معرفی10 هتل ارزان قیمت اما زیبا و منحصر به فرد در شهر توریستی رم

به گزارش مجله سرگرمی، برای لذت بردن از جاذبه های رنگارنگ رم، منطقی است که هزینه اقامت و رفت و آمد را به حداقل رساند. در این مقاله تلاش می کنیم تا 10 اقامتگاه ارزان اما درجه یک را معرفی کنیم. هتل ها و مجموعه هایی که با وجود خدمات رسانی کامل و طراحی هنرمندانه، بسیار مقرون به صرفه هستند.

معرفی10 هتل ارزان قیمت اما زیبا و منحصر به فرد در شهر توریستی رم

سوئیت های تراستیوره (Suites Trastevere)

سوئیت های تراستیوره در محله ای به همین نام واقع شده است. تراستیوره یکی از محله های اصیل و بسیار دلنشین در رم است. این محله بیش از هر چیز به رستوران های شلوغ و پرطرفدار و سرگرمی های شبانه اش معروف است.

خوشبختانه با وجود اینکه این محله در محدوده جنوبی و در نزدیکی مناطق مسکونی مردمان بوهمی واقع شده است؛ ایستگاه مترو درست در مقابل مجموعه توقف می کند. شما می توانید در عرض ده دقیقه به مراکز توریستی و دیدنی رم برسید و هزینه رفت و آمد را تا جای ممکن کاهش دهید. باید ذکر کنم که سوئیت های تراستیوره با وجود کیفیت بالا، بسیار ارزان قیمت هستند. اگر در فصل های غیر توریستی به رم سفر کنید، اتاق های دو نفره تا روزی 52 یورو نیز کاهش پیدا می کنند!

مارکو کاروسلی (Marco Caroselli) مالک این مجموعه، هر اتاق را از کف گرفته تا سقف، به طرز جسورانه ای با نمایش نقاط دیدنی رم تزئین کرده است. هر کدام از این اتاق ها به یاد یک مکان باستانی رم نام گذاری شده است. ظرافت و توجه به جزئیات در هر گوشه این اتاق ها نمایان است.

از طرف دیگر، طراحی راهروها و آشپزخانه به سادگی و با تابلوهای زیبایی از مناظر رم تزئین شده است. به شما پیشنهاد می دهم که در اتاق زیبای پانتئون اقامت کنید. سقف این اتاق زیبا به رنگ آبیست و نمادی از گنبد بنای پانتئون است. در واقع در تراستیوره، تلاش شده تا شکوه و عظمت رم به تصویر کشده شود.

صبحانه در میزهای عمومی آشپزخانه سرو می شود و شامل شیرینی، تارت، نان، پنیر و ساندویچ سرد است. آشپزخانه تراستیوره همیشه باز است و میهمانان می توانند برای خود قهوه و نوشیدنی های دیگر آماده کنند.

هاستل بیهایو (The Beehive)

این هاستل دوست دار محیط زیست است و در نزدیکی ایستگاه متروی ترمینی (Termini Station) واقع شده است. با وجود این که خود هاستل در محله درجه یکی قرار ندارد اما دسترسی به اتوبوس و مترو باعث شده که مهمانان بیهایو به راحتی به تمام نقاط دیدنی رم دسترسی داشته باشند.

بیهایو به معنای کندوی عسل یا جمع شدن در یک جا است. صاحبان هتل تلاش کرده اند تا با چنین مفهومی مهمان را گرد هم آورند و فضایی محبت آمیز بسازند. لیندا و استیو، صاحبان این هاستل خودمانی، تلاش کرده اند تا همه چیز را در نهایت سادگی و صمیمت طراحی کنند. این زوج همچنین تور پیاده روی و دوچرخه سواری برای مهمانان برگزار می کنند تا مهمانانشان را با فرهنگ مردمان عادی رم بیشتر آشنا کنند.

هاستل بیهایو تلاش کرده تا در طبخ غذاها و همچنین تهیه شامپو و مواد شوینده برای استحمام، از مواد اورگانیک و دوست دار محیط زیست استفاده کند.

بیهایو 12 اتاق دارد که 2 اتاق آن اشتراکی است و شما می توانید با قیمتی بسیار ارزان، این اتاق ها را رزرو کنید. اتاق های اشتراکی در فصل های ارزان، تا شبی 16 یورو نیز کاهش پیدا می کنند!

اقامتگاه ماریتی (Residenza Maritti)

اقامت در ماریتی همچون ماندن در کنار اقوام ایتالیایی است که شما هرگز نداشته اید! این اقامتگاه خانوادگی در قدیمی ترین محله رم به نام مونتی واقع شده است. مارتی به قدیمی ترین مکان های دیدنی رمی بسیار نزدیک است. این اقامتگاه دارای 13 اتاق در سه طبقه است و شما می تونید از مناظر دیدنی شهری در پشت بام این مجموعه پر قدمت لذت ببرید.

طراحی این اقامتگاه با مبلمانی ساده و کلاسیک، فضایی همچون بودن در خانه را برایتان شکل می دهد. شما اشیا و عکس های خانوادگی را در همه جای ماریتی خواهید دید. صاحبان این اقامتگاه تلاش کرده اند تا فضای خانوادگی خود را درون هتل زنده نگه دارند. باید اضافه کنم که این بنا در اصل یک خانه خانوادگی بوده است و بعدها تبدیل به یک اقامتگاه شده است. همچون ورود به یک خانه باید ابتدا در چوبی بزرگ مجموعه را به صدا در آورید تا توسط اهالی خانه به داخل مجموعه راهنمایی شوید.

در ماریتی علاوه بر مجموعه های خانوادگی، چندین مجموعه باورنکردنی از هنر دهه 30 ، 70 و هنر معاصر ایتالیا را مشاهده خواهید کرد.

صبحانه در زیر سقف های طاق دار و دیوار های آجری اتاق ناهار خوری سرو می شود. می توانید برای صبحانه گوشت و پنیرهای سرد، میوه های فصلی، تخم مرغ و ماست محلی، غلات و قهوه میل کنید. هر چند این هتل رستورانی برای سرو ناهار و شام ندارد؛ اما محله تجاری مونتی، یکی از بهترین مناطق رستوران گردی و کافه گردی است.

شما در فصل های ارزان قیمت می توانید در این مجموعه دوست داشتنی، اتاق های دونفره به قیمت روزانه 90 یورو را به همراه صبحانه و اینترنت رایگان رزرو کنید.

مراکز خرید رم؛ شکارِ گنج در قلب اروپا بیشتر بخوانید: مراکز خرید رم؛ شکارِ گنج در قلب اروپا

هتل مودیلیانی (Hotel Modigliani)

هتل سه ستاره مودیلیانی توانسته با پرسنل خون گرم و حرفه ای و خدمات رسانی با کیفیت خود، انتظار از یک هتل سه ستاره را فراتر ببرد. این هتل در مرکز باستانی رم به نام پیازا باربرنی (Piazza Barberini) واقع شده است.

اگر برای اولین بار است که به رم سفر می کنید و با مناطق تاریخی رم آشنایی ندارید، هتل مودیلیانی یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت است. مودیلیانی به مراکزی همچون چشمه تروی، پانتئون و استپ های اسپانیایی بسیار نزدیک است. علاوه بر این، اتوبوس های توریستی نیز در نزدیکی مودیلیانی قرار گرفته است که شما را در سطح شهر می گرداند و در مراکز دیدنی توقف دارد. شما می توانید در این اتوبوس ها به صدای راهنما گوش کنید و اطلاعات جذاب و مفیدی را از تاریخ رم بدست آورید.

این هتل با الهام از هنر آرت دکو و آثار مودیلیانی تزئین شده است. میز های کافه در این هتل با نقاشی های دستی طراحی شده اند و فضایی کاملا هنرمندانه و مدرن را شکل داده اند. این رستوران مجله هایی برای مهمانانش منتشر کرده و اطلاعات مفیدی از رم را به مهمانانش ارائه می دهد. شما می توانید بهترین رستوران ها در محله را در این مجله پیدا کنید و با خیال راحت به مکان های پیشنهاد شده سر بزنید.

این هتل 23 اتاق بزرگ دارد. همگی کاملا مجهز به تکنولوژی روز و ضروری هستند. همچنین شما می توانید سوئیت طبقه آخر را رزرو کنید و از نمای تراس اختصاصی این هتل سه ستاره -که دست کمی از یک هتل پنج ستاره ندارد- لذت ببرید!

شما می توانید در رستوران مودیلیانی یک غذای کلاسیک ایتالیایی سفارش دهید و از منظره حیاط سر سبز آن لذت ببرید. حتی می توانید پکیج غذایی سفارش دهید و با خود به بیرون هتل ببرید و در حین گردش در این شهر پر رمز و راز، از خوردن آن لذت ببرید.

هتل موزارت (Hotel Mozart)

هتل موزارت برای یک اقامت خانوادگی و به صرفه، یکی از بهترین گزینه ها در شهر زیبای رم است. این هتل در محله تاریخی دل کروزو (del Corso) واقع شده است. هتل موزارت، تنها چند دقیقه به مراکز دیدنی همچون پانتئون فاصله دارد. قدم زدن در خیابان دل کروزو شما را با فرهنگ ایتالیایی حسابی آشنا می کند. اما باید بگویم این خیابان برای رستوران گردی چندان گزینه مناسبی نیست.

اگرچه امکانات این هتل محدود است اما پرسنل هتل موزارت تمام تلاش خود را برای یک خدمات رسانی بی نقص می کنند. همچنین دربان هتل همیشه آماده راهنمایی مسافران است تا یک ماجراجویی باور نکردنی در شهر داشته باشند.

هتل موزارت 56 اتاق و سوئیت دارد که به واسطه اشیاء قدیمی، نور های رنگی و پرده های کتانی طراحی شده اند. طراحی هتل موزارت ترکیبی از خلاقیت و فضای روستایی را به نمایش می گذارد. کف پوش های قرمز و زمخت روستایی، نقاشی های چاپی و بخاری های قدیمی در اتاق ها، یک فضای دلنشین و خانگی رقم زده اند.

اتاق صبحانه در باغ زیبای هتل موزارت واقع شده است و شما می توانید از خوردن غذاهای اصیل ایتالیایی در این فضای سنتی لذت ببرید. در روزهای زمستانی می توانید کنار شومینه ای بنشینید و با خیال راحت از خوردن غذایی گرم و اصیل لذت ببرید. تراس این هتل منظره ای خیره کننده ای رو به شهر دارد و تابستان ها در این تراس دلباز غذا و نوشیدنی سرو می شود.

اتاق های لوکس هتل موزارت برای خانواده هایی که فرزندان کوچک دارند، ایده آل است. علاوه بر این، هتل موتزارت اتاق های چند منظوره ای به خانواده های دارای کودک نوپا، نوجوان یا بزرگسال پیشنهاد می دهد. همچنین در صورت درخواست، پرستار بچه برای نگهداری از بچه ها فراهم شده است.

با وجود کیفیت بالای هتل موزارت، رزرو اتاق های مجموعه از 68 یورو برای هر روز موجود است که بسیار مقرون به صرفه است.

هتل چلیو (Hotel Celio)

این هتل کوچک سه ستاره، در قلب محله فراموش نشدنی چلیو واقع شده است. محله چلیو توانسته بافت تاریخی خود را کاملا حفظ کند و علاقه مندان به بافت شهر کهن را به سوی خود جذب کند. این هتل درست در شمال غربی کلوزئوم واقع شده است و علی رقم نزدیکی به مراکز توریستی، توانسته سکوت و آرامش منحصر به فردی برای مهمانانش بوجود آورد.

جالب است بدانید که دو کلیسای تاریخی شهر رم، یعنی کروناتی (Coronati)قرن چهارم و کلمنت (San Clemente)قرن دوازدهم در نزدیکی هتل چلیو واقع شده اند. خیابان پر هیاهوی مونتی و متروی کلازو نیز در نزدیکی این محله قرار گرفته است.

طراحی این هتل شما را در لحظه اول جذب خود خواهد کرد! مبلمان چرمی به رنگ سبز و سیاه، موزاییک های منقوش، نقاشی های روغنی و ابریشمی و لوستر های کریستال یک فضای کاملا اصیل و ایتالیایی خلق کرده اند.

امکانات هتل فراتر از یک هتل پنج ستاره است. این هتل دارای تراس مبله، یک سالن کوچک ورزشی، استخر و یک مکان بازی هیجان انگیز برای بچه ها است.

اتاق های مهمان -که به نام امپراتورهای رومی و هنرمندان رنسانس نامگذاری شده اند- به طرز شگفت انگیزی به امکانات متنوعی مجهز شده اند. از میز و مبلمان مخملی درجه یک گرفته تا حمام های طراحی شده با سنگ مرمر و معرق شما را حسابی به وجد خواهند آورد. اگر ترجیح می دهید اقامتی به دور از شلوغی شهر داشته باشید، به شما پیشنهاد می دهم که اتاق های رو به حیاط داخلی این مجموعه رزرو کنید.

زمستان ها، در یک اتاق ناهارخوری زیبا و تابستان ها، در پاسیوی دلباز هتل غذا سرو می شود. اتاق ناهارخوری با رنگ های مشکی و طلایی طراحی شده اند که فضایی با شکوه خلق کرده اند.

هزینه اقامت در این هتل منحصر به فرد از 72 یورو برای هر روز شروع می شود و اقامت بچه ها زیر شش سال نیز رایگان است.

هاستل آبی (The Blue Hostel)

بنای هاستل آبی متعلق به یک صومعه قدیمی در قرن 17 است. هاستل آبی دارای هفت سوئیت مجهز است که در محله پر رونق و تاریخی مونتی واقع شده است. این هاستل تنها هفت دقیقه با ایستگاه متروی ترمینی فاصله دارد. شما می توانید پیاده نیز در کوسچه پس کوچه های مونتی قدم بزنید و مکان های دیدنی و توریستی رم را کشف کنید.

هاستل آبی تلاش کرده با قیمتی به اندازه اقامت در یک خوابگاه، برای شما تجربه ای همچون اقامت در یک هتل درجه یک را شکل دهد. اتاق های هاستل آبی بسیار پر زرق و برق و با طاق های چوبی طراحی شده اند. هر یک از این هفت اتاق به طرز زیبایی با تابلوهای دست ساز، صندلی ها و میزهای حکاکی شده، عکس های سیاه و سفید، آثار هنری اصل، تزئین شده اند. همه اتاق ها به حیاط زیبای داخلی اشراف دارند و از هیاهو و شلوغی شهر فاصله دارند.

مالک هاستل به نام اِرکل (Ercole) نقشه ای شخصی برای مهمانانش منتشر کرده است تا راستا های توریستی، جاهای دیدنی و فعالیت های هیجان انگیز رمی را به مهمانانش معرفی کند. شما همچنین می توانید در هر ساعتی با کارمندان هاستل تماس بگیرید و از راهنماییشان استفاده کنید! اتاق های هاستل آبی را از 50 یورو در فصل های ارزان تا 150 یورو در فصل های گران، می توانید رزرو کنید.

هتل سن کالیستو (Hotel Residenza San Calisto)

هتل کوچک سن کالیستو در محله تراستیوره واقع شده است. بنای این هتل متعلق به قرن 18 است و دارای 6 اتاق مهمان است. تراستیوره یکی از محله های پر قدمت رم است که بافت تاریخی ومحلی خود را کاملا حفظ کرده است.

ایستگاه مترو و تاکسی در نزدکی سن کالیستو واقع شده است و شما می توانید به آسانی در شهر رفت و آمد کنید. خود هتل نیز به صورت رایگان دوچرخه در اختیار شما قرار خواهد داد. به شما پیشنهاد می دهم تا واتیکان و چشمه تروی -که تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارد- از دوچرخه سواری لذت ببرید.

طراحی روستایی هتل با سقف های مرتفع چوبی و کفپوش های سنگی، یک فضای اصیل و دلنشین خلق کرده است. این هتل دارای یک کتابخانه گرانبهاست که کتاب های نسخه خطی متعلق به هنرمندان معروف ایتالیایی را در خود دارد. حیاط داخلی هتل با نقاشی های برجسته که تپه های رمی را نشان می دهند؛ طراحی شده است. شما می توانید در فضای دیدنی حیاط مشغول مطالعه کتاب های کمیاب کتابخانه کالیستو شوید.

صبحانه در زیرزمین سن کالیستو -که در زمان رم باستان یک مخزن آب بوده است- سرو می شود. خوردن غذا در این مکان کاملا تکرار نشدنی است. با کلوچه خانگی، کروسان، نان، انواع کیک، میوه، ماست محلی، تخم مرغ و پنیر از خود پذیرایی کنید. در حین خوردن صبحانه، موسیقی کلاسیک ایتالیایی پخش می شود و خود سالن با نقاشی های دیواری طراحی شده است.

هزینه اقامت در اتاقهای دونفره از 60 یورو تا 80 یورو در فصول مختلف متغیر است. خوشبختانه چهار اتاق در طبقه هم کف هتل کالیستو، برای رفاه حال معلولان فراهم شده است.

بوتیک کلاریس (Relais Le Clarisse)

بوتیک یا هتل کوچک کلاریس درست در پشت یک صومعه قدیمی در محله تراستیوره واقع شده است. اگر دوست دارید در یک بنای تاریخی و در نزدیکی رودخانه اقامت کنید، بوتیک کلاریس یک انتخاب ایده آل و در عین حال به صرفه است. کلاریس یک هتل لوکس نیست اما سادگی این هتل به همراه در و کرکره های چوبی، یادآور اصالت و شکوه باستانی می تواند باشد. ترکیب تخت های بزرگ و چوبی، دیوارهای آجری و اشیاء عتیقه فضایی خاص و استثنائی را برای مهمانان خلق کرده است. سوئیت خانوادگی این هتل دسترسی مستقیم به باغ زیتون دارد. همچنین کلاریس امکانات لازم را برای نگهداری از حیوان خانگی را برای مهمانانش فراهم کرده است.

این هتل به درختان زیتون کهن خود معروف است و بودن در حیاط ساده اما سرسبز این هتل، تجربه ای فراموش نشدنی را شکل خواهد داد. جالب است بدانید که برای تهیه صبحانه، از محصولات فصلی باغچه کلاریس استفاده می شود. خوشبختانه این هتل دارای یک رستوران بسیار معروف است که طرفداران محلی بی شماری دارد. اگر در این هتل اقامت کنید، این رستوران برای مهمانان خود، 10 درصد تخفیف گذاشته است.

هزینه رزرو این هتل در فصل های غیر توریستی از 180 یورو به 90 یورو کاهش پیدا می کند.

باغ کلوسئوم (Colosseum Garden)

هتل کلوسئوم تلاش کرده تا با طراحی منحصر به فرد خود، فضایی کاملا متفاوت را در رم بوجود آورد. طراحی این هتل بر اساس هنر دهه 40 تا 70 آمریکا شکل گرفته است. با وجود امکانات مدرن هتل، کلوسئوم از اشیاء دهه ها پیش در طراحی دکوراسیون خود استفاده کرده است. این هتل در محله چلیو واقع شده است و تنها چند قدم با بنای تاریخی کلوسئوم فاصله دارد.

یک آشپزخانه عمومی در این مجموعه قرار گرفته است که شما می توانید برای خود یک قهوه گرم درست کنید و به روی صندلی های قدیمی کلوسئوم بنشینید و از خوردن قهوه لذت ببرید. همچنین شما می توانید از کتابخانه زیبای هتل دیدن کنید و کتابی را برای مطالعه قرض بگیرید. به شما پیشنهاد می دهم به باغ زیبای این هتل-باغ بروید و کتاب خود را در سکوت و زیبایی باغ مطالعه کنید.

اتاق های این هتل شما را به یاد خانه های قدیمی ایتالیایی می اندازد. اتاق هایی بسیار تمیز و بزرگ که با مبلمان های قدیمی، صندلی های دهه 70، کاشی های زرد دهه 60 و تلوزیون های قدیمی طراحی شده اند. در واقع اقامت در این اتاق ها، خاطرات کودکی و حسی نوستالژیک را برای شما زنده خواهند کرد. اگر شما طرفدار مد و دیزان دهه های گذشته هستید، این هتل می تواند شما را حسابی سورپرایز کند.

اتاق های این هتل-باغ زیبا را می توانید بین 103 تا 115 یورو برای هر روز اقامت خود، رزرو کنید. این هتل به نسبت هتل هایی که تا پیش از این ذکر کردیم؛ کمی گران تر است اما تجربه ماندن در این هتل نوستالژیک بسیار خاص و فراموش نشدنی خواهد بود.

برای اطمینان از داشتن یک اقامت راحت و بدون مشکل، بهتر است که قبل از سفر مکان مورد سلیقه خود را رزرو کنید. رم یکی از مهم ترین مراکز توریستی است و در هر فصلی توریست های بیشماری را به سوی خود جذب می کند. به همین خاطر از قبل باید هتل یا هاستل خود را رزرو کنید. به شما پیشنهاد می کنم در فصل های کمتر توریستی به این شهر سفر کنید تا هزینه اقامت شما به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. مجموعه هایی که در نزدیکی ایستگاه قطار و مراکز اصلی توریستی رم هستند، هوشمندانه ترین اقامتگاه ها برای رزرو هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87736

به "معرفی10 هتل ارزان قیمت اما زیبا و منحصر به فرد در شهر توریستی رم" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی10 هتل ارزان قیمت اما زیبا و منحصر به فرد در شهر توریستی رم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی10 هتل ارزان قیمت اما زیبا و منحصر به فرد در شهر توریستی رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید