مورینیو: در منچستریونایتد هر چیزی که امکان پذیر بود بردم، دلیلی برای انتقام گیری از من یونایتد ندارم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام می گوید که از عملکرد خود در دوران مربیگری اش در منچستریونایتد راضی است.

مورینیو: در منچستریونایتد هر چیزی که امکان پذیر بود بردم، دلیلی برای انتقام گیری از من یونایتد ندارم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو با وجود ناکامی در فتح لیگ برتر انگلیس به همراه منچستریونایتد از کارنامه کاری خود در این تیم به عنوان سرمربی راضی است. او که در دو سال و نیم همکاری اش با شیاطین سرخ جام اتحادیه، لیگ اروپا و جام خیریه را فتح کرد، ماه دسامبر سال 2018 از این تیم اخراج شد و جای خود را به اولگنار سولسشایر داد.

شاگردان ژوزه مورینیو در تاتنهام فردا (یکشنبه) در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اولدترافورد میهمان منچستریونایتد خواهند بود و به همین دلیل هم آقای خاص مروری بر دوران مربیگری اش در این استادیوم داشت.

مورینیو گفت: طرفداران منچستریونایتد می دانند که من هرچه در توانم بودم برای این تیم انجام دادم. من هرآنچه که امکانپذیر بود با منچستریونایتد بردم و چیزهایی را هم که امکانش نبود، نبردم. من با تمام توانم به باشگاه خدمت کردم و مثل همواره با حرفه ای گری، کار کردم. من در این باشگاه کلی دوست برای خودم پیدا کردم که تا آخر عمر با آنها رفاقت خواهم داشت. در این باشگاه من با کلی آدم فوق العاده آشنا شدم. من نسبت به دوران حضورم در منچستریونایتد احساس خوبی دارم، اما برای بازی فردا باید آنها را فراموش کنم، چون در این بازی آنها رقیب ما هستند و من باید شکست شان دهم. فوتبال همین است.

مورینیو با تأکید بر اینکه با هدف دریافت انتقام از منچستری ها به اولدترافورد نمی رود، اضافه نمود: انتقام؟ من به عنوان یک مربی در منچستریونایتد چیزهای زیادی بردم. انتقام برای چه؟ آنجا هیچ کس با من بدرفتاری نکرد و همه با من خوب بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112065

به "مورینیو: در منچستریونایتد هر چیزی که امکان پذیر بود بردم، دلیلی برای انتقام گیری از من یونایتد ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: در منچستریونایتد هر چیزی که امکان پذیر بود بردم، دلیلی برای انتقام گیری از من یونایتد ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید