هتل 5 ستاره کورومبا در منطقه خوش آب و هوای مالدیو، اقامتگاه مورد علاقه گردشگران

به گزارش مجله سرگرمی، هتل 5 ستاره کورومبا به تنهایی در جزیره زیبای Atoll در کشور خوش آب و هوای مالدیو واقع شده است. این هتل جزو مدرن ترین و شیک ترین هتل های این کشور به شمار می رود و فاصله نزدیکی تا فرودگاه بین المللی ماله دارد که همین امر همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته و هنگام خرید بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. با قدم زدن و پیاده روی در محیط آرام و سر سبز هتل کورومبا لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد.

هتل 5 ستاره کورومبا در منطقه خوش آب و هوای مالدیو، اقامتگاه مورد علاقه گردشگران

امکانات کلی هتل کورومبا

هتل کورومبا مالدیو شامل امکانات رفاهی زیادی است که می توان به دو استخر، زمین تنیس و باشگاه بدنسازی، اجرای موسیقی زنده شبانه، نمایش فیلم و … اشاره کرد. خدمات پذیرش و تبدیل ارز و نگهداری چمدان ها در هتل کورومبا به صورت 24 ساعته دایر هستند.

دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در همه نقاط این هتل امکان پذیر است ولی هیچ گونه پارکینگی در هتل کورومبا وجود ندارد. همچنین در هتل کورومبا تور های متنوعی برای گشت و گذار برگزار می شود که می توان به گردش در شهر ماله، اسنورکلینگ سافاری، آشنایی با فرهنگ مالدیو، ماهیگیری، پیک نیک نیم روزی، عکاسی با هواپیما، غواصی و انواع تفریحات آبی مانند پاراسیلینگ، جت اسکی، اسکی روی آب و ….اشاره کرد.

خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو با هزینه اضافی امکان پذیر است. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است. در ضمنً، خدماتی مانند نگهداری بچه ها نیز دارای هزینه مخصوصی است تا خیالتان از بابت بچه ها راحت باشد و به تفریح بپردازید.

در قسمتی از این هتل نیز فروشگاه هایی برای خرید سوغاتی و یادگاری از کشور مالدیو وجود دارند. پرسنل Kurumba Maldives نیز به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، هندی، ژاپنی، روسی، تایلندی، فیلیپینی، اکراینی و چینی تسلط دارند.

اتاق های هتل کورومبا

هتل کورومبا دارای 180 اتاق، سوئیت و ویلا است. اتاق های این هتل عبارتند از اتاق دولوکس ییلاقی، اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، ویلای دولوکس با استخر اختصاصی، اتاق دولوکس ییلاقی در مقابل ساحل، ویلا در میان باغ، ویلای در ساحل، اتاق تریپل سوپرییر و اتاق دولوکس ییلاقی برای 2 بزرگسال و دو کودک.

امکانات اتاق های هتل کورومبا

اتاق های هتل کورومبا مالدیو بسیار شیک و تمیز هستند؛ مطمئنا با اقامت در این هتل می توانید به آرامش برسید. نظافت روزانه در همه اتاق ها و سوئیت های این هتل به صورت رایگان انجام می گیرد. هر کدام از اتاق ها شامل امکانات رفاهی مطابق با استاندارد های بین المللی هستند و چشم اندازی رو به باغ یا ساحل دارند و دور تا دور جزیره با معماری بسیار مدرنی ساخته شده اند. از همه اتاق ها صدای آواز پرندگان و بوی مرکبات به مشامتان می رسد. از دیگر امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون، صندوق امانات، میز کار، چایی ساز و قهوه ساز، مینی بار، پنکه سقفی، کاناپه و حمام به همراه وان و حوله، سشوار و وسایل بهداشتی اشاره کرد. همه اتاق ها دارای سیستم تهویه هوا و روم سرویس و سنسور دودیاب مجهز هستند، به همین دلیل اجازه سیگار کشیدن در اتاق ها را ندارید، بلکه در محل های تعبیه شده می توانید سیگار بکشید و مزاحم دیگران نشوید.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل کورومبا

هتل کورومبا با امکانات رفاهی و تفریحی مانند سرسره های آبی، استخر مخصوص بچه ها، زمین بازی، مرکز اسپا، جکوزی، سونای بخار، ماساژ و باشگاه بدنسازی و مرکز تناسب اندام بسیار مجهز، سالن بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس، بولینگ، بیلیارد، اسکی روی آب در خدمت گردشگران است. در فضای بیرونی هتل می توانید به دو استخر روباز، ساحل خصوصی و صندلی آفتاب گیری و باغ دسترسی داشته باشید.

زمین های مخصوص بازی بچه ها در فضای باز و داخل هتل وجود دارند، همچنین محل هایی برای کتاب خوانی و تماشای کارتون و سی دی در اختیار بچه ها قرار داده می شوند. خدمات زیبایی مانند خدمات مو، ناخن، ماساژ، آرایش در هتل کورومبا دایر است. در ساحل نیز چترهای ساحلی همراه با صندلی های مخصوص و دوش فضای باز وجود دارند.

رستوران های هتل کورومبا

هتل شیک کورومبا با 8 رستوران و سه کافی شاپ زبانزد همگان شده است و منوی غذاهای این رستوران ها با کیفیت عالی شان در سایت هتل قرار داده شده اند. رستوران ویهامانا غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، مدیترانه ای، محلی، آسیایی، بین المللی و اروپایی به صورت بوفه ای سرو می کند.

رستوران القصر نیز غذاهای آسیای میانی و مراکشی به صورت منویی ارائه می دهد. رستوران کینگ تای نیز مخصوص غذاهای تایلندی به صورت منویی است. رستوران ایزولا غذاهای ایتالیایی مخصوص سرو می کند. رستوران هاماکازا هم غذاهای ژاپن را به صورت منویی در اختیارتان قرار می دهد. رستوران تیلا با غذاهای دریایی و بین المللی در خدمت گردشگران است.

رستوران محال برای سرو غذاهای هندی با منوی خاص در این هتل واقع شده است. کافه های موجود در هتل کورومبا نیز پیتزا، غذاهای محلی و بین المللی سرو می کنند.

فاصله هتل کورومبا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل کورومبا تا پارک فری ترمینال: 3.1 کیلومتر

فاصله هتل کورومبا تا استادیوم ملی فوتبال: 6.1کیلومتر

فاصله هتل کورومبا تا موزه ملی: 6.3 کیلومتر

فاصله هتل کورومبا تا پارک سلطان: 6.5 کیلومتر

فاصله هتل کورومبا تا پارک هنویرو: 6.9کیلومتر

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: گردشبان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108878

به "هتل 5 ستاره کورومبا در منطقه خوش آب و هوای مالدیو، اقامتگاه مورد علاقه گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 5 ستاره کورومبا در منطقه خوش آب و هوای مالدیو، اقامتگاه مورد علاقه گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید