مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی؛ محبوب مردم و مورد علاقه منتقدان

به گزارش مجله سرگرمی، فیلم سینمایی مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) از آخر هفته گذشته در سینماهای آمریکا روی پرده رفته و موفق شده در افتتاحیه خود فروشی بیش از 35 میلیون دلار را تجربه کند.

مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی؛ محبوب مردم و مورد علاقه منتقدان

مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی که یک انیمیشن کامپیوتری ابرقهرمانی است در حالی در صدر جدول پرفروش های آخرهفته گذشته قرار گرفته که رکورد پرفروش ترین انیمیشن اکران شده در ماه دسامبر را هم تصاحب نموده است. اما موفقیت های مرد عنکبوتی جدید صرفا در سطح تجاری باقی نمانده و علاوه بر مخاطبان، منتقدان را هم راضی نموده و نقدهای تحسین برانگیزی درباره اش نوشته شده است.

آنالیز نمره مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی در وبسایت راتن تومیتوز حاکی از رضایت 97 درصدی منتقدان از این فیلم سینمایی است. همچنین این انیمیشن ابرقهرمانی در وبسایت متاکریتیک نمره متای 87 را دریافت نموده که حاکی از رضایت بالای منتقدان آمریکایی است.

نمره متای 87 مرد عنکبوتی به وسیله 45 نقد مثبت و تنها یک نقد میانه به دست آمده در حالی که فیلم هیچ نقد منفی نداشته است.

عموم منتقدان نوشته اند که مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی فیلمی است که نیروی جدیدی به فیلم های ابرقهرمانی بخشیده و خلاف انتظار بسیاری که گمان می کردند شاید دیگر ظرفیت دیدن یک مرد عنکبوتی جدید را نداشته باشند نشان داده این دنیا سینمایی هنوز ظرفیت های بسیاری دارد.

سبک بصری فیلم و استفاده از انیمیشن در دنیا ابرقهرمانی مورد تمجید قرار گرفته و تقریبا اغلب منتقدان موافقند که مخاطب در این فیلم سینمایی با دنیای سرگرم کننده و هوشمندانه روبرو خواهد شد.

در ادامه می توانید تکه هایی از نقدهای مربوط به این فیلم سینمایی را بخوانید:

دیوید ارلیخ - ایندی وایر

امتیاز به فیلم: 83

خبری غم انگیز برای کسانی که از فیلم های ابرقهرمانی خسته شده اند: مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی کاملا جان تازه ای به این ژانر از فیلم ها بخشیده … فیلمی تاثیرگذار، بسیار سرگرم کننده و در نهایت حتی تلخ.

چارلز برامسکو - گاردین

امتیاز به فیلم: 80

این فیلم یک موفقیت بدون دردسر است که ساخت فیلم های ابرقهرمانی را بسیار ساده جلوه می دهد؛ یک قهرمان محبوب و یک دشمن جذاب برای قهرمان پیدا کنید، یک نویسنده کاردرست استقدام کنید و محض خاطر استن لی هم که شده فیلم را سرگرم کننده از کار درآورید.

پیتر دبروج - ورایتی

امتیاز به فیلم: 70

درخشش انیمیشن جدید سونی خود را در قابلیت عجیب و غریب این پروژه نشان می دهد، قابلیت اینکه همه چیز را از اول آغاز کنید و در عین حال هر آنچه پیشتر ساخته شده بود را به شکلی گسترش دهید، دنیای بسازید که در آن هر کسی می تواند ابرقهرمان باشد … حتی خود شما

تاد مک کارتی - هالیوود ریپورتر

امتیاز به فیلم: 70

گرچه فیلم تا حدی هوشمندی خود و سازندگانش را با طولانی شدن زمان (حداقل 20 دقیقه ) کاهش می دهد اما به نظر می رسد این نسخه تیزهوشانه از مرد عنکبوتی که با عناصری آشنا ساخته شده می تواند در روبروه با مخاطب عام کاملا موفق عمل کند.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8466

به "مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی؛ محبوب مردم و مورد علاقه منتقدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی؛ محبوب مردم و مورد علاقه منتقدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید