مزایای فروش تلفنی ، فروش تلفنی فروشگاه های زنجیره ای

به گزارش مجله سرگرمی، آیا از مزایای سفارش تلفنی فروشگاه های زنجیره ای با همان تخفیفات همیشگی برای مشتریان باخبر هستید؟ تقریبا تعداد افرادی که خرید تلفنی را به خرید حضوری یا خرید اینترنتی ترجیح می دهند، بسیار زیاد است. این موضوع هم، به خاطر مزایای سفارش تلفنی نسبت به سایر روش های خرید کالا است. علاوه بر این، سفارش تلفنی در کمترین زمان انجام می گردد. در این مطلب درباره مزایای سفارش تلفنی محصولات مختلف از خواربار و محصولات سوپرمارکتی گرفته تا مواد شوینده، کالاهای بهداشت فردی، محصولات پروتئینی، لبنیات، میوه و دیگر کالاها به شما خواهیم گفت. بعلاوه راه های سفارش تلفنی فروشگاه های ، نحوه سفارش تلفنی کالا در شهر تهران و تحویل رایگان در کمتر از یک ساعت را با جزییات برای شما توضیح خواهیم داد.

مزایای فروش تلفنی ، فروش تلفنی فروشگاه های زنجیره ای

مزایای فروش تلفنی

فروش تلفنی یکی از روش های محبوب سفارش و فروش کالا است که در بعضی کسب و کارها، به عنوان مهم ترین روش فروش کالا شناخته می گردد. از مهم ترین مزایای فروش تلفنی امکان سفارش گذاری دقیق و بدون واسطه بین خریدار و فروشنده است.

در روش سفارش تلفنی کالا، خریدار می تواند از هدایت های فروشنده برای سفارش کالا یا سوال در خصوص کالاهای موجود و حتی قیمت و مشخصات آن، استفاده کند. از دیگر مزایای فروش تلفنی، عدم احتیاج به خرید حضوری است.

گاهی اوقات برای یک خرید ساده باید یک مسیر را طی کنید و در سرانجام هم ممکن است فروشگاه مورد نظر، کالای درخواستی شما را موجود نداشته باشد. با استفاده از خدمات فروش تلفنی، به راحتی می توانید با یک تماس از خانه یا محل کار، کالای مورد نظرتان را در مدت کوتاهی دریافت کنید.

از دیگر مزایای فروش تلفنی فروشگاه ها، می توان به صرفه جویی در هزینه خرید اشاره نمود. هر چند بسته به این که فروشگاه ها تا چه مقدار هزینه ارسال کالا را روی سفارش تان لحاظ می نمایند، اما در خصوص فروشگاه هایی که خدمات ارسال رایگان کالا را ارائه می دهند، مثل فروشگاه های زنجیره ای ، هزینه تمام شده محصول بسیار به صرفه تر خواهد بود.

این یعنی حتی شما با عدم حضور و طی کردن مسافت برای خرید کالا، می توانید به راحتی هزینه خریدتان را کاهش دهید.

مزایای خرید تلفنی نسبت به سایر روش های خرید کالا

همان طور که گفتیم، خرید تلفنی از جمله محبوب ترین و به صرفه ترین روش های خرید بسیاری از مشتریان در سرتاسر دنیاست. در این روش بدون احتیاج به اینترنت و مراجعه به سایت خرید یا بدون حضور در فروشگاه ها و پرسه زدن در میان قفسه ها، می توان به راحتی سفارش تلفنی را انجام داد و کالا را دریافت کرد. اما این تنها مزیت خرید تلفنی نسبت به دیگر شیوه های خرید نیست.

مزایای خرید تلفنی نسبت به خرید اینترنتی

از مزایای خرید تلفنی نسبت به خرید اینترنتی به وسیله سایت یا اپلیکیشن های فروشگاه ها، سرعت بالاتر این روش خرید است. در خرید تلفنی دیگر احتیاجی به کلنجار رفتن با سرعت پایین اینترنت، بارگذاری نشدن صفحه های فروش محصول، خطاهای مکرر احتمالی و پیچیدگی های خرید اینترنتی وجود ندارد.

بعلاوه با در نظر داشتن این موضوع که بعضی سایت های فروش اقدام به کلاهبرداری می نمایند، خرید تلفنی راه امن تری برای سفارش و دریافت کالا محسوب می گردد.

مزایای خرید تلفنی نسبت به خرید حضوری

هر چند بعضی افراد به مشاهده یا لمس کردن کالا هنگام خرید عادت دارند و رفتن به فروشگاه برای خرید را ترجیح می دهند. اما از جمله مزایای خرید تلفنی نسبت به خرید حضوری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

*حذف شدن زمان رفت و برگشت به فروشگاه

*حذف شدن هزینه رفت و برگشت برای خرید حضوری

* عدم احتیاج به پرسه زدن بین قفسه های فروشگاه

*معطل نشدن در صف های طولانی خرید مخصوصا در مناسبت های ویژه

* صرفه جویی در زمان و انرژی فردی

*امکان استفاده از پشتیبانی تلفنی بعد از سفارش کالا

*خرید کردن در فضای شخصی

*احتیاج نبودن به حمل کالا از فروشگاه به خانه

این دلایل از مواردی هستند که باعث می شوند بسیاری افراد، خرید تلفنی را به دیگر روش های خرید کالا، ترجیح دهند.

چرا خرید تلفنی نسبت به دیگر انواع خرید محبوبیت بیشتری دارد؟

علاوه بر همه مواردی که به عنوان مزایای خرید تلفنی بیان شد، مزیت های دیگری هم وجود دارند که خرید تلفنی را در بعضی کسب و کارها مثل فروشگاه های مواد غذایی، خواربار فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای و … به گزینه پیروز فروش محصول تبدیل می نماید. این محبوبیت و پیروزیت به دلایل زیر اتفاق می افتد:

*در خرید تلفنی، به خاطر حذف شدن و نبود واسطه فروش، ارجاع دادن کالا روند پیچیده ای ندارد و کالا در صورت تمایل به عودت داده شدن، مستقیما به فروشگاه برگردانده می گردد.

*امکان کلاهبرداری در شیوه خرید اینترنتی وجود ندارد. این موضوع به علت امکان ارتباط مستقیم فروشنده و خریدار است که بستر امن تلفن، سلامت و امنیت این روش خرید را تضمین می نماید.

*به خاطر این که در خرید تلفنی کالا مستقیما از فروشگاه به مشتری ارسال می گردد، روند ارسال کالا بدون مشکل انجام می گردد.

*در روش خرید به صورت تلفنی، از آن جایی که فرد سفارش دهنده، سفارش های خود را به دور از نگاه دیگران انجام می دهد، اجباری به تحمل حضور فروشنده یا خریداران دیگر را ندارد. همین امکان برای بعضی افراد باعث آرامش در خرید می گردد.

*بعلاوه فرد در زمان استفاده از خدمات فروش تلفنی، احساس امنیت بیشتری در زمان خرید خواهد داشت. چون دیگران از اقلامی که خریداری نموده است، باخبر نخواهند شد.

چرا سفارش تلفنی کالا پرطرفدار است؟

برای سفارش تلفنی کالا یا محصولات، کافی است مشخصات کالایی را که مد نظر دارید، به فروشنده بگویید تا فروشنده در صورت موجود بودن کالا، آن را برای شما ارسال کند. در این مدل سفارش گذاری، به راحتی می توانید از فروشنده در خصوص قیمت یا کیفیت کالا هم سوال های خودتان را بپرسید.

حتی فروشنده می تواند بنا به تجربه یا نظرات خریداران دیگر، در صورت موجود نبودن کالا، شما را برای انتخاب یک کالای جایگزین هدایت کند. بنابراین در روش خرید تلفنی به راحتی و در آرامش می توان نکات مربوط به کالا را با فروشنده مورد آنالیز قرار داد. در کنار این ها سفارش تلفنی، ظرف مدت کوتاهی انجام می گردد و فرایند زمان بری ندارد.

چطور از فروشگاه های به صورت تلفنی سفارش کالا بدهیم؟

در صورتی که در شهر تهران زندگی می کنید برای استفاده از خدمات فروش تلفنی با همان تخفیفات همیشگی کافی است شماره تلفن 1572 را شماره گیری نموده و داخلی 8 را شماره گیری کنید.

سپس کالاها و اقلام مورد احتیاج خود از محصولات سوپرمارکتی گرفته تا محصولات بهداشت فردی، محصولات پروتئینی و حتی میوه و لبنیات و … را به صورت غیر حضوری و پشت تلفن با تخفیفات همیشگی سفارش دهید و در کمتر از یک ساعت تحویل بگیرید.

برای سفارش تلفنی باید با کدام فروشگاه تماس بگیریم؟

برای خرید تلفنی ، با شماره گیری 1572، تماس شما با نزدیک ترین فروشگاه برقرار خواهد شد. پس از آن می توانید کالای خود را در کمترین زمان ممکن با تخفیف های شگفت انگیز (زیر یک ساعت) دریافت کنید.

خرید تلفنی چند ساعته به دست مشتری می رسد؟

از زمان سفارش خرید تا زمان رسیدن کالا به دست مشتری، کمتر از یک ساعت زمان می برد. این یعنی زیر یک ساعت، می توانید کالای خود را با همان تخفیفات شگفت انگیز دریافت کنید.

چه کالاهایی را می توانیم به صورت تلفنی از بخریم؟

برای خرید کالاهای مختلف از به صورت تلفنی، (خرید تلفنی تهران) هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما به راحتی می توانید سفارش تلفنی خود را برای خرید تلفنی خواربار، محصولات سوپر مارکتی، کالاهای بهداشت فردی، محصولات پروتئینی، لبنیات، میوه و دیگر کالاها با شماره گیری 1572 داخلی 8 در شهر تهران انجام دهید.

سوالات متداول

هزینه ارسال خرید تلفنی خواروبار، خرید تلفنی شوینده یا دیگر کالاها از چقدر است؟

هزینه خرید تلفنی در شهر تهران، کاملا رایگان بوده و خریدار بعد از سفارش یا دریافت محصول، هزینه ای را بابت خدمات ارسال، پرداخت نمی نماید.

فروش تلفنی رایگان از فروشگاه های برای چه شهرهایی فعال است؟

خرید تلفنی یا ارائه خدمات فروش تلفنی ، تنها برای شهر تهران و با شماره گیری 1572 فعال است. این خدمات به زودی در سراسر کشور فعال خواهد شد.

سفارش تلفنی برای کدام منطقه ها شهر تهران فعال است؟

امکان فروش کالا به وسیله تلفن به صورت رایگان به وسیله فروشگاه های زنجیره ای ، برای تمام نقاط شهر تهران فعال است. یعنی اگر در شهر تهران زندگی می کنید، یا در شهر تهران کالایی را از با شماره گیری 1572سفارش می دهید، مهم نیست در کدام منطقه یا ناحیه شهر تهران هستید، این خدمت برای کل منطقه ها شهر تهران فعال است.

منبع: افق کوروش
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164472

به "مزایای فروش تلفنی ، فروش تلفنی فروشگاه های زنجیره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای فروش تلفنی ، فروش تلفنی فروشگاه های زنجیره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید