معرفی تعدادی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری لندن

به گزارش مجله سرگرمی، لندن یک مرکز هنری و تفریح پرطرفدار بوده و 50 سال پس از بیتلز، جشنواره های موسیقی در این کشور هنوز هم وجود دارند. لندن بعلاوه بزرگترین و فاخرترین جاذبه های فرهنگی را ارائه می دهد؛ از کاخ های سلطنتی و مجلس مردمی تا موزه ها و کلیساها و انواع دیگر امکانات تفریحی که می توانید روزهای زیادی را بدون خستگی و تکرار در آنها بگذرانید. با ما در مقاله مشهورترین جاذبه های دیدنی لندن همراه شوید تا شما را با تعدادی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری لندن آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با دیدنی های مشهور لندن برایتان جالب خواهد بود.

معرفی تعدادی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری لندن

لیست مطالب

کاخ باکینگهامبرج لندن و Tower Bridgeموزه بریتانیابرج بیگ بن و مجلس انگلیسگالری ملیموزه ویکتوریا و آلبرتPiccadilly Circus و میدان ترافالگارTate Britain و Tate Modernکلیسای وست مینستر اتاق جنگی چرچیلپارک Hydeکلیسای سنت پلباغ Coventچشم لندنساختمان عمارت Hamptonگرینویچ و Docklandsباغ های Kew

کاخ باکینگهام

یکی از مشهورترین جاذبه های تماشای لندن، کاخ باکینگهام هست. این کاخ رژه رفتن نیروهای سلطنتی را هم نمایش می دهد. مراسم رژه نیروهای قرمز پوش سلطنتی در ساعت 11 و نیم و در ابتدای هر فصل انجام می گیرد. کاخ باکینگهام در سال 1837 ساخته شد و محل اقامت خانواده سلطنتی از زمان پیوستن ملکه ویکتوریا بود. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که ملکه در چه زمانی در این کاخ حضور دارد و چه زمانی خیر! اگر پرچم مخصوص در بالای این کاخ به حالت برافراشته بود، ملکه در کاخ است. وقتی ملکه در کاخ تابستانی خود در اسکاتلند بوده، بازدیدنمایندگان می توانند بلیط های تماشا اتاق های این مورد از محبوب ترین جاذبه های گردشگری لندن را خریداری نموده و محل اقامت ملکه، گالری ملکه و Royal Mews را از نزدیک ببینند.

یکی از برترین راههای تماشا اتاق های این کاخ و تماشا مراسم رژه سلطنتی، خریداری یکی از تورهای مخصوص 4 الی 5 ساعته هست. این تور یک روش خوب برای تماشا تمام چیزهای با ارزش در یک زمان کوتاه است. داشتن راهنمای تاریخی در طول این تور هم می تواند شرکت در این تور را برای شما بسیار لذت بخش کند.

بیشتر بخوانیدباکینگهام کاخی تماشای در سرزمینی اروپایی

برج لندن و Tower Bridge

برج لندن بیانگر سالهای طولانی و تاریخ پر ماجرای این شهر بوده و با نگاهی عمیق به این برج میتوان به قرنها تاریخ پشت آن پی برد. این میراث دنیای ساعتها سرگرمی را برای کسانی که مشتاق و کنجکاو دانستن پیشینه تاریخی این برج هستند، دارد. این برج در سال 1078 به وسیله William the Conqueror که از دلاوران قرن 17 بود، ساخته شد. در کنار این برج جاذبه های تماشای بیشتری مثل نمایشگاه معروف جواهرات طلا، گالری عکسهای مربوط به اعدام هایی که در این مکان انجام می شدند و Beefeaters وجود دارند.

Tower Bridge مجموعه ای از دو برج و یک پل بوده که بر روی رودخانه تایمز بنا شده اند. این برج ها حدود 200 فوت ارتفاع دارند. برای گذراندن یک تابستان خوب و بصرفه در شهر لندن، بلیط بازدید از Tower Bridge را به همراه بازدید از نمایشگاه جواهرات و Beefeaters بخرید تا هم از تخفیف و ارزانی آن بهره ببرید و هم از شلوغی شهر در امان بمانید.

موزه بریتانیا

موزه بریتانیا با نمایش یکی از برترین مجموعه های قدیمی از آثار باستانی، حاوی بیش از 13 میلیون اثر هنری از دنیای قدیم است. با وجود اشیای با ارزش به جا مانده از تمدن آشور، بابل، چین، اروپا و جاهای دیگر سخت است باید بدانیم که بازدید از این مورد از مشهورترین جاذبه های تماشای لندن را از کجا شروع کنیم؛ کتیبه Elgin Marbles، سنگ Rosetta، مجسمه Ramesses II و بعلاوه مجسمه های مومیایی های مصر و مجسمه های مربوط به دوران رم باستان.

بیشتر بخوانیدموزه بریتانیا | دنیایی از شگفتی های ناشناخته در دنیا

برج بیگ بن و مجلس انگلیس

برج بیگ بن به اسم برجسته ترین نمادهای برج مانند در دنیا است. در پای این مورد از تماشای های مشهور لندن، ساختمان مجلس سنا دولت بریتانیا قرنهاست که ساخته شده و وجود دارد. تورهای بازدید از این ساختمان ها، برترین زمان برای دانستن در خصوص گذشته سیاسی و ساختار دولت برتانیا هستند. از میدان Parliament تا عمارت Whitehall ساختمان های زیادی که مربوط به دولت بریتانیا بوده، وجود دارند.

گالری ملی

گالری ملی لندن در رتبه بندی برترین موزه های هنر دنیا در رتبه نخست این رده بندی واقع شده است. تقریبا تمام آثار هنری ثبت شده از سال 1260 تا 1920 در اروپا در این گالری گرد هم آورده شده اند. عظیمترین و برترین مجموعه آثار این موزه از دانشکده های هلندی و مدارس ایتالیایی قرن 15 و 16 میلادی به این موزه آورده شدند. در میان برجسته ترین آثار موجود در این مورد از محبوب ترین جاذبه های گردشگری لندن، آثاری فاخر از هنرمندانی مثل لئوناردو داوینچی، میکل آنژ و ونگوگ قرار دارند.

موزه ویکتوریا و آلبرت

موزه ویکتوریا و آلبرت که شامل موزه تاریخ طبیعی و موزه علوم بوده، در سال 1352 تاسیس شد. مساحت این موزه حدود 13 هکتار بوده و شامل 145 مجموعه هنری متشکل از 5000 هزار قطعه هنری و آثار مرتبط هست. نمایشگاه هایی هم مثل نمایشگاه طلا و جواهر، آهن آلات، مجسمه ها، منسوجات و نمایشگاه عکس در این مورد از تماشای های مشهور لندن وجود دارند.

Piccadilly Circus و میدان ترافالگار

میدان ترافالگار برای برگزاری جشن پیروزی لرد هوراسیو نلسون در ترافالگار و در سال 1805 ساخته شد. Piccadilly Circus تقاطع چند خیابان بسیار شلوغ در لندن بوده و بخاطر شلوغی دائمی و زیاد این تقاطع اصطلاحی محلی برایش وجود دارد.

Tate Britain و Tate Modern

دو گالری Tate Britain و Tate Modern که در مجموع به اسم گالری تیت شناخته می شوند، شامل یکی از مهمترین مجموعه های هنری دنیا هست. این گالری در سال 1897 به اسم یک مجموعه ملی از هنرهای برجسته بریتانیا افتتاح شد. این گالری برای توسعه فضای خود اقدام به خریداری زمین های اطراف و ساخت یک گالری عظیمتر کرد و نتیجه نهایی، تأسیس این گالری در Millbank در سمت شمالی رودخانه تایمز به اسم مجموعه اصلی دائمی نقاشی های تاریخی بریتانیا شد.

کلیسای وست مینستر

کلیسای وست مینستر یکی دیگر از مکانهای مرتبط با تاریخ سیاسی برتانیا است. این ساختمان از قرن 7 به اسم یک مرکز برای گردهمایی مسیحیان بود. Westminster Abbey بطور رسمی به نام کلیسای سنت پیتر در وست مینستر شناخته می گردد. از زمان دفن وی در سال 1066 تا زمان جورج دوم یعنی تا تقریبا 700 سال بعد، بیشتر حاکمان در اینجا به خاک سپرده می شده اند. این مکان در سالهای اخیر به جایی برای برگزاری عروسی های سلطنتی تبدیل شده است.

اتاق جنگی چرچیل

یکی از مجذوب نماینده ترین سایت های تاریخی این مورد از محبوب ترین جاذبه های گردشگری لندن کاملا حفظ شده و نخست وزیر وقت بریتانیا، وینستون چرچیل از این مکان در دوران جنگ دنیای دوم به مبارزان ارتش بریتانیا و دفاع از سرزمین خود دستور می داد. در این مورد از مشهورترین جاذبه های تماشای لندن جای خواب معروف چرچیل و جایی که سخنرانی های او پخش می شد و بعلاوه جایی که سخنرانی های خود را برای رادیو ضبط می کرد را می توانیم ببینیم. این مکان جای بسیار جالبی برای تماشا اوضاع بریتانیا در شرایط جنگ هست، چرا که این اتاق جنگ بهتر از یک موزه بیانگر اتفاقات آن دوران است.

پارک Hyde

پارک Hyde با پوشش مساحتی حدود 350 هکتار عظیمترین فضای باز لندن بوده و از سال 1635 ساخته شده است. Serpentine یکی از برجسته ترین و زیباترین دریاچه های این مورد از تماشای های مشهور لندن بوده که قایق سواران زیادی را به خود جذب می نماید. یکی دیگر از نقاط برجسته این پارک، Apsley House خانه سابق نخستین دوک ولینگتون است. این خانه در حال حاضر یک موزه با مجموعه ای از نقاشی های باشکوه ولینگتون هست.

کلیسای سنت پل

کلیسای سنت پل یکی از معروف ترین کلیساهای جامع در دنیا بوده و بر بالای معبد رومی ساخته شده است. ساختمان قدیمی این کلیسا در سال 1666 بر اثر آتش عظیمی نابود شد و سر کریستوفر رن طراحی مجدد آن را انجام داد. امروزه، برج های دوقلوی باروک و برج 365 پایی سنت پل شاهکار معماری انگلیسی هستند. اگر به این مکان می روید، حتما تماشا پله ها، راهروها و گنبد این مکان زیبا یادتان نرود.

باغ Covent

مغازه های بازار Covent Garden تنها شروع محله ای عظیم از رستوران ها و خیابان ها است و پارک ها و باغ های زیادی در این محله وجود دارند. در مغازه ها و کیوسک های این محله انواع محصولات گیاهی تخصصی و صنایع دستی به اسم سوغاتی های شیک به فروش می رسند. در این محله، موزه حمل و نقل لندن هم واقع شده است که در آن انواع وسایل حمل و نقل قدیمی شهر شامل تراموا و چرخ دستی ها دیده می شوند.

چشم لندن

چشم لندن در سال 2000 برای برگزاری جشن های هزاره لندن ساخته شد. این اتاقک های شیشه ای که شبیه به کپسول هستند، 443 متر بالا می فرایند. یک دور سفر در این کپسول ها حدود 30 دقیقه طول می کشد و در آن می توانید تمام شهر لندن را در اطراف خود ببینید. انواع بلیط های پیشنهادهای ویژه هم برای استفاده از این مورد از مشهورترین جاذبه های تماشای لندن ارائه می شوند که استفاده از آنها می تواند مدت زمان منتظر ماندن شما را در صف به حداقل برساند.

ساختمان عمارت Hampton

یکی دیگر از تماشای های مشهور لندن، دادگاه همپتون است. سالن های عظیم این کاخ از زمان هنری هشتم ساخته شده اند. از دیگر ویژگی های تماشای و جالب در این کاخ، ساعت نجومی و شگفت انگیزی است که با نام Clock Court شناخته می گردد. این ساعت در سال 1540 میلادی در این کاخ ساخته شد. در این کاخ و اطراف آن ساختمان های دولتی خالی از سکنه وجود دارند که در طراف آنها زمین های تنیس متعددی ساخته شده اند. باغ هایی که در اطراف این باغ وجود دارند، ارزش تماشا زیادی دارند مخصوصا در اواسط ماه می و زمانی که شکوفه گیاهان بطور کامل در این باغ ها رشد می نمایند.

گرینویچ و Docklands

گرینویچ برای گردشگران به اسم خانه Cutty Sark شناخته می گردد. قدیمی ترین کشتی کشف شده در این منطقه، یک کشتی بوده که حدود 500 سال پیش در این منطقه بین چین و انگلستان تجارت می کرد. موزه ای که در این منطقه به تاریخچه دریا و دریانوردی اشاره دارد، در گرینویچ تاسیس شده و بیانگر این تاریخچه غنی هست. مجموعه موزه های ملی دریایی سلطنتی که در این منطقه تاسیس شده اند، از عظیمترین موزه ها در زمینه دریانوردی هستند. یکی از غیر معمول ترین کارهایی که میتوان در گرنیویچ انجام داد، ایستادن بین دو نیمکره است.

Docklands به یک صندلی بین المللی کسی و کار و سرگرمی در لندن تبدیل شده است. در این محله ترکیبی از رودخانه و بندر و مردمانی را می بینیم که از زمان روم تا به امروز در این منطقه می زیسته اند و محصولات دست ساز خود را برای خرید و فروش در این منطقه در معرض دید عموم قرار می دهند.

باغ های Kew

باغ های کیو که بطور رسمی باغ گیاه شناسی سلطنتی نامیده می شوند، در جنوب غربی لندن و در جنوب رودخانه تایمز قرار دارند. این باغ ها مکان شگفت انگیزی برای گذراندن وقت هستند، چرا که مساحت این باغ ها به حدود 300 هزار هکتار می رسد. در سال 1841 این باغ ها به اموال دولتی تبدیل شدند. تورهای گوناگون و متنوعی برای بازدید از این باغ ها حتی به صورت رایگان وجود دارند که در زمانهای مناسب از جمله زمان برگزاری رویدادهای موسیقی و فرهنگی لندن برگزار می شوند.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: همگردی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 151971

به "معرفی تعدادی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید