نقش موزه ها و مراکز علم برای حفاظت از محیط زیست در همایش سیموست 2021 آنالیز می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، سومین پیش همایش چهل وهشتمین کنفرانس سالانه موزه ها و مراکز علمی جهان با اسم نقش موزه ها و مراکز علم در حفاظت از محیط زیست فردا، 21 شهریور ماه برگزار می گردد.

نقش موزه ها و مراکز علم برای حفاظت از محیط زیست در همایش سیموست 2021 آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سومین پیش همایش چهل و هشتمین کنفرانس سالانه موزه ها و مراکز علم جهان (سیموست2021 تهران) با اسم نقش موزه ها و مراکز علم در حفاظت از محیط زیست با حضور جمعی از مهمانان داخلی و خارجی از ساعت 18 الی 20 روز یکشنبه 21 شهریور 1400 به صورت مجازی برگزار می گردد.

چهل و هشتمین کنفرانس سالانه موزه ها و مراکز علم جهان (سیموست) که به میزبانی موزه ملی علوم و فناوری ایران در آبان ماه 1400 برگزار خواهد شد، شامل سه پیش همایش بود که تا به امروز 2 پیش همایش این کنفرانس برگزار شده و پیش همایش سوم در دو محور موزه ها و نمایشگاه ها و رویداد های محیط زیستی و موزه ها، محیط زیست و بحران های نوپدید با تأکید بر کووید -19 با حضور هفت سخنران داخلی و خارجی از صاحب نظران و متخصصان این حوزه به صورت مجازی ارائه می گردد.

نسترن شجاعی کاوه، کارشناس ارشد زمین شناسی گرایش سنگ شناسی، مدیر موزه و مستندات علوم زمین مشهد با موضوع نقش موزه علوم زمین مشهد در حفاظت از محیط زیست: نگهداری، آگاهی بخشی و مشارکت پذیری، محسن مفیدی نیستانک، استادیار بیوسیستماتیک در بخش تحقیقات رده بندی حشرات و موزه حشرات هایک میرزایانس و رئیس بخش تحقیقات جانورشناسی، با موضوع موزه حشرات هایک میرزایانس، آرش جوانشیر خویی، دانشیار و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، با موضوع تغییرات اقلیم و کووید 19، پریسا عبدالهی، مدرس دانشگاه هنر و عضو کمیته حفاظت و بازسازی آثار و اشیاء فرهنگی تاریخی ایکوم ایران، با موضوع گروه حفاظت ایکوم ایران و فعالیت های آن در دوران همه گیری کووید19، ساموئل فرانکو آرکه، مدیر اجرایی مرکز فرهنگی حفاظت از کاساکُجوم گواتمالا با موضوع فرهنگ می تواند شفا دهد، مجید لباف خانیکی، مدرس و پژوهشگر مهمان در دانشگاه آگزبورگ آلمان؛ مشاور علمی مدیر مرکز بین المللی قنات و سازه های هیدرولیکی تاریخی با موضوع سیستم قنات و منظر فرهنگی آن در ایران و کامبیز مشتاق گوهری، عضو هیأت علمی گروه معماری و بازسازی و استادیار دانشگاه سیستان و بلوچستان با موضوع آسباد سیستان، یک ساز وکار فنی پایدار بر اساس شناخت دقیق اقلیم سخنرانان داخلی و خارجی این پیش همایش به میزبانی سیف الله جلیلی، رئیس موزه ملی علوم و فناوری ایران به اسم رئیس همایش خواهند بود.

این پیش همایش به تبعیت از کنفرانس اصلی سیموست به زبان انگلیسی و به صورت مجازی بوده و روز یکشنبه 21 شهریور 1400 از ساعت 18 الی 20 به وسیله پلتفرم مجازی اسکای روم به آدرس: www.skyroom.online/ch/zagros 2002 m/cimusettehran/l/en ارائه می گردد و علاقه مندان می توانند به صورت مهمان در این نشست شرکت نمایند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چهل و هشتمین کنفرانس سالانه موزه ها و مراکز علم جهان (سیموست2021 تهران) می توانند به آدرس http://cimuset.inmost.ir/ مراجعه نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 157832

به "نقش موزه ها و مراکز علم برای حفاظت از محیط زیست در همایش سیموست 2021 آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش موزه ها و مراکز علم برای حفاظت از محیط زیست در همایش سیموست 2021 آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید