موکب داران از حرکت جریانات انحرافی مطلع باشند

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار بوشهر اعلام کرد: موکب داران در جریان مراسم پیاده روی اربعین حسینی از حرکت جریانات انحرافی مطلع باشند تا از بروز مسائل و آسیب ها پیشگیری گردد.

موکب داران از حرکت جریانات انحرافی مطلع باشند

به گزارش خبرنگاران منطقه بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست هماهنگی ستاد اربعین حسینی استان بوشهر با اشاره به استقبال پرشور مردم استان برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: پیش بینی می گردد بیش از 50 هزار نفر از بوشهری ها در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام شوند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حماسه آفرینی و جان فشانی رزمندگان در همه ادوار تاریخی جاوید و ماندگار است و در هفته دفاع مقدس بخشی از این ایثارگری ها به جامعه هدف عرضه می گردد.

استاندار بوشهر با اشاره به برنامه های ستاد اربعین استان بوشهر گفت: اربعین حسینی نماد وحدت و همدلی مسلمانان ایرانی و عراقی است و برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی پایه و اساس این اتحاد و همدلی محسوب می گردد.

گراوند از خطر نفوذ جریانات انحرافی در موکب ها اطلاع داد و تاکید نمود: باید موکب داران در جریان مراسم پیاده روی اربعین حسینی از حرکت جریان های انحرافی مطلع باشند تا از بروز مسائل و آسیب ها پیشگیری گردد.

وی با تاکید بر تدوین بسته آموزشی ویژه موکب داران مراسم اربعین حسینی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر باید نسبت به تدوین بسته آموزشی ویژه ایام اربعین حسینی اقدام کرده و کلاس های توجیهی ویژه موکب داران برگزار کند.

استاندار بوشهر برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلا را یک حرکت مردمی دانست و توضیح داد: باید این حرکت که به صورت خودجوش از سوی ارادتمندان به خاندان ائمه اطهار(ع) برگزار می گردد مردمی بماند که تاکنون این مهم در استان بوشهر متبلور شده است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اهمیت تهیه امکانات دارویی و راهداری گفت: با توجه به سنگین بودن تردد خودروها در جهتهای استان بوشهر به مرز شلمچه باید ایمنی تردد با همکاری پلیس راهور فراهم گردد.

وی بیان کرد: با توجه به لغو ویزای عراق برای ایرانی ها تاکنون صندلی استان بوشهر در ثبت نام سامانه سماح هفتم است که نسبت به جمعیت استان بوشهر در کشور صندلی اول را دارد.

استاندار بوشهر در خاتمه بر آماده شدن پایگاه های امدادی هلال احمر و اورژانس جاده ای برای ارائه خدمات به زائران اربعین در طول جهت و تهیه مستند پیاده روی اربعین حسینی تاکید نمود.

اخذ ویزا: اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

وبسایت دانشجویی: وبسایت دانشجویی، اینجا محلی برای فعالیت دانشجویان علاقمند به تکنولوژی است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46086

به "موکب داران از حرکت جریانات انحرافی مطلع باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موکب داران از حرکت جریانات انحرافی مطلع باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید