مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت، وزارت علوم بیان کرد؛ همکاری وزارت علوم با 23 وزارتخانه و دستگاه اجرایی در راستای اشتغالزایی

به گزارش مجله سرگرمی، سیف گفت: درحال حاضر وزارت علوم با 23 وزارتخانه و دستگاه اجرایی برای پیشبرد برنامه های اشتغالزایی خود همکاری می نماید.

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت، وزارت علوم بیان کرد؛ همکاری وزارت علوم با 23 وزارتخانه و دستگاه اجرایی در راستای اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار ، محمدسعید سیف مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت، وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری در مراسم افتتاحیه همایش ملی ارتباط علوم انسانی، فراوری و صنعت با اشاره به برنامه های وزارت علوم برای ارتباط میان صنعت و دانشگاه اعلام کرد: در حال حاضر برنامه های متعددی پیگیری می شوند و یکی از آنان توانمندسازی دانشجویان است و این توانمندسازی می تواند به اشتغال آن ها یاری نمایند.

سیف با بیان اینکه رشد اشتغال از برنامه های وزارت علوم است، اظهار کرد: در این طرح 80 دانشگاه طی 6 ماه اول مورد آنالیز قرار گرفتند و همچنین ساماندهی کارآموزی یا کارورزی دانشگاه ها هم از برنامه هایی است که با 23 وزارتخانه و دستگاه اجرایی پیش می رود.

پیشبرد برنامه های پژوهشی در شرایط بحرانی

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم ادامه داد: 18 تشکل خصوصی قول دادند تا در تابستان دوره های کارورزی و کارآموزی برای دانشجویان به وجود آورند و در تمام این موضوعات فعال سازی دانشگاه ها از برنامه های استانی است.

وی توضیح داد: در شرایط کنونی که با بحران روبرو است اساتید باید بتوانند به سمت احتیاج های کشور بروند و امیدواریم در دفتر با ارتباط با صنعت به سمت پیشبرد برنامه های وزارتخانه پیش برویم و علوم انسانی باید بتواند در گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه نقش مؤثری داشته باشد.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13416

به "مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت، وزارت علوم بیان کرد؛ همکاری وزارت علوم با 23 وزارتخانه و دستگاه اجرایی در راستای اشتغالزایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت، وزارت علوم بیان کرد؛ همکاری وزارت علوم با 23 وزارتخانه و دستگاه اجرایی در راستای اشتغالزایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید