نیمار: واقعاً دلم برای فوتبال لک زده است، شرایط موجود به من اضطراب می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از تجربه اش در قرنطینه خانگی در روزهای کرونایی صحبت کرد.

نیمار: واقعاً دلم برای فوتبال لک زده است، شرایط موجود به من اضطراب می دهد

به گزارش خبرنگاران، نیمار که این روزها در کشور خود یعنی برزیل به سر می برد و به صورت انفرادی تمرینانش را پیگیری می نماید، می گوید از شرایط به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) خسته شده است. شیوع دنیای ویروس کرونا باعث تعطیلی لوشامپیونه به مانند دیگر لیگ های معتبر دنیا شده است و نیمار و هم تیمی هایش در پاری سن ژرمن هنوز نمی دانند که مسابقات قرار است از چه زمانی از سرگرفته گردد.

نیمار در وب سایت شخصی خود نوشت: ندانستن اینکه چه زمانی می توانم برگردم به من اضطراب می دهد. واقعاً دلم برای بازی کردن، رقابت کردن، بودن در کنار هم تیمی هایم در محیط باشگاه پاری سن ژرمن تنگ شده است. دلم واقعاً برای فوتبال لک زده است. اطمینان دارم که طرفداران هم می خواهند که همه هر چه سریع تر به زمین بازی بازگردند. امیدوارم تصمیم گیری (برای معین کردن زمان از سرگیری مسابقات) هر چه سریع تر صورت بگیرد.

وی در ادامه درباره فعالیت هایش در این روزها نوشت: مجموعه مسکونی که من در آن زندگی می کنم، فضای زیادی برای دوچرخه سواری، یک زمین فوتبال، یک سالن ورزشی و تجهیزات قابل استفاده دارد که البته تا زمانی که به قوانین فاصله گذاری اجتماعی احترام گذاشته گردد، می توانیم از آنها استفاده کنیم. برنامه روزانه من هم شامل صبحانه، اولین جلسه تمرین، استراحت و در طول روز فعالیت های سرگرم کننده است که در نهایت باعث می گردد که انرژی مصرف کنم. در بعضی موارد تمرینات خاص و عمومی هم به دو دوره تقسیم می شوند.

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که دوباره بحث بازگشتش به بارسلونا مطرح شده، پیش از تعطیلی لیگ در نتیجه شیوع ویروس کرونا، در 15 بازی لوشامپیونه 13 گل برای PSG به ثمر رسانده بود.

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86500

به "نیمار: واقعاً دلم برای فوتبال لک زده است، شرایط موجود به من اضطراب می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار: واقعاً دلم برای فوتبال لک زده است، شرایط موجود به من اضطراب می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید