مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر منطقه 9 کشور به خاتمه رسید

به گزارش مجله سرگرمی، مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور با حضور 64 ورزشکار از 9 دانشگاه به میزبانی دانشگاه کوثر برگزار گردید.

مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر منطقه 9 کشور به خاتمه رسید

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

اعظم ملانوروزی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه کوثر بجنورد در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور با حضور 64 ورزشکار از 9 دانشگاه در سه بخش تیمی، دوبل و انفرادی از 2 الی 4 دی ماه به میزبانی دانشگاه کوثر برگزار گردید.

ملانورورزی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره نمود و ادامه داد: در بخش تیمی دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه غیر انتفاعی خیام و دانشگاه حکیم سبزوار و دانشگاه فردوسی مشهد به ترتیب رتبه های برتر را کسب کردند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کوثر بجنورد گفت: در نتایج بازی های دوبل نیز مقام اول به ملیکا محمدی و یاسمین شبیهی از دانشگاه صنعتی شاهرود، مقام دوم به مینا بوجاری و الهام ابراهیم پور از دانشگاه فردوسی مشهد و مقام سوم به مینا مکرمی و نوشین احمدزاده از دانشگاه بجنورد رسید.

وی اضافه نمود: در نتایج بازی های انفرادی نیز دلارام احمدی از دانشگاه سمنان، فاطمه سروقدی از دانشگاه صنعتی شاهرود، مبینا خبیری از دانشگاه حکیم سبزواری و منا جوادی از دانشگاه فنی و حرفه ای الزهرا رتبه های برتر را از آن خود کردند.

ملانوروزی در خاتمه گفت: منتخبین این دوره از مسابقات به مسابقات المپیاد کشوری که در تابستان 99 و به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می گردد اعزام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65101

به "مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر منطقه 9 کشور به خاتمه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر منطقه 9 کشور به خاتمه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید