مهلت پرداخت قسطی جرایم رانندگی برای خودروهای توقیفی تمدید شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس پلیس راهور از تمدید مهلت طرح تقسیط جرایم رانندگی برای مالکان وسایل نقلیه ای اطلاع داد که به علت تخلف با مبالغ بالای یک میلیون تومان در پارکینگ توقیف هستند.

مهلت پرداخت قسطی جرایم رانندگی برای خودروهای توقیفی تمدید شد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار سید کمال هادیانفر درباره تقسیط جرایم خودرو های توقیفی، اظهار کرد: مالکان وسایل نقلیه ای که به علت تخلف با مبالغ بالای یک میلیون تومان در پارکینگ توقیف هستند، می توانند تا سرانجام سال از فرصت تقسیط جرایم استفاده نمایند.

رئیس پلیس راهور اضافه نمود: مهلت طرح تقسیط تا سرانجام دی بود که به علت درخواست هموطنان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این مهلت تا سرانجام اسفند 98 تمدید شد و هموطنان می توانند از این تسهیلات که فرصت یک ساله را برای پرداخت جرایم فراهم می نماید، استفاده نمایند.

وی درباره اینکه این تسهیلات شامل چه کسانی می گردد، گفت: این تسهیلات با هدف ترخیص خودرو های توقیفی متعلق به اقشار ضعیف که برای امرار معاش از آن استفاده می نمایند در نظر گرفته شد بنابراین اساساً این امکان برای جرایم بالای یک میلیون تومان اجرا شد که تا به امروز بالغ بر 50 هزار وسیله نقلیه ترخیص شده اند و بر اساس فرم تعهد، یک سال فرصت پرداخت دارند.

این مقام پلیس راهور با اشاره به دلایل مختلف توقیف خودروها، توضیح داد: حدود 600 هزار وسیله نقلیه به دلایل مختلف از جمله قضائی در سراسر کشور توقیف هستند که از این تعداد حدود 100 هزار وسیله نقلیه به علت جرایم بالا توقیفند.

هادیانفر ادامه داد: با توجه به اینکه تنها این بخش از توقیف ها در حوزه اختیارات راهور است تنها در این بخش امکان برطرف توقیف وجود دارد و کسانی که به دلیل شاکی خصوصی، دستورات قضائی یا هزینه بالای پارکینگ قادر به برطرف توقیف نیستند، در حوزه اختیارات راهور نیست.

در روز های برفی از سفر های غیرضروری بپرهیزید

رئیس پلیس هدایت و رانندگی همچنین با اشاره به هشدار هواشناسی درباره کاهش شدید دما در روز های آینده، متذکر شد: در محور های شمالی و غربی کشور که بارندگی دارند با همکاری راهداری و سازمان های مربوطه تا به امروز مسئله ای نداشته ایم، اما در روز های آینده، محور هایی که دچار کولاک و لغزندگی هستند شب ها مسدود است و اجازه تردد در آن ها وجود ندارد.

وی درباره شرایط تصادفات در زمستان سال جاری نیز مطرح کرد: نگرانی عمده ما ناوگان حمل و نقل عمومی است، در طرح کاهش 10 کیلومتری سرعت که برای ناوگان عمومی اعمال کردیم توقع داریم دیگر در این بخش حادثه ای رخ ندهد.

این مقام پلیس راهور از هموطنان خواست در این ایام از سفر های غیرضروری پرهیز و به هشدار ها توجه نمایند، حتماً تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند و با سوخت کافی حرکت نمایند تا مسئله ای پیش نیاید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69084

به "مهلت پرداخت قسطی جرایم رانندگی برای خودروهای توقیفی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت پرداخت قسطی جرایم رانندگی برای خودروهای توقیفی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید