نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در شیراز گشایش یافت

به گزارش مجله سرگرمی، بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی شامگاه چهارشنبه 11بهمن ماه در شیراز گشایش یافت.

نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در شیراز گشایش یافت

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن یعنی چه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، این نمایشگاه به دلیل شرایط آب و هوا و تردد سخت در بعضی جاده ها با یک روز تاخیر در شیراز شروع به کار نموده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در آیین گشایش نمایشگاه تخصصی مبلمان با بیان اینکه صنعت فراوری مبلمان و مصنوعات چوبی و دکوراسیون داخلی، صنعتی فعال با هزاران واحد صنعتی و کارگاهی است، بیان داشت: این صنعت در زمره صنایع بسیار مهم کوچک و متوسط به شمار می رود که بازدهی بسیار و ارزش اضافه نموده فراوانی دارد.

سید محمود موسوی اضافه نمود: چنانچه به صنعت مبلمان توجه کافی گردد، می توان با ایجاد فرصت های شغلی متنوع، مشکل اشتغال را در طیفی گسترده حل نماید و موجب رشد مالی کشور گردد.

وی از حضور بیش از 180 شرکت در قالب 400 غرفه در مساحتی افزون بر 17 هزار متر مربع فضای مسقف نمایشگاهی از سراسر نقاط کشور و نمایندگان محصولات خارجی در نمایشگاه تخصصی مبلمان اطلاع داد و گفت: مشارکت نمایندگان در پنج سالن حافظ، سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را ارائه می نمایند.

موسوی زمینه فعالیت مشارکت نمایندگان نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون را فراوری انواع مبلمان منزل، سرویس خواب، سرویس ناهارخوری، تخت و کمد، لوازم و تجهیزات تزئینی، دکوراسیون منزل، فرش ماشینی و تابلو فرش، لوستر، کابینت، تشک و کالای خواب و انواع کفپوش و دیوار پوش برشمرد.

وی بیان نمود: این نمایشگاه با هدف معرفی جدیدترین و باکیفیت ترین محصولات روز جهان و یاری به پیشرفت فراوریات داخلی و اقتصاد کشور برگزار می گردد.

بیست و چهارمین نمایشگاه نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی تا روز یکشنبه 15 بهمن ماه از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.

برای دیدن مطالب بیشتر در خصوص معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از خبرنگاران دیدن کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66625

به "نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در شیراز گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در شیراز گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید