مدعی قهرمانی در آسیا هستیم، ژاپن کار سختی برابر ایران خواهد داشت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران از امارات، روزبه چشمی پس از پیروزی سه بر صفر ایران در مرحله یک چهارم جام ملت های آسیا برابر چین، گفت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و نشان دادیم که ما تیم ملی ایران هستیم. ما مدعی کسب جام ملت ها در این دوره خواهیم بود و همه تلاشمان را انجام خواهیم داد تا بتوانیم در انتها این تورنمنت به قهرمانی دست پیدا کنیم.

مدعی قهرمانی در آسیا هستیم، ژاپن کار سختی برابر ایران خواهد داشت

وی تأکید کرد: شخصاً معتقدم که با یاری مردم می توانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم و خودمان هم کوشش می کنیم و از انگیزه بالایی برخوردار هستیم تا به فینال و قهرمانی دست پیدا کنیم.

چشمی در خصوص دیدار دوشنبه هفته آینده تیم ملی برابر ژاپن درمرحله نیمه نهایی گفت: همانطور که به چین فکر می کردیم حالا باید به ژاپن فکر کنیم. ما بازی سختی در پیش داریم اما آنها هم متقابلا کار سختی مقابل ما در پیش خواهند داشت.

مدافع تیم ملی در انتها اظهار داشت: همه بازیکنان کوشش می نمایند تا بتوانند به قهرمانی در جام ملت های آسیا دست پیدا نمایند.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11085

به "مدعی قهرمانی در آسیا هستیم، ژاپن کار سختی برابر ایران خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعی قهرمانی در آسیا هستیم، ژاپن کار سختی برابر ایران خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید