هدیه 200 میلیون ریالی شهرداری فردیس به علیرضا کریمی اهدا می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست شهرداری فردیس از تصویب لایحه 200 میلیون ریالی هدیه به علیرضا کریمی دنیا پهلوان فردیسی با اتفاق آراء در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس اطلاع داد.

هدیه 200 میلیون ریالی شهرداری فردیس به علیرضا کریمی اهدا می گردد

به گزارش خبرنگاران، مسعود نجفی در حاشیه دویست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردیس که یکشنبه 31 شهریور برگزار گردید، با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی دنیا در رقابت های کشتی آزاد 2019 توسط علیرضا کریمی دنیا پهلوان فردیسی، اظهار کرد: کسب عناوین قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی توسط ورزشکاران فردیسی شایسته تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ضروری است در راستای افزایش دلگرمی و امید بخشی به ورزشکاران، از آنها قدردانی گردد، اضافه نمود: با توجه به این مهم نسبت به ارائه لایحه ای به شورای اسلامی شهر فردیس به منظور اهدای 200 میلیون ریال به عنوان هدیه و تقدیر از افتخار آفرینی علیرضا کریمی اقدام کردیم.

سرپرست شهرداری فردیس از تصویب لایحه 200 میلیون ریالی تقدیر از علیرضا کریمی با اتفاق آراء در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس اطلاع داد و اظهار داشت: پس از طی تشریفات قانونی، این هدیه به رسم تقدیر از افتخار آفرینی علی رضا کریمی به وی اهدا می گردد.

وی توجه به حوزه ورزش را مهم اظهار داشت و گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه، ضروری است افتخار آفرینی های ورزشکاران را مطرح و از آنها تقدیر کنیم.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46293

به "هدیه 200 میلیون ریالی شهرداری فردیس به علیرضا کریمی اهدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه 200 میلیون ریالی شهرداری فردیس به علیرضا کریمی اهدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید