مانژوکیچ آماده خداحافظی با بانوی پیر شد

به گزارش مجله سرگرمی، تصمیم اخیر باشگاه بارسلونا درباره مهاجم کرواتش، او را بیش از پیش به فکر ترک تورین انداخته است.

مانژوکیچ آماده خداحافظی با بانوی پیر شد

به گزارش خبرنگاران، به دنبال حذف نام ماریو مانژوکیچ از فهرست اروپایی تیم فوتبال یوونتوس، این مهاجم کروات تصمیم به جدایی از بانوی پیر گرفته است.

طبق اعلام سایت کالچومرکاتو، یوونتوس روز گذشته (سه شنبه) فهرست بازیکنانی که در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم بازی خواهند کرد را خاطرنشان کرد که در این فهرست نام دو بازیکن دیده نمی گردد. یکی از آنها امره جان است و دیگری ماریو مانژوکیچ.

تصمیم یوونتوس با توجه به تعدد بازیکن این تیم و کوشش نافرجام این باشگاه برای فروش جان و مانژوکیچ در بازار جابجایی تابستان، چندان هم غیرمنتظره نبوده است اما گویا مهاجم 33 ساله کروات بانوی پیر نمی خواهد در تیمی بماند که برای او فرصت بازی در لیگ قهرمانان قائل نیست.

فهرست اروپایی تیم ها در خاتمه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قابل تغییر است و به همین دلیل مانژوکیچ هم این شانس را دارد که به این فهرست برگردد اما به نظر می رسد که او شخصاً نسبت به ماندن در تورین بی میل است و ماه ژانویه می خواهد از راه راه پوشان تورین جدا گردد.

کالچو مرکاتو مدعی شده است که مقصد محتمل مانژوکیچ چین است چرا که در گذشته تیم هایی از این کشور برای خرید مهاجم نایب قهرمان جام جهانی 2018 ابراز تمایل نموده اند.

با توجه به تاکتیک های مائوریتزیو ساری و نیز بازگشت گونسالو ایگواین به ترکیب یوونتوس، شانس مانژوکیچ برای بازی در ترکیب اصلی بسیار کم به نظر می رسد و به همین دلیل احتمال جدایی او از این تیم که تا ماه ژوئن سال 2021 با آن قرارداد دارد، زیاد به نظر می رسد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42122

به "مانژوکیچ آماده خداحافظی با بانوی پیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانژوکیچ آماده خداحافظی با بانوی پیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید