بازیکنان با کیفیتی به مانند شجاعی، دژاگه، حاج صفی را در ترکیب خود دارند. این بازی در استادیوم تختی شهر جم برگزار خواهد شد.

رفیعی: تمرین می کنم تا در نیم فصل به تیم اضافه شوم/ مسئولان باید قدر این تیم را بدانند

فصل جدید داستان ناتمام جدال کی روش- برانکو؛تمامش کنید!

اعتراض جدی باشگاه پرسپولیس به رئیس فدراسیون فوتبال

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7248

به "هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛ لشگر نصفه و نیمه برانکو به شعبه دوم تراکتور رسید، پیرمرد آلمانی در جست و جوی پیروزی مقابل برزیلی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛ لشگر نصفه و نیمه برانکو به شعبه دوم تراکتور رسید، پیرمرد آلمانی در جست و جوی پیروزی مقابل برزیلی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید