نمایشگاه سی.ای.اِس آسیا 2019؛ آوردگاه فناوری های خودرویی آینده

به گزارش مجله سرگرمی، نمایشگاه سی.ای.اِس آسیا 2019(CES Asia 2019) یک ماه آینده در شانگ های برگزار می شود.

نمایشگاه سی.ای.اِس آسیا 2019؛ آوردگاه فناوری های خودرویی آینده

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه سی. ای. اس آسیا 2019 (CES Asia 2019) ماه آینده و در تاریخ 11 تا 13 ژوئن در شهر شانگهای چین برگزار خواهد شد.

طی نمایشگاه سی. ای. اِس آسیا 2019 بزرگترین شرکت های خودروسازی درمرکز نمایشگاه بین المللی شانگهای (Shanghai New International Expo Center) از آخرین و پیشرفته ترین وسایل نقلیه خود رونمایی خواهند کرد.

طبق گزارش انجمن فناوری های مصرفی(CTA)، در نمایشگاه سی. ای. اِس آسیا 2019 حضور شرکت های خودروسازی نسبت به سال گذشته پررنگ تر و دو برابر خواهد شد.

بنابر این گزارش، خودروسازان طی این نمایشگاه بیشتر بر روی نمایش اتومبیل ها ایمن تر و پیشرفته تر تمرکز خواهند داشت.

رونمایی از خودروهای مجهز به فناوری های پیشرفته یکی از دلایلی است که این نمایشگاه را هیجان انگیز ساخته است. بیش از 60 برند صنعت خودروسازی جهانی از جمله آئودی(Audi)، هوندا(Honda)، هیوندای(Hyundai)، کیا (Kia) و نیسان(Nissan) و … از آخرین نوآوری های خود در زمینه فن آوری وسایل نقلیه در نمایشگاه های رونمایی خواهند کرد.

شرکت کنندگان نمایشگاه سی. ای. اِس آسیا 2019 فرصتی برای مشاهده جدیدترین خودروهای مفهومی، وسایل نقلیه متصل(connected vehicles)، خودروهای خودران و خودروهای تمام الکتریکی خواهند داشت.

وسایل نقلیه متصل، به خودروهایی گفته می شود که به اینترنت دسترسی دارند و معمولاً به یک شبکه بی سیم محلی نیز مجهز هستند. قابلیت دسترسی به اینترنت این اجازه را می دهد تا خودرو با به اشتراک گذاری دسترسی اینترنت با دستگاه های دیگر در داخل و خارج از خودرو ارتباط برقرار کند.

بر اساس آمار ایالات متحده، در حال حاضر بازار خودروی جهان تحت رهبری چین است. چین در سال 2018 با فروش 28.1 میلیون دستگاه خودرو، لقب بزرگترین بازار خودرو در جهان را به خود اختصاص داد. به گفته تحلیلگران صنعت، تا سال 2020 این مقدار فروش خودرو به نزدیک 35 میلیون خودرو در سال خواهد رسید که بنابراین تا سال 2020، حدود 200 میلیون وسیله نقلیه در جاده های چین وجود خواهد داشت.

شرکت خوروسازی آلمانی فولکس واگن(Volkswagen) نیز در این نمایشگاه مهم حضور خواهد داشت تا نه تنها از جدیدترین خودروی خود رونمایی کند بلکه از پیشرفت هوش مصنوعی در خودروهای آینده این شرکت نیز صحبت کند.

از دیگر شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت می توان به شرکت خودروسازی ژاپنی دنسو(Denso)، شرکت خودروسازی چینیاف. ای.دابلیو هونگی(FAW Hongqi)، شرکت خودروسازی چینی گریت وال موتورز (Great Wall Motors) ، کارخانه هوش مصنوعی هگزاگون(Hexagon Manufacturing Intelligence)، شرکت خودروسازی کره ای هیوندای موبیس(Hyundai Mobis)، شرکت خودروسازی سوئدی پولستار(Polestar)، شرکت لوازم الکترونیکی خانگی آمریکایی متخصص در زمینه تولید تجهیزات صوتی نظیر لوازم صوتی خانگی، سیستم های صوتی اتومبیل بوز(Bose) و … اشاره کرد.

نمایشگاه مذکور علاوه بر رونمایی و تمرکز بر جدیدترین خودروها، بر معرفی فناوری هایی نظیر آخرین فناوری هوش مصنوعی، نسل پنجم شبکه های سیار (5G) و فناوری وسایل نقلیه نیز متمرکز خواهد بود.

در این نمایشگاه علاوه بر حضور 60 شرکت خودروسازی، بیش از 550 شرکت که شامل بیش از 125 استارت آپ است، نیز حضور خواهند داشت.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23374

به "نمایشگاه سی.ای.اِس آسیا 2019؛ آوردگاه فناوری های خودرویی آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه سی.ای.اِس آسیا 2019؛ آوردگاه فناوری های خودرویی آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید