معرفی سبک زندگی زنان عشایر در قالب رویداد و جشنواره

به گزارش مجله سرگرمی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردگشری استان اردبیل از معرفی سبک زندگی فراوری محور زنان عشایر و روستایی در قالب رویداد و جشنواره اطلاع داد.

معرفی سبک زندگی زنان عشایر در قالب رویداد و جشنواره

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، صغری فرشی با اعلام این خبر گفت: سعی می کنیم نقش زنان در توسعه گردشگری استان را پر رنگ تر کنیم.

او با اشاره به نقش تاثیر گذار بانوان در احیای غذاهای سنتی اضافه نمود: ترویج و رونق غذاهای سنتی در مراکز و تاسیسات گردشگری می تواند یاری شایانی به توسعه اقتصاد گردشگری استان بکند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردگشری استان اردبیل اضافه نمود: با آموزش و توانمند سازی بانوان و استفاده از صندلی آنان در خانواده و جامعه کوشش میکنیم گردشگری را در سطح استان رونق دهیم.

فرشی با اشاره به حمایت اداره کل میراث فرهنگی از توسعه اقامتگاه های بوم گردی اضافه نمود: هم اکنون 30 واحد اقامتگاه بومگردی در حال بهره برداری است که این امر با موضوع نقش زنان در رونق گردشگری، اشتغال پایدار و مهاجرت معکوس بسیار موثر است.

او اضافه نمود: نگاه جامع و مثبت مقام عالی استان به حضور بانوان در عرصه های مدیریتی و اجرایی بستر را برای تاثیر گذاری بیشتر بانوان فراهم ساخته که اداره کل میراث فرهنگی نیز از این امر مستثنی نیست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردگشری استان اردبیل گفت: از مسوولان می خواهیم تا با اعطای تسهیلات کم بهره قرض الحسنه و حل مسائل بیمه بانوان صنعتگر اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14301

به "معرفی سبک زندگی زنان عشایر در قالب رویداد و جشنواره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سبک زندگی زنان عشایر در قالب رویداد و جشنواره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید