نسبت به خط خوردن رحمان احمدی اعتراض کردم، ساخت نقش دنیا در 24 ماه

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مهرزاد خلیلیان شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به عدم انتخاب رحمان احمدی برای حضور در اردوی تیم ملی گفت: ما نمی خواستیم در شرایطی که تیم ملی به دنبال حضور در رقابت های آسیایی است، حاشیه هایی را به این تیم تحمیل کنیم و نظر سرمربی تیم ملی می تواند هرگونه که دوست دارد باشد و او به دنبال نتیجه گیری تیم است.

نسبت به خط خوردن رحمان احمدی اعتراض کردم، ساخت نقش دنیا در 24 ماه

وی افزود: البته باید بگویم که اعتراض ما به خط خوردن رحمان احمدی از تیم ملی صورت گرفت زیرا رحمان ممکن است دیگر نتواند به عنوان دروازه بان ایران در رقابت های جام ملت های آسیا حضور داشته باشد و یک بازیکن شایسته به شمار می رود که از خیلی های دیگر شایسته تر است و خلعتبری نیز می توانست به تیم ملی یاری کند اما نباید تیم ملی را در حال حاضر به چالش کشاند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با اشاره به روند ساخت استادیوم نقش دنیا و فعالیت فولاد مبارکه در این استادیوم گفت: شرکت فولاد مبارکه با توجه به اهمیت داشتن یک استادیوم خوب از سوی باشگاه سپاهان، ساخت این پروژه را زیر نظر گرفته و با انعقاد توافق نامه، این استادیوم به فولاد مبارکه تحویل داده شد.

وی افزود: در این زمینه به دنبال ارتقای زیرساخت های باشگاه هستیم و با برنامه های هفت ساله در این زمینه کار می کنیم که تکمیل استادیوم نقش دنیا نیز از این برنامه ها به شمار می رود.

خلیلیان با اشاره به ساخت این استادیوم توضیح داد: در حال حاضر قرار است شرکت فولاد مبارکه از بین گزینه های مختلف این استادیوم را تکمیل کند و در این زمینه اقدامات لازم را انجام شده تا پس از آن، در مدت چند سال، بهره بردار استادیوم باشد.

وی درباره دلایل طولانی شدن ساخت این استادیوم توضیح داد: متأسفانه یکی از دلایل اصلی طولانی شدن ساخت این استادیوم، تغییر مدیران کل در طول ساخت این پروژه بوده و این مسئله مسائل بسیاری ایجاد کرد اما در حال حاضر مشکل با تحویل پروژه به شرکت رفع شده است.

مدیرعامل سپاهان با بیان اینکه ساخت فاز دوم استادیوم با بودجه دولتی امکان پذیر نبود، گفت: به دلیل آنکه این استادیوم دولتی شد، مسائل بسیاری درباره آن به وجود آمد و در حال حاضر شرکت فولاد مبارکه با توجه به اینکه در چند پروژه حضور فعال دارد، مسائلی نظیر مالیات را پرداخت نمی نماید و انشعابات آن بر عهده دولت است.

وی درباره مدت زمان بهره برداری از استادیوم نیز بیان داشت: قرار است این شرکت بین 20 تا 30 سال، بهره بردار استادیوم نقش دنیا باشد و با اختصاص بودجه بین 20 تا 30 میلیارد تومانی، آن را در مدت 24 ماه به مرحله بهره برداری برساند.

خلیلیان با بیان اینکه محرم نویدکیا یک بازیکن تأثیرگذار در تیم سپاهان به شمار می رود، ادامه داد: نویدکیا همیشه مرام خود را به باشگاه ثابت نموده و هر زمان که بتواند به تیم یاری می نماید و در حال حاضر به دنبال این است که بار دیگر راهی آلمان گردد تا با درمان خود، دوباره بتواند به تیم یاری کند.

وی با بیان اینکه باید مسائل کشور در ورزش فوتبال آسیب شناسی گردد، توضیح داد: باید کاری کنیم که پرچم ایران در دنیا بالا رود اما متأسفانه در حال حاضر نگاه حرفه ای به مجموعه فوتبال کشور وجود ندارد و هزینه های گرفته در فوتبال ما، از بعضی کشورهای دسته دوم آسیا مثل تایلند بدتر است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه اولویت باشگاه، باشگاه داری است نه تیم داری، گفت: ما در این راستا کوشش نموده ایم که در رشته های هندبال، دوچرخه سواری، تیراندازی و کاراته نیز تیم داری کنیم.

وی با اشاره به بدهی های باشگاه در سال های گذشته گفت: باشگاه ما 10 ماه پیش مالیات های بسیار پرداخت نشده داشت اما در حال حاضر نزدیک به 50 درصد این مالیات ها پرداخت شده و مسائل در این زمینه به حداقل رسیده است.

خلیلیان درباره حضور سپاهان در تورنمنت قطر افزود: در حال حاضر باشگاه قطری صحبت هایی با سپاهان انجام شده و احتمال این که ما در این تورنمنت شرکت کنیم، وجود دارد.

silverseven.ir: سیلور 7 | مجله فناوری های رایانه ای، علوم کامپیوتری

slimfa.ir: اسلیم فا | مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

tafatton.ir: تفطن، گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48408

به "نسبت به خط خوردن رحمان احمدی اعتراض کردم، ساخت نقش دنیا در 24 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسبت به خط خوردن رحمان احمدی اعتراض کردم، ساخت نقش دنیا در 24 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید