بسته خبری جام ملت ها ، قالی مخصوص تقدیم به ای اف سی

به گزارش مجله سرگرمی، قالی جام ملت های 2019 آسیا که توسط محمد حسین کاظمی حامد بافنده تبریزی بافته شده به زودی از سوی فدراسیون فوتبال به موزه AFC اهدا می گردد. این قالی قرار است روز جمعه در بوستان آب و آتش تهران رونمایی گردد

بسته خبری جام ملت ها ، قالی مخصوص تقدیم به ای اف سی

قالی مخصوص تقدیم به ای اف سی

کادر فنی تیم ملی امارات نام ریان یسلم را از فهرست تیم کنار گذاشت. این هافبک ریز نقش تیم العین، به دلیل مصدومیت شرایط خوبی ندارد و تکلیف او برای جام ملتها معین نیست.جایگزین یسلم در ترکیب امارات، محمد خلفان خواهد بود. نکته جالب درباره این جابجایی این است که خلفان در خط حمله بازی می نماید و جایگزین یک هافبک شده است. محمد خلفان مهاجم تیم الفجیره امارات است.لازم به ذکر است میزبان جام ملتهای آسیا در گروه اول با هند، تایلند و بحرین همگروه است.

*تیم داوری بحرینی برای حضور در جام ملتهای آسیا امروز به کشور امارات رسید.این تیم متشکل از نواف شکرالله، داور آسیایی حاضر در جام جهانی، به همراه یاسر تلفت و محمد جعفر است. قرار است که این سه داور بحرینی در شهر دبی حضور داشته باشند.تیم داوری بحرین از اهمیت خاصی برای ای اف سی برخوردار است و داوران این کشور صندلی مهمی در مسابقات مختلف آسیایی دارند. این سه داور هم سطح بالایی را در آزمون های مقدماتی جام ملتهای آسیا نشان داده اند و همگی از داوران الیت آسیا هستند.

*تیم ملی تایلند هم که در گروه A حضور دارد و روز یکشنبه آینده باید کار خود را در این تورنمنت استارت بزند، امروز(صبح با پروازی از بانگکوک راهی ابوظبی شد. شیرهای جنگی که پس از دو دوره غیبت دوباره به جام ملتها رسیده اند، به دنبال تجربه ای مثل سال 1972 هستند که در خانه موفق به کسب مقام سومی شدند. تایلند در پنج دوره ای که پس از آن سال در جام ملتها حضور داشته، همواره در مرحله نخست حذف شده است.سال جاری تجربه میلووان رایواچ، سرمربی 65 ساله تایلند، امید اصلی این نماینده شرق آسیا است. تایلندی ها با امارات میزبان، بحرین و هند همگروه هستند و در اولین گام باید به مصاف تیم هند بروند.

*مارچلو لیپی سرمربی ایتالیایی تیم ملی چین با انتشار فهرست نهایی و 23 نفره چین تایید کرد ژان زنگ ژی کاپیتان سرشناس این کشور را با سنی بیش از 38 سال به امارات خواهد آورد تا با بستن بازوبند کاپیتانی به بازو نقش رهبری اژدهای سرخ در داخل زمین را برعهده داشته باشد.نکته جالب این که جوان ترین بازیکنان حاضر در رقابت ها نیز از کشورهایی همچون ویتنام، قطر و ... معرفی شدند تا تقابل تجربه و جوانی در بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی قاره کهن جذابیت های بسیار بیشتری به خود بگیرد.

*رسانه های اماراتی از آماده شدن ورزشگاه حمید الطایر برای رقابت های جام ملتهای آسیا اطلاع دادند. این ورزشگاه که به همراه ورزشگاه آل مکتوم متعلق به باشگاه النصر است، برای جام ملتهای آسیا تجهیز شده و آماده پذیرایی از میهمانان است.تجهیز و آماده سازی ورزشگاه حمید الطایر 8 ماه به طول انجامید و ساختمان های مختلف آن نوسازی شد. این ورزشگاه 6 اتاق رختکن، یک اتاق برای مربیان، یک اتاق برای داوران، یک قسمت VIP به همراه آسانسور برای میهمانان ویژه و همچنین سالن بدنسازی و تمرین دارد.

* قالی جام ملت های 2019 آسیا که توسط محمد حسین کاظمی حامد بافنده تبریزی بافته شده به زودی از سوی فدراسیون فوتبال به موزه AFC اهدا می گردد. این قالی قرار است روز جمعه طی مراسمی در بوستان آب و آتش تهران رونمایی گردد و بعد از آن از سوی فدراسیون فوتبال به موزه کنفدراسیون فوتبال آسیا اهداء می گردد.همچنین این بافنده تبریزی قالی کارلوس کی روش را هم بافته است که قرار است بعد از جام ملت ها به پاس زحماتی که طی هشت سال حضور در تیم ملی کشیده به او اهدا گردد.این قالی هم روز جمعه در بوستان آب و آتش رونمایی می گردد. جالب اینکه بدانید اسپانسر این قالی ها شرکتی است که در ژاپن و در حوزه فرش فعالیت می نماید.

* شبکه ورزش یمن اطلاع داد که عبدالواسع المطری، آخرین بازیکن تیم ملی یمن امروز به کاروان یمنی ها در امارات ملحق شد.با پیوستن المطری لیست 23 نفر نهایی یمن برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 تکمیل شد. اولین دیدار ایران در این مسابقات با یمن در تاریخ 15 دی ماه است.

3-670

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9339

به "بسته خبری جام ملت ها ، قالی مخصوص تقدیم به ای اف سی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری جام ملت ها ، قالی مخصوص تقدیم به ای اف سی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید