هتل شرایتون گرند دبی؛ اقامتگاهی لوکس و ایده آل برای مسافران، عکس

به گزارش مجله سرگرمی، هتل شرایتون گرند دبی اقامتگاهی لوکس و ایده آل برای تمامی مسافرانی که به دلایل کاری یا تفریحی بلیط هواپیما دبی خریده و به امارات سفر خواهند کرد.

هتل شرایتون گرند دبی؛ اقامتگاهی لوکس و ایده آل برای مسافران، عکس

این هتل که در منطقه شیخ بهایی قرار گرفته، زیباترین منظره ها و چشم اندازها از خط افق دبی را در اختیار مهمانان می گذارد.

شرایط آن از نظر موقعیت جغرافیایی در منطقه خوبی قرار گرفته که دسترسی مهمانان هم به مراکز تجاری و هم به جاذبه های دبی را آسان نموده است.

شرایتون گرند دبی سری هتل های برند شناخته شده شرایتون که در دبی افتتاح شده بنابراین می توانید مطمئن باشید که با اقامت در این هتل از به روزترین امکانات و خدماتی که مطابق با استانداردهای بین المللی هتلداری جهانست بهره خواهید برد.

امکانات و خدمات عمومی هتل شرایتون گرند دبی

Sheraton Grand Hotel Dubai هرچه در توان داشته به کار برده تا تمامی امکانات و خدمات مورد احتیاج برای مهمانانش را فراهم و آن ها را بی احتیاج از خدمات و امکانات خارج از هتل کند. از خدمات خشکشویی و لباسشویی گرفته تا دستگاه خودپرداز بانکی همه در هتل شرایتون موجود است. مهمانان این هتل حتی برای انجام اموری مانند تبدیل ارز هم احتیاجی به بیرون رفتن از هتل ندارند کافیست از اتاقش خارج شده و به بخش خدمات تبدیل ارز مراجعه نمایند.

برای مهمانان سالمندی توانیاب خدمات ویژه ای مانند آسانسور برای طبقات بالایی هتل، سرویس های بهداشتی مطابق با استاندارد ویلچر، رمپ و خط بریل ایجاد شده است. زنگ و سیم مخصوص اعلام خطر هم در تمام اتاق ها قرار داده شده تا این دسته از مهمانان در صورت بروز مشکل از آن ها استفاده نمایند.

خدمات تور، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدار باش، دوربین مدار بسته، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشکشویی و لباسشویی، مینی مارکت و فروشگاه کادویی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و نگهبانی 24 ساعته ازجمله خدمات و امکانات شرایتون هستند. بد نیست بدانید که کارکنان این هتل به چندین زبان جهان از جمله انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی و روسی صحبت می نمایند.

اتاق های هتل

474 اتاق مهمان در 54 طبقه هتل شرایتون همچنین 180 اتاق یک تا سه تخته در بخش هتل آپارتمان وجود دارد که همگی با سبکی مدرن طراحی شده و با وسیله ها و امکانات مدرن و به روز تجهیز شده اند. اتاق های عایق صدا، اتاق های بدون آلرژی، اتاق های بدون سیگار، اتاق های خانواده و سوئیت عروس از انواع اتاق های این هتلند.

امکانات اتاق های هتل

شرایتون سیاست امکانات و خدمات کامل را در اتاق هایش هم به کار برده و مهمانان در اتاق های خود به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی اختصاصی شرایتون دسترسی خواهند داشت.

وجود تخت خواب های مخصوص شرایتون در اتاق ها خواب راحتی را برایتان همراه خواهد داشت و دستگاه قهوه ساز نسپرسو مطمئن خواهد شد تا هر زمان که تمایل داشتید قهوه ای خوش طعم و عطر را نوش جان کنید. بیده، سشوار، حوله تن پوش، یخچال، کتری برقی، اتو، میز تحریر، ایستگاه آی پاد و صندوق امانات سایز لپ تاپ دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند.

امکانات تفریح تفریحی هتل

مهمانان شرایط می توانند از استخر روباز هتل که در طول سال و در هر فصلی باز است استفاده نموده و یا در باشگاه هتل تحت نظر مربی اختصاصی برنامه ورزشی خود را دنبال نمایند اگر تمایل داشتن می توانند در کلاس های یوگا هم شرکت نمایند. خدمات زیبایی و مراقبت های پوست و مو، انواع ماساژها، شب های سینمایی، کتابخانه، دی وی دی ها و موسیقی بچه ها دیگر امکانات تفریح تفریحی هتل شرایتون گرند هستند.

رستوران هتل

شرایتون در گزینه های غذاخوری خود هم دستی پر دارد و مهمانان این هتل می توانند از بین 8 رستوران مختلف شرایتون یکی را انتخاب نموده و غذای مورد نظر خود را نوش جان نمایند. رستوران های شرایتون انواع غذاهای بین المللی، اسپانیایی و انواع غذاهای کبابی و گریل شده را سرو می نمایند. البته اگر رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنید نگران نباشید چون هتل غذاهای بدون گلوتن و گیاه خواری را هم درصورت درخواست برای مهمانان سرو خواهد نمود.

فاصله هتل شرایتون گرند دبی تا اماکن و جاهای دیدنی

فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو دبی: 1 کیلومتر

فاصله تا قاب دبی: 1.5 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید دبی مال: 3.7 کیلومتر

فاصله تا برج خلیفه: 3.8 کیلومتر

فاصل تا برج العرب: 14.1 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی آکواونچر: 19.9 کیلومتر

تور روسیه ارزان: تور روسیه ارزان قیمت | تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ

سبزوار امروز: سبزوار امروز | مجله خبری و تحلیلی سبزوار امروز

سهندبلاگ: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

منبع: گردشبان
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 154498

به "هتل شرایتون گرند دبی؛ اقامتگاهی لوکس و ایده آل برای مسافران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل شرایتون گرند دبی؛ اقامتگاهی لوکس و ایده آل برای مسافران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید