موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری
به گزارش مجله سرگرمی، اتاق بازرگانی ایران، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال 99 را به بانک سامان اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، اتاق بازرگانی ایران، پس از ارزیابی کیفی شاخص های مدیریت شکایات، بهاء خدمات، سطح رضایتمندی، برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری و برخورد متعهدانه مشتری نسبت به سازمان، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال 99 را به بانک سامان اهدا کرد.
گفتنی است، در سال گذشته نیز، بانک سامان توانسته بود رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان را از استانداری تهران کسب کند.
->
منبع: خبرگزاری آریاkarnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی
انتشار: 7 آذر 1400
بروزرسانی: 7 آذر 1400
گردآورنده: kurdeblog.ir
شناسه مطلب: 126113
به "موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری" امتیاز دهید
دیدگاه های مرتبط با "موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری"
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید