معرفی 11 شرکت دانش بنیان برتر پارک فناوری پردیس

به گزارش مجله سرگرمی، با حضور معاون علمی وفناوری رییس جمهور و معاون مالی وزیر امور خارجه 11 شرکت دانش بنیان برتر پارک فناوری پردیس معرفی شدند.

معرفی 11 شرکت دانش بنیان برتر پارک فناوری پردیس

به گزارش خبرنگاران، در حاشیه هفدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس، 11 شرکت برتر این پارک با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهور، غلامرضا انصاری معاون اقتصادی وزارت امور خارجه و معاون وزیر نفت معرفی گردیدند.

در این مراسم مهندس علی اکبریان، مدیرکل ارزیابی پارک فناوری پردیس با بیان این که فرآیند ارزیابی این شرکت ها از خردادماه سال گذشته شروع شد، ادامه داد: در فراخوان این رویداد 140 شرکت مستقر در پارک و 40 شرکت مستقر در مرکز رشد نسبت به تکمیل فرم ارزیابی اقدام کردند.

وی خاطر نشان کرد: طرح های معرفی گردیده این شرکت ها بر اساس 100 شاخه مورد ارزیابی نهاده شدند.

بر اساس رای هیات داوران برترین های این پارک به این توضیح است:

شرکت برتر در حوزه ایفای مسئولیت های اجتماعی

مهندس فاتح به دلیل انجام اقدامات خیریه و حمایت های عام المنفعه در منطقه پردیس

مهندس فریپور برای توسعه نیکوکاری در توسعه علم و فناوری به دلیل اقدامات ترویجی در توسعه علم و فناوری در طراحی و اجرای دوره سوم مسابقات دانش آموزی نور که نتیجه آن فراوری بیش از 1500 فیلم علمی توسط دانش آموزان بوده است.

مهندس میرامینی به عنوان برترین شرکت ارائه دهنده خدمات تخصصی فناوری به دلیل ارائه 1200 میلیارد ریال تسهیلات به 40 شرکت و صدور 80 ضمانت نامه برای 50 شرکت به ارزش 300 میلیارد ریال در سال گذشته.

شرکت های برگزیده پارک و مرکز رشد پردیس

در حوزه توسعه اقتصادی و کسب و کار در مرکز رشد مهندس ناصر کریمیان به عنوان برترین مدیرعامل شرکت معرفی گردید. دراین شرکت ثبت یک اختراع جدید و عقد بیش از 10 میلیارد ریال قرارداد در حوزه طراحی و فراوری پروتز اندام ها صورت گرفت.

در حوزه رشد متوازن در مرکز رشد دکتر مجتبی رضایی عنوان برترین را دریافت کرد. وی از ایرانیان متخصص غیرمقیم است که طی سال های اخیر به کشور بازگشته و در دوره کوتاه حضور در مرکز رشد ضمن توسعه مناسب در زیرساخت های اداری، اقتصادی و بازاریابی شرکت پیروز به عقد قراردادهای پژوهشی به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در حوزه طراحی و ساخت آنالیزورهای گازی با دقت بالا شده است.

شرکت های برتر عضو پارک فناوری پردیس

دکتر طباطبایی در حوزه صادرات محصولات فناورانه مورد تقدیر نهاده شد. میزان صادرات داروهای بیوتک وی به کشورهای همسایه ارزش بیش از 1.2 میلیون یورو داشته است.

در حوزه همکاری با طرف های خارجی مهندس محمدرضا عطارد مورد تقدیر نهاده شد. وی در پروژه های مطالعاتی میادین نفت و گاز با کشورهای هلند، دانمارک، بریتانیا و صربستان به ارزش بیش از 20 میلیون یورو همکاری داشته است.

در حوزه همکاری با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی داخلی دکتر عابد به عنوان شرکت برتر معرفی گردید. وی پروژه های تحقیقاتی مشترک با دانشگاه ها در حوزه درمان سرطان و ناباروری را اجرا نموده است.

مهندس آگاهی در حوزه فراوری و توسعه فناوری تقدیر شد. طراحی و فراوری سه محصول جدید در حوزه مکاترونیک و مخابرات در یک سال گذشته از جمله دستاوردهای وی به شمار می رود.

مهندس شاقتصادی در حوزه توسعه اقتصادی جزو برترین ها نهاده شد. افزایش تقریبا 10 برابر درآمد شرکت در یک سال گذشته از دستاوردهای وی به شمار می رود.

در حوزه هم افزایی داخلی پارک، مهندس نوریان به عنوان عضو برتر این پارک فناوری تقدیر شد. همکاری با تعداد قابل توجهی از شرکت های مستقر در پارک و ارائه خدمات چاپ سه بعدی به آنها از جمله خدمات وی به شرکت های مستقر در این پارک است.

هیات داوران با جمع بندی کلیه شاخص های موجود یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات با مدیرعاملی دکتر جوانمردی را به عنوان برترین شرکت های فناوری این پارک شناخت.

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41242

به "معرفی 11 شرکت دانش بنیان برتر پارک فناوری پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 11 شرکت دانش بنیان برتر پارک فناوری پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید