مهرداد میناوند: خط حمله نقطه قوت تیم ملی است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مهرداد میناوند با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه شروع جام ملت های آسیا گفت: خوشبختانه تیم ملی کشورمان به یک هماهنگی کامل دست پیدا نموده است. ملی پوشان با برگزاری یک اردوی خوب در قطر با آمادگی کامل به امارات رفته و حالا منتظرند تا دوشنبه اولین دیدار خود را در برابر یمن برگزار نمایند.

مهرداد میناوند: خط حمله نقطه قوت تیم ملی است

میناوند اضافه کرد: یمن حریف سرسختی برای ما نخنواهد بود و می تواند یک بازی خوب برای آمادگی بازیکنان تیم ملی کشورمان باشد.

وی در خصوص انتظارات مردم از تیم ملی کشورشان گفت: با حضور چند ساله کی روش در ایران و شناخت کامل او از بازیکنان تیم ملی، مطمئنا همه انتظاردارند تیم ملی کشورمان در خاتمه این دوره از مسابقات به قهرمانی دست پیدا کند. هیچ کس از اینکه تیم ملی کشورش نتواند موفق باشد خوشحال نمی گردد و من اعتقاد دارم تمام مردم ایران امیدوارند تیم ملی بتواند در خاتمه جام ملت ها به قهرمانی دست یابد.

بازیکن پیشین تیم ملی توضیح داد: نزدیک به 43 سال است نتوانستیم به قهرمانی دست یابیم اما این روزها خیلی ها امیدوارند این اتفاق رخ دهد و با توجه به بازیکنان داخلی و شاغل در اروپا که از تجربه بالایی برخوردارند مطمئنا قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

میناوند در خاتمه اعلام کرد: سرسخت ترین حریفان ما کره و ژاپن و استرالیا هستند و اگر با آنها برخورد کردیم باید کادر فنی تیم ملی تدابیری بیندیشد که بتوانیم در مقابل این حریفان به پیروزی دست پیدا کنیم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9631

به "مهرداد میناوند: خط حمله نقطه قوت تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرداد میناوند: خط حمله نقطه قوت تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید