مهریز برای حضور گردشگران نوروزی آماده می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهریز گفت: این شهرستان پنج ماه زودتر به استقبال گردشگران نوروزی می رود.

مهریز برای حضور گردشگران نوروزی آماده می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، مجاهد کرباسی در دومین جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای استقبال از مسافران نوروزی، گفت: مجموعه های اقامتی و پذیرایی و همچنین اقامتگاه های بوم گردی شهرستان مهریز آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

او با اشاره به این که معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری مهریز به مردم و مسافران نیازمند همکاری دستگاه های مختلف است، اضافه نمود: باید به بهترین وجه ممکن خدماتی شایسته و درخور به هم وطنانی که شهر ما را به عنوان مقصد یا جهت سفر انتخاب می نمایند، ارائه دهیم و نهایت کوشش خود را برای رضایتمندی آن ها به کارگیریم.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهریز اظهار کرد: آماده سازی راه ها برای دسترسی آسان به تفرجگاه ها، ایجاد امنیت و آرامش در مناطق گردشگری به منظور حضور امن مسافران و گردشگران، ساماندهی اقامتگاه ها و خانه مسافرهای شهرستان از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در ستاد خدمات سفر شهرستان است.

او ساماندهی ورودی شهر، استقرار کمپ راهنمای مسافران و توزیع نقشه در پلیس راه را از برنامه های ستاد خدمات سفر بیان کرد و گفت: نظافت سرویس های بهداشتی مساجد بین راهی، پارک ها کنترل و نظارت کمی و کیفی رستوران ها باید موردتوجه قرار گیرد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54050

به "مهریز برای حضور گردشگران نوروزی آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهریز برای حضور گردشگران نوروزی آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید