مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی تمدید شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی در روزهای 14 و 15 تیرماه 97 با حضور حدود 56 هزار نفر داوطلب در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار گردید.

مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی تمدید شد

از تعداد حدود 56 هزار شرکت نماینده در این دوره از آزمون، 32 هزار نفر مجاز گردیده اند که تاکنون 20 هزار نفر در این آزمون انتخاب رشته نموده اند.

ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 97 در مجموع ظرفیت آزاد و رایگان و شهریه پرداز 5 هزار و 80 نفر است. از این میزان تعداد 3 هزار و 544 نفر مربوط به ظرفیت آزاد و رایگان و یک هزار و 536 نفر مربوط به ظرفیت شهریه پرداز است. البته این میزان ظرفیت افزایش یافته است.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 97 به همراه ظرفیت های جدید پذیرش بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر گردیده است و داوطلبان مجاز که تاکنون انتخاب رشته ننموده اند و یا آنها که انتخاب رشته نموده اند می توانند تا ساعت 12 ظهر روز شنبه 10 شهریور انتخاب رشته نمایند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل می توانند نسبت به ویرایش انتخاب های خود اقدام نمایند. همچنین افرادی که تاکنون موفق به انتخاب رشته محل نگردیده اند، می توانند در زمان اعلام گردیده نسبت به انتخاب رشته محل خود اقدام نمایند.

زمان اعلام نتایج نهایی، نیمه دوم شهریور ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1801

به "مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید