نظارت ویژه بر گودهای رهاشده و تاورکرین ها در آستانه مهرماه

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید حمید موسوی ضمن بیان این مطلب گفت: طبق بخشنامه صادره به مناطق، از تاریخ 18 شهریورماه تا 15 مهرماه موضوع افزایش ایمنی معابر و گذرهای پیاده، برطرف هرگونه سدمعبر، پاکسازی گذرها و ارتقای سطح کیفی وضعیت نگهداشت شهر با مشارکت شهروندان به طور ویژه مورد توجه بازرسان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران قرار می گیرد.

نظارت ویژه بر گودهای رهاشده و تاورکرین ها در آستانه مهرماه

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی، بازدید میدانی از کارگاه های ساختمانی برای ساماندهی وضعیت حصار کارگاهی، تابلوی مشخصات و کنترل اجرای پروژه منطبق با نقشه های مصوب به طور جدی انجام می گردد.

مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران پیگیری و مشخص تکلیف گودهای رهاشده و اخطار به مالکین و ذینفعان مبنی بر لزوم اجرا و تکمیل سازه نگهبان براساس نقشه های مصوب را از دیگر مفاد بخشنامه دانست و گفت: تا 15 مهرماه اقدامات مربوط به به روز رسانی اطلاعات تاورکرین ها در سامانه ناحیه محوری و کنترل لازم در رابطه با گواهی استاندارد دستگاه و اپراتورها و برچیدن تاورهای غیرفعال و رهاشده به طور ویژه پیگیری می گردد.

موسوی تاکید نمود: همچنین در این مدت بازرسان معاونت شهرسازی و معماری بر ساماندهی و کنترل ایمنی کارگاه ها و معابر شامل حفاظ، داربست و رعایت مبحث 12 مقررات ملی ساختمان نظارت می نمایند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2938

به "نظارت ویژه بر گودهای رهاشده و تاورکرین ها در آستانه مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت ویژه بر گودهای رهاشده و تاورکرین ها در آستانه مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید