مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر Shemiran Center

به گزارش مجله سرگرمی، در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با مرکز تجاری شمیران سنتر درشمال شرق تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر Shemiran Center

مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر در زمینی به مساحت بیش از 1400 متر مربع در بیست و دو طبقه شامل نه طبقه پارکینگ، سه طبقه تجاری، یک طبقه فودکورت، پنج طبقه اداری و یک طبقه رستوران در طبقه دهم احداث شده است.حضور واحد های تجاری معتبر در این مجتمع نظیر سفیر، برندس، تامی، پولو، ورساچه، پاریس هیلتون، سله بن، جین وست، پروچیستا و سالیان تمامی نیازهای خرید مراجعه کنندگان را رفع خواهد نمود. به زودی در این مجتمع، یکی از برترین شهربازی های تهران، هاپیرمارکت و پردیس سینمایی افتتاح خواهد شد.

کیفیت و تنوع در فودکورت شمیران سنتر

فودکورت شمیران سنتر دارای فضای فلت به مساحت بیش از یک هزار و چهارصد متر مربعی است که در بالاترین ارتفاعات منطقه شمیرانات قرار گرفته است. چشم انداز بی نظیر 360 درجه این فودکورت یکی از وجه تمایز های منحصر به فرد این مجموعه می باشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به صرف یک غذای با کیفیت و متنوع در یک مکان با آرامش و چشم انداز بی نظیر اهمیت می دهید فودکورت شمیران سنتر می تواند انتظارات شما را به نحو احسن برآورده کند.

فودکورت شمیران سنتر از شش برند غذایی معتبر شکل گرفته است که تمامی سلیقه های غذایی را اعم از ایرانی، ترکی، ایتالیایی، ساندویچی، سوخاری، کافی شاپ و … پوشش میدهد. این فودکورت در ماه مبارک رمضان نیز با منوی افطاری کامل اعم از آش، حلیم، سبزی خوردن و … آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد.

پیشنهاد تور

تور گروهی زمینی وان ترکیه (ویژه آبان ماه)

کاربری ها و عملکرد طبقات

برج تجاری اداری شمیران سنتر شامل (8)طبقه پارکینگ ، (1) طبقه هایپرمارکت ، (5) طبقه بصورت واحدهای تجاری در مساحت های مختلف ، (1) طبقه فودکورت و (6) طبقه اداری بصورت دفاتر تجاری یا سند اداری می باشد، با توجه به سه بر بودن زمین پروژه شمیران سنتر و دسترسی آن به سه گذر پیرامونی ، دسترسی بخش های تجاری و اداری کاملا مستقل از یکدیگر طراحی و اجرا شده است.

موقعیت و محل قرارگیری استثنایی

موقعیت قرار گیری برج شمیران سنتر در شمال شرق منطقه 1 تهران است که به دلیل متصل بودن به شریان های بزرگ و اصلی تهران و بزرگراه اصلی ارتش و همچنین دسترسی به ورودی اصلی به شهر تفرجگاهی مانند لواسان ، جزء مطلوب ترین محل برای ایجاد کسب و کار ، خرید ، تجارت و … در منطقه یک تهران می باشد .با توجه به ساخت پل های گذرگاهی بر روی بزرگراه ارتش ، باعث کاهش ترافیک و مطلوبیت تردد در این حوزه می شود.برج شمیران سنتر دارای دسترسی آسان به چهار شاهراه اصلی شامل بزرگراه شهید بابایی ، بزرگراه طبقاتی صدر ، بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه شهید صیاد شیرازی است .برج شمیران سنتر به دلیل موقعیت ممتاز محلی از چشم اندازهای زیبا به شمال و جنوب تهران بر خوردار است .

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان ارتودنسی

اخذ ویزا: اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

وبسایت دانشجویی: وبسایت دانشجویی، اینجا محلی برای فعالیت دانشجویان علاقمند به تکنولوژی است

منبع: تاپ تراول
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54615

به "مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر Shemiran Center" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر Shemiran Center"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید