معرفی بهترین هتل های کوهستانی در جهان

به گزارش مجله سرگرمی، بهترین هتل های کوهستانی جهان

به دنبال بهترین هتل های کوهستانی در جهان هستید تا زمانی را در میان آن ها به استراحت و تنفس هوای تازه بپردازید؟ می خواهید که پس از سال ها به منطقه ای دورافتاده یا خیلی کم جمعیت سفر کنید و در خلوت خود آسوده مطالعه کنید؟ یا اینکه به ورزش های هیجانی و زمستانی علاقه مندید و جوانی پر شور و عاشق اسکی هستید؟ تماشای کوه ها و قله های برف گرفته، آبشارهای متنوع و دره های گسترده، می توانند مکانی رویایی برای عاشقان کوهستان باشند. این مطلب از مجله خبرنگاران را مطالعه کنید تا بهترین هتل های کوهستانی جهان را بشناسید.

معرفی بهترین هتل های کوهستانی در جهان

تشوگان گرند هتل در آروسا سوئیس | Tschuggen Grand Hotel

اگر قصد سفر به منطقه گرابوندن سوئیس (Graubünden region) را در تابستان یا زمستان داشته باشید، شانس اقامت در هتل تشوگان گرند هتل در آروسا سوئیس را از دست ندهید. این هتل بسیار غیر معمول طراحی شده است. این هتل در ارتفاعات آلپ و در ارتفاع 6000 فوتی قرار گرفته و دارای 128 اتاق و سوئیت با امکاناتی از قبیل دوش هایی با تکنولوژی بارانی جدید، امکانات پذیرایی مناسب و دسترسی رایگان به Wi-Fi است. مجموع فضاهای تفریحی این هتل که مقاوم اول را در میان بهترین هتل های کوهستانی دنیا دارد، تقریبا 54000 متر مربع بوده و چهار طبقه را شامل می گردد. در طبقه همکف آن استخر و سونای آبگرم مجموعه رو به نمای بیرونی و کوه ها شما را به فضایی رویایی می برد.

تله کابین و ریل مخصوص این هتل نه تنها مسافران را به هتل می آورد بلکه برای تفریحاتی همچون اسکی، اسنوبورد و پیاده روی در کمتر از سه دقیقه مهمانان را به بالای کوه ها، منتقل می کند. این ملک همچنین دارای یک سالن پذیرایی، سالنی مخصوص افراد سیگاری و پنج رستوران دارنده امتیاز ستاره میشلین است که برای شما بهترین و ارگانیک ترین غذاها را آماده می کند.

هتل تلورید در کلرادو | The Hotel Telluride

مهم نیست که چه زمانی را برای اقامت در هتل تلورید کلورادو انتخاب می کنید. این هتل هر زمان که وارد ان شوید به شما دره طلایی و گوهر نشان کوه های سن جوان (the San Juan Mountains) را نشان می دهد. این هتل که در مرکز شهر واقع شده، دارای نماهایی دیدنی با منظره های باورنکردنی کوه و نزدیکی به تمام تفریحات زمستانی همانند جهتهای اسکی و اسنوبرد است. همچنین تا جهتهای پیاده روی و میدانی که فستیوال ها در آن برگزار می گردد به همراه جهت دوچرخه سواری در کوهستان در نزدیکی یکی از بهترین هتل های کوهستانی دنیا قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره دارای وان حمامی در فضای باز، و همچنین انباری از تمام وسایل اسکی و اسنوبرد است. علاوه بر این، مهمانان می توانند از مسابقات دوچرخه سواری و ترانسفر رایگان فصلی برای دیدن جشن ها و مراسم های اطراف هتل لذت ببرند.

اقامتگاه هیلتون ویستلر | Hilton Whistler Resort & Spa

از بهترین هتل های کوهستانی دنیا بوده که در بریتیش کلمبیا کانادا قرار گرفته است و نمایی از کوهستان های پر کاج و برفی این ناحیه را در شرایطی عالی به نمایش می گذارد. هتل هیلتون ویستلر در میان کوهستان ویستلر بلککومب (Whistler Blackcomb) که محبوبیت زیادی در میان هواداران ورزش های زمستانی دارد، قرار گرفته است. برای رزرو می توانید یکی از 287 اتاق آن را انتخاب کرده و از تمام امکانات آن بهره مند شوید. استخر آبگرم آن در بیرون از هتل، به همراه حوضچه آبگرم، زمین بسکتبال و تنیس و مرکز ورزشی شبانه روزی این هتل را برای ورزشکاران و کسانی که می خواهند استراحت نمایند، منحصر به فرد کرده است. رستوران این هتل نیز بسیار معروف است. اگر دوست داشته باشید می توانید از هتل دوچرخه کرایه کرده و در اطراف بگردید. وسایل اسکی و گلف هم برای هواداران این ورزش وجود دارد.

هونلی لیک تاهو | Heavenly Lake Tahoe

این هتل نیز یکی از هتل های ایالت کلرادو است که در بالای دریاچه تاهو (Lake Tahoe) قرار گرفته است. در طول ماه های پر برف، بازدید نمایندگان می توانند در تورهای وسایل نقلیه متنوع و هیجانی، سواری های گوندولا، تیوب سواری و البته اسکی و اسنوبورد شرکت نمایند. از دیگر گزینه های گوناگون اقامتی این مکان می توان به Lakeland Village Resort در Heavenly و Zalanta Resort در اقامتگاه های اجاره ای روستا را نام برد. زندگی شبانه در این ناحیه با نورهای نئون و چراغانی شب ها از دیگر جذابیت های آن است.

هتل جاده ماونتین در هند غربی | Jade Mountain

تنها هتلی در سنت لوسیا که هم به کوه های پتیت و هم کوه های پیتون نمایی بی نظیر را ارائه می دهد، هتل جاده ماونتین است. اینجا شما با یکی از بهترین هتل های کوهستانی دنیا روبرو هستید که می تواند نظر شما را راجع به تفریح و استراحت عوض کند. نمایی 600 هکتاری از مناظر کوه ها و سواحلی با آب های مرجانی در روبرویتان قرار گرفته است. برای رفتن به هر اقامتگاه باید از پلی عبور کنید تا به فضایی خصوصی وارد شوید. استخر هر اقامتگاه این هتل نمایی رو به تمام زیبایی های طبیعت در جلوی دیدگانتان قاب می گیرد. علاوه بر این، تمام سوئیت ها تنها سه دیوار دارند و باقی همگی از شیشه است. هنگامی که مسافران از بودن در اقامتگاه های خود خسته شدند می توانند در فعالیت هایی همانند اسنورکلینگ، غواصی، ماهیگیری در دریایی عمیق، قایق رانی و پیاده روی انتخاب نمایند. مهمانان همچنین می توانند در آبگرم کاین سیل (the Kai en Ciel spa) غذاهای لذیذ کارائیب را تجربه نمایند.

هتل اینترکنتیننتال داووس | InterContinental Davos

هتل اینترکنتیننتال داووس از بهترین هتل های کوهستانی دنیا بوده که در سوئیس و شهر داووس دورف قرار گرفته است. این هتل اتاق هایی با نمایی رو به دریاچه داووس (Lake Davos) را در پیش روی مهمانانش می گذارد. تمام مهمانان می توانند از غذاهای ایتالیایی در 3 رستوران این هتل سوئیسی سفارش دهند و در نماهای باز بنشینند. طراحی هتل اینترکنتیننتال داووس سوئیس به گونه ای است که گویی شبیه به نیم سکه ای طلایی رنگ است. این استراحتگاه در کنار کوه های آلپ امکاناتی همانند با استخرهای سرپوشیده و یا روباز (بسته به سلیقه افراد)، یک اتاق یوگا، سونا، اتاق بخار و سوئیت های هانی مون را فراهم کرده است.

هتل دابل تری بای هیلتون کوئین استون | oubleTree by Hilton Hotel Queenstown

از بهترین هتل های کوهستانی دنیا در کوئین استون نیوزیلند است که نمایی از کوهستان های برفی و دریاچه واکاتیپو (Lake Wakatipu) را نشان می دهد.این هتل 5 ستاره با 98 اتاقی که دارد در مرکز روستای کاوارائو (Kawarau Village) و در نزدیک ترین فاصله تا پیست اسکی قرار گرفته است. از دیگر فعالیت های آدرنالینی این مجموعه بانجی جامپینگ و رفتینگ های هیجانی آن است. حتی اگر علاقه ای به شرکت در ورزش در فضای باز ندارید، می توانید در اتاق خود و رو به تمام مناظر زیبای این نواحی نشسته و از بهترین غذاهایی که سفارش داده اید، بخورید و لذت ببرید. قدم زدن در روستایی محلی و امتحان کردن بهترین غذاها که به شیوه سنتی تهیه شده اند، از مزایای بی نظیر این هتل 5 ستاره در نیوزیلند است.

چالت هیبو در میرور فرانسه | Chalet Hibou

بودن در میان بهترین هتل های کوهستانی دنیا قطعا برای هتل چالت هیبو فرانسه برازنده است. با اقامت در کلبه های چوبی اما گرم و با امکانات مدرن این هتل 5 ستاره می توانید در معروف ترین قله ها و کوه های برفی فرانسه اسکی کنید. کوه هایی که بسیاری از اسکی بازان آرزوی اسکی در آن دارند. این اقامتگاه کوچک هر چند در یکی از روستاهای مرز شرقی فرانسه به نام Le Miroir قرار گرفته اما کم از هتل های 5 ستاره کوهستانی سوئیس یا کلرادو ندارد. داشتن تنها 7 اتاق مهمان و دنج و خلوت بودن آن، بدون هیچ مزاحمت و سر و صدایی از دنیای مدرن و امکاناتی همانند اتاق های بخار، اتاق شومینه، جکوزی در فضای باز و سونای آب گرم شما را از مشغولیت های ذهنی آزاردهنده می کند و وارد دنیای بهتری می کند. همچنین می توانید فعالیت هایی همانند پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان و رفتینگ نیز در رودخانه نزدیک هتل انجام دهید.

هتل آرگوس در کاپادوکیه ترکیه | Argos in Cappadocia

شاید فکرش را نکنید اما یکی از بهترین هتل های کوهستانی دنیا در شهر اوچیسار و در کاپادوکیه ترکیه قرار گرفته است. یکی از شگفت انگیزترین مناطق طبیعت گردی دنیا که در 170 مایلی شهر آنکارا قرار گرفته است. این منطقه به خاطر کوه های دودکش مانندش و منظره بی مانندش مشهور است. هتل آرگوس کاپادوکیه درست در قلب این ساختارهای فشرده سنگی در محل صومعه باستانی روستای اوچیسار (Uçhisar) واقع شده است. این هتل از خرابه های تاریخی، تونل ها و غارها ساخته شده و اتاق هایش نیز در چنین فضاهایی طراحی شده است. همچنین رو به قله ها و دره های آتشفشانی این منطقه قرار گرفته است. این هتل به هفت ساختمان مجزا با طراحی های داخلی و تم های متفاوت تفکیک شده است که بسته به حال و هوای خود می توانید در یکی از این عمارت ها اقامت داشته باشید. در کنار این هتل می توانید به فعالیت هایی همانند بالن سواری، دوچرخه سواری و اسب سواری بر روی کوه های ملایم منطقه و تپه های آن بپردازید.

منبع: usnews.com

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: الی گشت
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85356

به "معرفی بهترین هتل های کوهستانی در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های کوهستانی در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید