مراسم معرفی وان پلاس 6T به خاطر مراسم اپل، یک روز زودتر برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، دو شب پیش اپل رسما خاطرنشان کرد که مراسمی را در تاریخ 8 آبان برای معرفی محصولات جدید خود برگزار خواهد نمود. نکته ای که اهالی دنیای تکنولوژی را از یک جنبه شگفت زده کرد این بود که وان پلاس نیز قرار است مراسم معرفی گوشی خود را دقیقا در همین تاریخ برگزار کند. این اتفاق قطعا بیش از همه به ضرر وان پلاس تمام می شد و حالا این شرکت برای جلوگیری از تداخل دو مراسم، تاریخ مراسم خود را تغییر داده است. نکته جالب تر اینجاست که اپل برای اولین بار مراسمی را در شهر نیویورک برگزار می نماید و از شانس بد وان پلاس، این شرکت نیز دقیقا در همین شهر قرار بود گوشی وان پلاس 6T را معرفی کند.

مراسم معرفی وان پلاس 6T به خاطر مراسم اپل، یک روز زودتر برگزار می گردد

برای جلوگیری از این تداخل، آقای Pete Lau، مدیرعامل شرکت وان پلاس، رسما بیان کرد که مراسم معرفی گوشی جدید این شرکت یک روز زودتر یعنی در هفتم آبان ماه برگزار خواهد شد. به طور دقیق تر، او اعلام نموده که نمی خواستیم اپل موفقیت ما را برباید.

اگرچه جلو انداختن مراسم معرفی یک محصول کمی عجیب است اما قابل توجیه نیز هست. اپل اولین شرکت تریلیون دلاری دنیاست و قطعا تمام توجهات در تاریخ 8 آبان معطوف به این شرکت خواهد بود که چه محصولاتی را معرفی می نماید. در طرف دیگر وان پلاس هنوز یک استارت آپ به حساب می آید. از جنبه دیگر، ممکن است بگویید اپل می خواهد تبلت جدید معرفی کند و این ارتباطی به وان پلاس ندارد اما خب وان پلاس هم هر شش ماه یک محصول بزرگ معرفی می نماید و نمی خواهد هیجان آن توسط شرکتی دیگر دزدیده گردد. آقای Lau در ادامه گفته است:

سوال دیگر اینجاست که هزینه بلیط و هتلی که افراد برای شرکت در مراسم 8 آبان وان پلاس پرداخت نموده بودند چه می گردد؟ خوشبختانه شرکت وان پلاس قول داده با تک تک حاضرین در مراسم معرفی وان پلاس 6T ارتباط برقرار نموده و هر ضرر و زیانی که به سبب این تغییر زمان مراسم ممکن است متحمل شوند را، جبران کند. شما درباره این موضوع چه فکر می کنید؟ شما را نمی دانیم اما ما فکر می کنیم وان پلاس تصمیم عاقلانه ای گرفت که این مراسم را یک روز جلوتر انداخت.

منبع: GSMArena

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4946

به "مراسم معرفی وان پلاس 6T به خاطر مراسم اپل، یک روز زودتر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم معرفی وان پلاس 6T به خاطر مراسم اپل، یک روز زودتر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید