بهترین رستوران های ملل در تهران

به گزارش مجله سرگرمی، غذا یکی از تفریحات لذت بخش و یکی از جاذبه گردشگری در تمام جهان محسوب می گردد و هر کشوری فرهنگ و آدام و رسوم غذاهای محلی مخصوص به خود را دارد. به گزارش خبرنگار خبرنگاران، برای امتحان کردن غذاهای ملل مختلف لازم نیست حتما به آن کشور سفر کنید، می توانید در تهران به رستوران هایی بروید که غذای کشورهای مختلف از هند گرفته تا فرانسه را طبخ می نمایند. در این گزارش به 10 رستوران مطرح در تهران پرداختیم که هر کدام از آن ها غذای یکی از کشورهای جهان را سرو می نمایند.

بهترین رستوران های ملل در تهران

1) تاج محل، بهترین رستوران هندی در تهران

محبوب ترین و معروف ترین رستوران هندی تهران تاج محل است. این رستوران دیر زمانی بوده که در میان رستوران های تهران جای خود را باز نموده است. شما اگر قصد دارید طعم متفاوت غذاهای هندی را بچشید، می توانید این رستوران هندی را انتخاب کنید. تاج محل در خیابان شیخ بهایی، لاکچری ترین رستوران تهران است. این روزها رستوران تاج محل در میان رستوران های لوکس محبوبیت زیادی دارد و حتما باید با رزرو قبلی به این رستوران مراجعه کنید.

2) رستوران مکزیکی چیپل

غذاهای مکزیکی به خاطر تنوع و ادویه های خوش عطر و طعمی که دارند در میان فرهنگ ها و کشورهای جهان با استقبال روبرو شده اند. برای تجربه غذاهای خوش طعم مکزیکی یک رستوران بسیار خوب در پاسداران که ابتدا با نام رستوران مکزیکی چیپوتله آغاز به کار کرد و بعدها به اسم چیپل تغییر نام داد را به شما معرفی می کنیم. یکی از ویژگی های بسیار جالب رستوران چیپل فضای داخلی آن است. زمانیکه وارد رستوران می شوید، با دیدن دیوارها و مبل های قرمز حس و حال حضور در رستورانی که غذاهای تند سرو می نماید، به شما داده می گردد. کسانی اهل غذاهای تند هستند، حتما از غذاهای خوشمزه سرآشپز مکزیکی رستوران چیپل لذت خواهند برد.

3) بلامونیکا، یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران

غذاهای ایتالیایی با عطر و طعم بی نظیری که دارند دل هر اهل غذایی را به سمت خود می کشانند، اما در هر رستورانی هم نمی توان غذای خوشمزه ایتالیایی پیدا کرد. بلامونیکا یک رستوران ایتالیایی شیک و باکلاس با پرنسل فوق العاده آموزش دیده و حرفه ای است. طراحی داخلی این رستوران زیبا و جذاب است. مهمتر از همه چیز نسبت به فضا و کیفیت غذا، قیمت غذاهای بلامونیکا بسیار مناسب است. محیط آن نیز دنج و صمیمی بوده و برای دورهمی های محبت آمیز فوق العاده است. از جمله غذاهای خوشمزه بلامونیکا که حتما باید امتحان کنید، سالاد سزار، استیک، سالمون لمون با سس پستو، پاستای 4 پنیر و لازانیا هستند.

4) بیروت، پیروز ترین رستوران عربی تهران

بیروت پیروز ترین رستوران عربی تهران است، با سرآشپزی عرب که درک خوبی از ذائقه مردم ایران دارد و بسیار هنرمندانه غذاهای بیروتی و لبنانی را با این ذائقه سخت پسند هماهنگ می نماید. دکوراسیونی قابل قبول در کنار آهنگ های عربی گوش نواز که دائما در حال پخش است، خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما ثبت می نماید. این رستوران قلیان ندارد و بوی تنباکو و دود هم در آن احساس نمی گردد!

5) کوبابا، بهترین رستوران لبنانی در تهران

رستوران لبنانی در تهران کم نیست. در واقع در چند سال اخیر غذای های لبنانی که جز غذاهای مدیترانه ای محسوب می شوند، بسیار رواج یافته اند. رستوران کوبابا یکی از بهترین رستوران های ملل در تهران است. اگرچه در این رستوران غذاهای متنوع اروپایی، ایرانی و البته عربی سرو می گردد، اما غذاهای لبنانی و عربی این رستوران کیفیت بسیار بالایی دارند. علاوه بر کیفیت غذا فضای داخلی این رستوران بسیار دلپذیر و دوست داشتنی است. تنها کافیست یکبار به کوبابا بروید و غذای آن را امتحان کنید که مشتری آن شوید. خبرنگاران به شما پیشنهاد می نماید که برای صرف غذا میزهای تراس را انتخاب کنید و در میان غذاهای لبنانی شاورما، خوراک زبان، خوراک بره و سالاد فتوش را از قلم نیاندازید.

6) بهترین سوشی در رستوران کنزو

سوشی از محبوب ترین غذاهای ژاپنی است که در سال های اخیر محبوبیت دوچندانی در ایران پیدا نموده و همین موضوع موجب شده تا شاهد افزایش تعداد رستوران های آسیایی و به ویژه سوشی بارهای حرفه ای در ایران باشیم. اما تمام این رستوران ها این غذا را خوشمزه و دلچسب طبخ نمی نمایند. سوشی خوراکی برنجی در آشپزی ژاپنی است و آمیزه ای است از برنج پخته ژاپنی با چاشنی سرکه، چندین گونه خوراک دریایی به صورت خام، سبزیجات و تخم مرغ که به صورت سرد سرو می گردد. در این میان رستوران کنزو که حوالی میدان ونک واقع شده، توانسته است با اختلاف زیاد با سایر رستوران ها عنوان بهترین ارائه دهنده سوشی تهران را به خود اختصاص دهد. این رستوران آسیایی قدیمی، فضای خوبی دارد و با شیوه طبخ و سرو جالبی که مخصوص رستوران های ژاپنی است هم شکمتان را سیر می نماید و هم شما را سر حال می آورد، بنابراین برای خوردن بهترین سوشی عمرتان به کنزو بروید.

7) رستوران محبوب اژدهای چینی

یکی از بهترین رستوران های چینی تهران که سابقه ای طولانی در ارائه غذاهای چینی با کیفیت هم دارد، رستوران اژدهای چینی است. این رستوران در محدوده شهرک غرب و سعادت آباد قرار گرفته است. لازم به ذکر است که تمام پرسنل این رستوران از قدیمی های رستوران های چینی در کشور هستند. کارکنان نسل اول این نوع از رستوران ها که سابقه ای بیش از چهل سال دارند، اکنون دور هم در اژدهای چینی جمع شده اند.

8)کیوانو، محبوب ترین رستوران کره ای در تهران

کیوانو یک تجربه کاملا متفاوت در قلب تهران است. رستوران کیوانو برای اولین بار در ایران سبک هیجان انگیز باربیکیو کره ای را به مشتریان ارائه می دهد. البته اگر با غذاهای متدوال شرق آسیا و ادویه های آن میانه خوبی هم ندارید، نگران نباشید در باربیکیو کره ای کیوانو غذاها بیشتر با طعم دهنده هایی متناسب با سلیقه ایرانی ها طبخ می شوند. سبک سرو غذا در این رستوران سبکی جدید بوده، اما با روحیات ما ایرانی ها سازگار است. خصوصا اگر با یک جمع صمیمی و شاد به کیوانو بروید. در این رستوران شما خودتان باید مرحله آخر طبخ غذا را انجام دهید! یعنی می توانید سر میز برای خودتان و دیگران غذا بپزید و حتی از فرزندتان بخواهید برای شما غذا آماده کند. این اتفاق در حالی رقم می خورد که شما در یک سالن سربسته روی جایگاه های راحتی لم داده اید و بدون اینکه احساس خطری کنید، یا بوی دود اذیتتان کند، آماده شدن غذا در گریل روی میزتان را می بینید. به همین خاطر به آن می گویند یک تجربه کاملا متفاوت!

9) رستوران ترکیه ای لانیا

احتمالاً نام لانیا بیشتر از هر رستوران ترکیه ای دیگر به چشم و گوشتان خورده، دلیل آن هم شعبه های متعددی است که این رستوران ترکیه ای پیروز، در نقاط مختلف تهران دارد. در این رستوران غذاهای مطبوع و متنوع ترکیه ای با سلیقه بی نهایت عالی برایتان آماده شده است. انواع کباب ها، خوراک ها و سوپ های ترکی در این رستوران طبخ می گردد. البته این رستوران تنوری دارد که نان داغ و خوش طعمی را برایتان آماده می نماید. از طرفی در کنار تمام این موارد، برخورد حرفه ای و پذیرایی قابل قبول مشتری ها موجب شد تا لانیا در این لیست قرار گیرد.

10) رستوران فرانسوی لئون

از مشهورترین رستوران های فرانسوی تهران لئون است. این رستوران در خیابان فرشته واقع شده که با وجود قیمت های بالا همچنان در رده محبوب ترین رستوران های فرانسوی تهران واقع شده است. البته دلیل اصلی این اتفاق غذاهای فوق العاده خوشمزه این رستوران است! این فاکتور مهم زمانیکه در کنار سایر موارد مانند طراحی زیبا، برخورد حرفه ای و محترمانه، تنوع بالای غذاها و سایر نکات مثبت قرار می گیرد، لئون را به بهترین رستوران فرانسوی تهران بدل می نماید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همگردی
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41836

به "بهترین رستوران های ملل در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های ملل در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید