تقابل اندیشه های توخل و گواردیولا، من یونایتد در پی فرار از بحران

به گزارش مجله سرگرمی، هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس با برگزاری 7 دیدار از امروز (شنبه) آغاز می شود.

تقابل اندیشه های توخل و گواردیولا، من یونایتد در پی فرار از بحران

به گزارش خبرنگار ، در چارچوب رقابت های هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز هفت دیدار برگزار می شود که در مهمترین بازی ها تیم های چلسی و منچسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت و منچستر یونایتد هم میزبان استون ویلا خواهد بود.

بازی های امروز از ساعت 15 با برگزاری 2 دیدار همزمان آغاز خواهد شد که طی آن ها چلسی میزبان منچسترسیتی است و منچستر یونایتد در اولدترافورد به مصاف استون ویلا خواهد رفت.

در مهمترین بازی هفته ششم چلسی از ساعت 15 در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تیم منچستر سیتی خواهد بود.

چلسی در حال حاضر از 5 بازی 13 امتیاز کسب کرده است و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های لیورپول و منچستر یونایتد در صدر جدول قرار گرفته است. منچسترسیتی هم با 10 امتیاز از همین تعداد بازی و با تفاضل گل بهتر نسبت به اورتون در جایگاه پنجم جای دارد.

چلسی از 4 بازی اخیر خود در تمام رقابت ها 4 پیروزی کسب کرده است که یکی از آن ها پیروزی یک بر صفر برابر زنیت در لیگ قهرمانان بود. شاگردان توخل در لیگ جزیره هم 2 بازی مقابل استون ویلا و تاتنهام را با پیروزی پرگل سه بر صفر پشت سر گذاشتند و در جام اتحادیه هم در ضربات پنالتی برابر استون ویلا به پیروزی رسیدند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

منچستر سیتی هم در 4 بازی اخیر خود به 3 پیروزی دست پیدا کرده است که مهمترین آن پیروزی 6 بر 3 برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان بود.

من سیتی هم مانند حریف خود به مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه راه پیدا کرده است.

آمار و ارقام

  • چلسی هر سه بازی اخیر خود برابر من سیتی در تمام رقابت ها از جمله جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
  • منچسترسیتی در 6 بازی اخیر خارج از خانه برابر چلسی به سه پیروزی و سه شکست دست یافته است.
  • سیتیزن ها در پی آن هستند که برای اولین بار پس از ژانویه سال 1955 در 2 بازی متوالی خارج از خانه برابر چلسی به پیروزی دست پیدا کنند.
  • هیچ یک از 12 دیدار بین تیم های چلسی و منچسترسیتی در لیگ برتر با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است. من سیتی 7 بار و چلسی 5 بار به پیروزی رسیده اند.
  • در این فصل هر 2 تیم برترین عملکرد دفاعی را داشته و فقط یک گل دریافت کرده اند.
  • چلسی تحت هدایت توماس توخل در 24 بازی 15 کلین شیت داشته است که از زمان روی کار آمدن این مربی آلمانی برترین آمار نسبت به هر تیم دیگری است.

در دیگر بازی همزمان از ساعت 15 منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم استون ویلا خواهد بود.

شیاطین سرخ در حال حاضر با 13 امتیاز از 5 بازی و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به چلسی و لیورپول در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارند و استون ویلا هم از همین تعداد بازی 7 امتیاز کسب کرده و رتبه دهم جای گرفته است.

منچستریونایتد در حالی میزبان استون ویلا است که هفته گذشته اولین جام فصل را از دست داد. این تیم در جام اتحادیه باشگاه های انگلیس با نتیجه یک بر صفر مغلوب وستهام شد و از دور رقابت ها کنار رفت.این در حالی است که یونایتد ها 3 روز قبل وستهام را با نتیجه 2 بر یک شکست داده بودند.

حذف از جام اتحادیه تنها اتفاق تلخ برای شیاطین سرخ نبود. این تیم لیگ قهرمانان اروپا را هم با شکست آغاز کرد و در برابر یانگ بویز سوئیس در عین ناباوری با نتیجه 2 بر یک باخت تا زنگ خطر برای اوله گونار سولشر سرمربی نروژی این تیم خیلی زود به صدا در آید.حالا سولشر هیچ دوست ندارد که تیمش در همین ابتدای فصل وارد بحران شود و در تلاش خواهد بود تا سه امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کند.

آمار و ارقام

  • آمار ها حاکی از برتری بی چون و چرای منچستریونایتد برابر استون ویلا دارد. منچستر یونایتد در 21 بازی خانگی برابر استون ویلا 18 بار به پیروزی رسیده و فقط یک بار باخته است.
  • استون ویلا در 45 بازی اخیر خود برابر منچستر یونایتد فقط یک بار به پیروزی دست پیدا کرده، 33 بار باخته و 11 بار به تساوی دست یافته است. این تیم پس از پیروزی دسامبر 2009 در اولدترافورد در 17 بازی اخیر در برابر این یونایتد ها نتوانسته است به پیروزی دست پیدا کند.
  • در تاریخ رقابت های لیگ برتر انگلیس هیچ تیمی نتوانسته است بیشتر از منچستر یونایتد برابر حریفی به پیروزی دست پیدا کند. یونایتد ها 37 بار برابر استون ویلا به پیروزی دست پیدا کرده اند.
  • منچستریونایتد پس از تساوی بدون گل برابر من سیتی در دسامبر سال گذشته در 15 بازی خانگی خود گلزنی کرده و در مجموع این بازی ها 44 گل به ثمر رسانده است. از سوی دیگر این تیم در هفت بازی اخیر خود در اولدترافورد برابر حریفان گل خورده است.
  • منچستر یونایتد با 13 گل تا به اینجای فصل بیشترین گل را به ثمر رسانده است.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 159479

به "تقابل اندیشه های توخل و گواردیولا، من یونایتد در پی فرار از بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل اندیشه های توخل و گواردیولا، من یونایتد در پی فرار از بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید