لیست خرید 39 مدل بالش شیردهی با قیمت عالی

به گزارش مجله سرگرمی، بالش شیردهی از وسایل بسیار کاربردی و راحتی نوزادان است که البته وسیله کمکی بسیار خوبی برای مادرانی است که قصد دارند به شکل طبیعی یا حتی از طریق شیشه شیر به نوزاد خود شیر بدهند.

لیست خرید 39 مدل بالش شیردهی با قیمت عالی

تغذیه بچه ها با شیر طبیعی یا شیر خشک بسیار مهم است و تنها غذای نوزادان محسوب می گردد اما اینکه بچه ها چگونه تغذیه کنند و به عبارت دیگر کیفیت آن نیز بسیار اهمیت دارد.

در حالت طبیعی که بالش شیردهی نباشد، احتمال خسته شدن دست مادران هنگام شیر دادن زیاد است و هم باید مراقب سر و گردن نوزاد باشند و هم اینکه شیشه شیر از دهان آن خارج نگردد و هماهنگی این کارها، سخت است.

این بالش ها شرایطی فراهم می کنند تا هم شیر خوردن نوزاد از پستان و شیشه شیر راحتتر گردد و هم در اثر کاهش فشار به مادر، زخم های عمل سزارین سریعتر بهبود پیدا کنند. از رفلاکس معده کودک جلوگیری می گردد و آسیب رسیدن به کمر، سر و گردن نوزاد نیز حذف خواهد شد.

با توجه به اینکه نمونه های مختلفی از بالش شیردهی در بازار موجود است در این مطلب به بررسی نکات طلایی خرید آن پرداخته ایم تا خریدی راحتتر و هوشمندانه تری داشته باشید. توجه داشته باشید که با خرید دقیق و مناسب این بالش ها کار شما تمام نشده بلکه باید نحوه استفاده صحیح از آنها را نیز بیاموزید!

نکات خرید بالش شیردهی

همانطور که گفته بودیم بدون اطلاع از نکات خرید بالش شیردهی، خرید آن کار بسیار سختی است پس با ما همراه باشید:

سایز: حتما دقت کنید که سایز این بالش ها نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک و کاملا متناسب با سایز بدن نوزاد باشد. اگر خیلی بزرگ باشد، قرارگیری نوزاد در آن سخت می گردد و اگر هم خیلی کوچک باشد، بین ران ها و بالش فاصله خواهد افتاد و به همین دلیل با قرارگیری نوزاد به سمت پایین میفتد. مثلا می توانید در فروشگاه یک عروسک نوزاد بردارید، بالش را روی پای خود گذاشته و عروسک نوزاد را هم روی آن بگذارید و تست کنید.

شکل: شکل بالش در فرم قرارگیری بدن و گردن نوزاد بسیار تأثیرگذار است. گردن نوزاد موقع شیر خوردن و مکیدن سینه ها باید کاملا صاف باشد. اگر در چنین حالتی گردن کودک خیلی بالا باشد، امکان فرو دادن شیر به خوبی فراهم نخواهد شد و اگر هم خیلی پایین قرار بگیرد، امکان پریدن شیر در گلوی کودک و خفگی وجود دارد.

کمربندی یا ساده: برخی از انواع بالش شیردهی کودک هستند که دور کمر بسته می شوند و به مادران امکان انجام کارهای دیگر را نیز می دهد. بالاخره در طول روز شاید احتیاج باشد بین 8 تا 12 بار به کودک خود شیر دهید و همزمان آشپزی کنید و غیره.

دوتایی بودن: امروزه بالش های شیردهی روانه بازار می شوند که مخصوصا دوقلوهاست. در این مواقع قطعا نمی توانید دو بالش شیردهی روی پای خود بگذارید پس باید نوعی را خریداری کنید که مخصوص دو نوزاد یا دو قلو طراحی شده باشد.

نرمی یا سفتی: برخلاف بالش نوزاد و کودک که نباید خیلی سفت یا نرم باشد و حالت تعادلی اهمیت دارد، بالش مخصوص شیردهی باید طوری باشد که با قرارگیری سر کودک خیلی به سمت پایین نرود تا احتمال خفگی رخ دهد و تا حد امکان و مناسب باید سفت باشد. مخصوصا که از این بالش تا زمانی که کودک بتواند سر خود را کنترل کند (تقریبا تا 6 ماهگی) باید پیوسته استفاده کنید.

قابلیت شستشو: در حین شیر دادن احتمالا کثیف شدن بالش حتما وجود دارد پس حتما جنسی را خریداری کنید که قابلیت شستشو داشته باشد و چه بهتر که بتوانید داخل ماشین لباسشویی هم بیندازید.

تا شدنی: برخی از بالش ها هستند که می توانید آنها را تا کنید و به اندازه مناسب برای قابل حمل شدن تبدیل کنید. چون بالش با این حجم را نمی توانید در دست بگیرید و در خیابان راه بروید. فرض کنید می خواهید به مهمانی بروید، راحت آن را تا کرده و در کیف نوزاد قرار می دهید.

ضمانت: برخی شرکت ها برای کیفیت ساخت و ماندگاری محصولات خود ضمانت یا گارانتی می گذارند تا خیال مشتری از بابت پولی که پرداخت می کند راحت باشد. توصیه می کنیم برای خرید بالش شیردهی از برندهایی که در خاتمه این مطلب لیست می کنیم استفاده کنید.

(سایت اتاق هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای زیر ندارد و صرفا جهت راحتی در انتخاب بازدیدکنندگان این پست را تهیه کرده است)

  • نحوه نمایش کالاها

بالش شیردهی گروه هنری زندگی مدل قلبی کد BSQ-07

بالش های دو منظوره گروه هنری زندگی با تلفیقی از زیبایی ، تنوع و کیفیت تلاش در جلب رضایت هرچه بیشتر مشتری داشته است. این محصول با بهره گیری از الیاف و پارچه های باکیفیت و ابعاد استاندار ارگونومی مناسبی برای مادر و نوزاد فراهم می آورد. به این صورت که مادر زمان شیردهی بالش را دور کمر خود قرار داده، سپس نوزاد را در آغوش خود و روی بالش قرار می دهد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیر دهی طرح ستاره

مشخصات

  • ابعاد

    34x22x6 سانتی متر

  • وزن

    100 گرم

  • جنس

    پارچه

  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی

    بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی دی روحه مدل Feeding Pillow

مادر شدن یک حس نو و بسیار شیرینی برای خانم ها است، اما مادر بودن کار راحتی نیست. یکی از مراحل سخت و در عین حال شیرین پس از بارداری، شیردهی است. در این مرحله زیباترین احساسات میان مادر و نوزاد رد و بدل می گردد. شیردهی ضمن تغذیه نوزاد، با حس امنیت و آرامش برای نوزاد و عشق و لذت برای مادر همراه است. در این میان برای راحتی هر دو نفر به یک بالش موثر احتیاج است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش بارداری مدل Shape C

بی خوابی های دوران بارداری، تغییر فرم بدن، کمردردها و مسائل بعد از زایمان ازجمله عوارضی است که مادران با آن روبرو هستند. این بالش بارداری با طراحی منحصربه فرد و بالاترین کیفیت، از دردهای دوران بارداری می کاهد. طراحی C شکل این محصول باعث می گردد فشار وارد بر ستون فقرات، کمر و دردهای ناشی از آن کاهش پیدا کند؛ همچنین درآغوش دریافت بالش از تغییر فرم شانه ها جلوگیری کرده و خستگی شانه ها و گردن را به حداقل می رساند

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی مدل ابرتاجدار کد 97005

بالشت فانتزی فلیکار دارای وزن سبک بوده و به راحتی برای ماردان شیرده قابل حمل میباشد، پارچه رویه این بالشت بسیار لطیف و نرم و مناسب پوست نوزاد و کودک میباشد، طراحی این بالشت به صورتی ست که برای فرم گیری صحیح سر نوزاد بسیار مناسب است، از این بالشت می توان در هنگام خواب نوزاد و همینطور در هنگام شیر خوردن نوزاد استفاده کرد، رنگبندی و مدل و تزیینات زیبای این بالشت بر زیبایی اتاق کودک می افزاید

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی نوزاد مدل GT02

بالش شیردهی طرح فیل یک بالش شیردهی با ظاهر کارتونی میباشد. ابعاد این بالش نه چندان بزرگ بوده و برای حمل و داخل کیف لوازم نوزاد بسیار مناسب است. بالش شیردهی سبب حفظ راه تنفس نوزاد شده و مادر را در شرایط ارگونومیک مطلوب قرار می دهد. همچنین از ناراحتی هایی مانند کمر درد و پا درد جلوگیری می کند. لایه بیرونی بالش از روکش پنبه ای تشکیل شده و فوق العاده نرم و لطیف است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش بارداری لاوین مدل LSG11

از مشکلانی که بیشتر زنان باردار از آن رنج می برند، بی خوابی های هنگام بارداری است. زنان باردار به دلیل تغییرات بدن ناشی از بارداری، نمی توانند همانند پیش از دوران بارداری به راحتی و به هر شکلی بخوابند. هنگام خواب ممکن است بدن در شرایطی قرار بگیرید که به نوزاد فشار وارد گردد. بالش بارداری لاوین مدل LSG11 به منظور استفاده در دوران بارداری و همچنین پس از آن طراحی شده است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش فرم دهی سر نوزاد آرتمن بی بی کد 02

  • سایر مشخصات

    - پرشده با فوم دانسیته بالا

  • - جنس پارچه: 80 درصد نخ ، 20 درصد پلی استر

  • - جنس فوم: اسفنج با دانسیته بالا

  • - سر کودک را در موقعیت مناسب قرار می دهد که موجب تنفس راحت و بدون مشکل می گردد.

  • - کودک می تواند به راحتی سر خود را بچرخاند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی مدل Star

بالش شیر دهی تهیه شده از الیاف طبیعی مناسب پوست لطیف نوزاد شما میباشد.جنس پارچه آن نخ خالص بوده و فوق العاده نرم و لطیف است. از این بالش میتوان به عنوان بالش شیردهی استفاده کرد که موقعیت کمر کودک حفظ شده و باعث میگردد که کودک به مدل استاندارد و راحت قرار بگیرد و شیردهی به صورت کامل و بدون خستگی انجام گردد. در سنین بین 7-10 ماهگی که نوزاد بتواند بنشیند

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی لیبه طرح خرچنگ

بالش شیردهی، نوزاد را در ارتفاع مناسبی برای شیر خوردن قرار می دهد و به تغذیه بیشتر او کمک می کند. علاوه بر این از ناراحتی هایی مانند کمر درد و پا درد جلوگیری می کند. در نگاه اول طراحی بامزه بالش نظر شما را جلب می کند. ابعاد بالش به صورتی است که بعد از دوران شیردهی نیز می توانید برای خواب نوزاد از آن استفاده کنید. بالش شیردهی لیبه طرح حلزون یک کمک رسان خوب است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش بارداری دی روحه مدل shape U

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی هر خانم پس از ازدواج است. این مرحله شرایط متفاوت و ویژه ای را برای آن ها رقم می زند. بانوان در آغاز این مرحله و حتی بعد از آغاز دوران شیردهی، به مراقبت بیشتری احتیاج دارند. از قسمت های سخت این مرحله، تغییر در سیستم و فرم بدن است. یکی از احتیاجمندی های مهم برای گذر بهتر از این مرحله، بالش مخصوص بارداری است. بالش بارداری دی روحه مدل shape U از لوازمی است که خانم ها از آغاز بارداری با بزرگ شدن شکم و تغییر فرم بدنشان تا خاتمه شیردهی به آن احتیاج دارند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی شیکدو مدل KDB21

برای مادر و پدر نوزاد تازه به دنیا آمده راحتی و آرامش نوزاد دغدغه بسیار مهمی می باشد. برای راحتی و ایمنی نوزاد وسایل مختلفی طراحی شده که از جمله آنها بالش شیردهی کودک می باشد. بالش شیردهی به مادر نوزاد کمک می کند که با آسایش تمام نوزاد را در بغل خود نگه دارد. رنگ بندی بالش شاد و رنگارنگ است که می تواند به راحتی با بقیه وسایل کودک ست گردد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی نی نی هلپ نوزادی مدل ستاره

خریداران محترم این بالش، در هنگام تحویل دریافت دقت کنید که کالای دریافتی کاملا با مشخصات و عکس های آن روی سایت مشابه بوده و رنگ و طرح و مشخصات آن متفاوت نباشد. در صورت تفاوت کالا را به دیجی کالا عودت بدهید. بالش شیردهی نی نی هلپ(ninihelp) بهترین هدیه برای مادران باردار و شیرده و همچنین نوزاد آنهاست: زمانی که شما مادر مهربان، نوزاد خود را از سینه تغذیه می کنید، یافتن پوزیشن راحت می تواند یک چالش باشد. پای شما برای ساپورت مناسب به اندازه کافی بالا نیست و نگه داشتن نوزاد در دستان می تواند باعث خستگی شما شده و دردهای گردن و کمر را برای شما ایجاد نماید

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی کد 5642

بالش شیردهی تنها مختص به شیردهی با شیر مادر نیست. بلکه مادرانی که به نوزاد خود شیرخشک می دهند نیز می توانند از بالش شیردهی استفاده کنند. اگر به تازگی سزارین کرده اید، بالش شیردهی کمک بزرگی در هنگام شیردهی به نوزاد است. بالش شیردهی معمولا به صورت U شکل است که در اطراف کمر قرار می گیرد تا از پشت، گردن، ستون فقرات و بازو ها حمایت کند.بالش شیردهی ابزاری فوق العاده و چند منظوره است که می تواند به شما از بارداری تا اولین سال تولد نوزاد کمک کند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی لیبه طرح حلزون کد 001

باید مادر بود تا حس شیرین در آغوش دریافت نوزاد و لذت تغذیه آن از شیره وجود خود را بتوان بیان نمود. برای لذت بردن بیشتر از این کار باید در شرایطی مناسب قرار گرفت که نه تنها مادر بلکه بیشتر نوزاد او در آرامش باشد. یکی از موارد ناراحت کننده در شیردهی طریقه قرار دریافت دست مادر در زیر سر نوزاد است که پس از اندکی برای هر دو آزار دهنده می گردد. برای بهتر شدن این امر احتیاج به استفاده از بالش شیردهی است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی لیبه طرح خرگوش

اگر به دنبال یک بالش نوزادی با ابعادی نه چندان بزرگ هستید که هنگام شیردهی از آن استفاده کنید، خوب است نگاهی به این بالش بیاندازید. بالش شیردهی لیبه طرح خرگوش یک بالش شیردهی با ظاهر کارتونی است. بالش شیردهی لیبه طرح حلزون یک کمک رسان خوب است. طرح این بالش یک خرگوش است که بر روی آن یک دایره کوچک و کمی گود برای قرار دریافت سر نوزاد وجود دارد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی مدل N12

بالش شیردهی و محافظ کودک یک وسیله بسیار کاربردی برای مادرانی است که نوزاد شیر خوار دارند. این بالش نه تنها از خم شدن مادر هنگام شیردهی و آسیبهای احتمالی به ستون فقرات بدلیل نشستن های غلط جلوگیری می کند، بلکه کودک با قرار دریافت روی قسمت پهن بالش در آغوش مادر امنیت و آرامش بیشتری دارد. همچنین در زمان نشستن کودک (حدود 5 ماهگی) با نشاندن کودک در وسط این بالش از افتادن و آسیب های احتمالی به کودک جلوگیری می گردد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی کد 5638

بالش شیردهی تنها مختص به شیردهی با شیر مادر نیست. بلکه مادرانی که به نوزاد خود شیرخشک می دهند نیز می توانند از بالش شیردهی استفاده کنند. اگر به تازگی سزارین کرده اید، بالش شیردهی کمک بزرگی در هنگام شیردهی به نوزاد است. بالش شیردهی معمولا به صورت U شکل است که در اطراف کمر قرار می گیرد تا از پشت، گردن، ستون فقرات و بازو ها حمایت کند.بالش شیردهی ابزاری فوق العاده و چند منظوره است که می تواند به شما از بارداری تا اولین سال تولد نوزاد کمک کند

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی کودک بان طرح زرافه

بالش شیردهی تهیه شده از الیاف طبیعی مناسب پوست لطیف نوزاد شما می باشد.جنس پارچه آن نخ خالص بوده و فوق العاده نرم و لطیف است. از این بالش می توان به عنوان بالش شیردهی استفاده کرد که موقعیت گردن کودک حفظ شده و باعث می گردد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی مدل Scrat

این محصول با طراحی ارگونومیک، مطابق با فرم بدن مادر ساخته شده است. این مدل از بالش شامل دو تکه است، یک بالش مستطیل شکل با ابعاد بزرگتر قسمت پایینی کار را تشکیل داده و بالش دیگر با ابعاد کوچکتر روی این کار قرار می گیرد. بالش کوچکتر به وسیله یک بند به بالش بزرگتر متصل می گردد. این بالش قابلیت جداسازی داشته و با توجه به تغییر موقعیت نوزاد می تواند جابه جا گردد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کاور شیردهی دی روحه کد 004 به همراه بالش شیردهی مچی

فواید تغذیه با شیر مادر بر هیچکس پوشیده نیست. نوزاد در ماه های اول زندگی اش در فاصله های زمانی کوتاه به شیر مادر احتیاج دارد. راحت نبودن مادران در هنگام شیر دادن در جمع، یا مادر را گوشه گیر می کند یا باعث می گردد که وعده هایی را به جای تغذیه طبیعی از شیر خشک استفاده کند. کاور شیردهی Die Ruhe پوششی منحصر به فرد است که در مهمانی ها و مکان های عمومی، آرامش لازم را به مادر می دهد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی نی نی هلپ مدل جنگل رویایی

خریداران محترم این بالش، در هنگام تحویل دریافت دقت کنید که کالای دریافتی کاملا با مشخصات و عکس های آن روی سایت مشابه بوده و رنگ و طرح و مشخصات آن متفاوت نباشد. در صورت تفاوت کالا را به دیجی کالا عودت بدهید. بالش شیردهی نی نی هلپ(ninihelp) بهترین هدیه برای مادران باردار و شیرده و همچنین نوزاد آنهاست: زمانی که شما مادر مهربان، نوزاد خود را از سینه تغذیه می کنید

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی مومو کد 5016

مشخصات

  • ابعاد

    28x20x6 سانتی متر

  • وزن

    155 گرم

  • جنس

    پارچه

  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی

    بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی JJ ovce مدل 1999

مشخصات

  • ابعاد

    38*55*22 سانتی متر

  • گروه سنی

    0 تا 6 ماهگی

  • الیاف داخلی

    فوم

  • جنس

    پارچه

  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی

    بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی ویونا مدل Breast feeding

مادر شدن یک حس نو و بسیار شیرینی برای خانم ها است، اما مادر بودن کار راحتی نیست. یکی از مراحل سخت و در عین حال شیرین پس از بارداری، شیردهی است. در این مرحله زیباترین احساسات میان مادر و نوزاد رد و بدل می گردد. شیردهی ضمن تغذیه نوزاد، با حس امنیت و آرامش برای نوزاد و عشق و لذت برای مادر همراه است. در این میان برای راحتی هر دو نفر به یک بالش موثر احتیاج است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش عروسکی تیما مدل سگ کدB13

بالش شیردهی عروسکی تیما با ارتفاع بلندی که دارد، وسیله مناسبی برای راحت در آغوش دریافت نوزاد هنگام شیردهی است. طراحی آن به شکل بدن حیوانات دوست داشتنی در رنگ ها و طرح های متنوع می باشد و به جز کاربرد شیردهی برای تمرین نشستن کودک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی کودک بان طرح ستاره

بالش شیر دهی تهیه شده از الیاف طبیعی مناسب پوست لطیف نوزاد شما می باشد.جنس پارچه آن نخ خالص بوده و فوق العاده نرم و لطیف است. از این بالش میتوان به عنوان بالش شیردهی استفاده کرد که موقعیت گردن کودک حفظ شده و باعث می گردد که کودک به مدل استاندارد و راحت قرار بگیرد و شیردهی به صورت کامل و بدون خستگی انجام گردد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی نوزاد مدل happy donkey

بالش شیردهی مدل happy donkey یک بالش شیردهی با ظاهر کارتونی میباشد. ابعاد این بالش نه چندان بزرگ بوده و برای حمل و داخل کیف لوازم نوزاد بسیار مناسب است. بالش شیردهی سبب حفظ راه تنفس نوزاد شده و مادر را در شرایط ارگونومیک مطلوب قرار می دهد. همچنین از ناراحتی هایی مانند کمر درد و پا درد جلوگیری می کند. لایه بیرونی بالش از روکش ضد حساسیت تشکیل شده و فوق العاده نرم و لطیف است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی مدل فیلی 01

خریداران محترم این بالش، در هنگام تحویل دریافت دقت کنید که کالای دریافتی کاملا با مشخصات و عکس های آن روی سایت مشابه بوده و رنگ و طرح و مشخصات آن متفاوت نباشد. در صورت تفاوت کالا را به دیجی کالا عودت بدهید. بالش شیردهی بهترین هدیه برای مادران باردار و شیرده و همچنین نوزاد آنهاست. زمانی که شما مادر مهربان، نوزاد خود را از سینه تغذیه می کنید، یافتن پوزیشن راحت می تواند یک چالش باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی کودک طرح سگ مدل n296

مشخصات

  • ابعاد

    13*26*35 سانتی متر

  • وزن

    262 گرم

  • گروه سنی

    0 تا 6 ماهگی

  • الیاف داخلی

    پلی استر

  • جنس

    پارچه

  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی

    بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی لیبه طرح نهنگ

بالش شیردهی سبب حفظ راه تنفس نوزاد شده و مادر را در شرایط ارگونومیک مطلوب قرار می دهد. همچنین از ناراحتی هایی مانند کمر درد و پا درد جلوگیری می کند. بالش شیردهی لیبه طرح نهنگ یک کمک رسان خوب است. طرح این بالش یک نهنگ است که بر روی آن یک دایره کوچک و کمی گود برای قرار دریافت سر نوزاد وجود دارد. ابعاد این محصول برابر با 28 × 4.5 × 20 سانتی متر و وزن آن 160 گرم است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی طرح خرس کد 200

مشخصات

  • ابعاد

    50x32x20 سانتی متر

  • وزن

    0212 گرم

  • گروه سنی

    0 تا 6 ماهگی

  • الیاف داخلی

    پلی استر

  • جنس

    پارچه

  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی

    بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش بارداری مدل 001

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی هر خانم پس از ازدواج است. این مرحله شرایط متفاوت و ویژه ای را برای آن ها رقم می زند. بانوان در آغاز این مرحله و حتی بعد از آغاز دوران شیردهی، به مراقبت بیشتری احتیاج دارند. از قسمت های سخت این مرحله، تغییر در سیستم و فرم بدن است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی کودک مدل A5000

بالش شیردهی تنها مختص به شیردهی با شیر مادر نیست. بلکه مادرانی که به نوزاد خود شیرخشک می دهند نیز می توانند از بالش شیردهی استفاده کنند. اگر به تازگی سزارین کرده اید، بالش شیردهی کمک بزرگی در هنگام شیردهی به نوزاد است. بالش شیردهی معمولا به صورت U شکل است که در اطراف کمر قرار می گیرد تا از پشت، گردن، ستون فقرات و بازو ها حمایت کند.بالش شیردهی ابزاری فوق العاده و چند منظوره است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی مینی داملا مدل Animals 2

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی هر خانم پس از ازدواج است. این مرحله شرایط متفاوت و ویژه ای را برای آن ها رقم می زند. بانوان در آغاز این مرحله و حتی بعد از آغاز دوران شیردهی، به مراقبت بیشتری احتیاج دارند. از قسمت های سخت این مرحله، تغییر در سیستم و فرم بدن است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی آریانامد مدل ARIANA014

مشخصات

  • ابعاد

    10×70 سانتی متر

  • وزن

    800 گرم

  • گروه سنی

    0 تا 6 ماهگی

  • الیاف داخلی

    فوم

  • جنس

    پارچه

  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی

    بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش شیردهی نی نی هلپ مدل آسمان زیبا

خریداران محترم این بالش، در هنگام تحویل دریافت دقت کنید که کالای دریافتی کاملا با مشخصات و عکس های آن روی سایت مشابه بوده و رنگ و طرح و مشخصات آن متفاوت نباشد. در صورت تفاوت کالا را به دیجی کالا عودت بدهید. بالش شیردهی نی نی هلپ(ninihelp) بهترین هدیه برای مادران باردار و شیرده و همچنین نوزاد آنهاست: زمانی که شما مادر مهربان، نوزاد خود را از سینه تغذیه می کنید

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش عروسکی تیما مدل قورباغه کدB15

بالش شیردهی عروسکی تیما با ارتفاع بلندی که دارد، وسیله مناسبی برای راحت در آغوش دریافت نوزاد هنگام شیردهی است. طراحی آن به شکل بدن حیوانات دوست داشتنی در رنگ ها و طرح های متنوع می باشد و به جز کاربرد شیردهی برای تمرین نشستن کودک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بالش بارداری زیکلاس مد مدل ZKY-PC

اغلب افراد از فواید بسیار بالشت بارداری غافلند. اهمیت این نوع بالشت بدلیل حمایت پشت، حفظ فاصله بین زانوان، نگهداری سرو شکم در شرایط مناسب، کاهش درد شانه و گردن در هنگام خواب بسیار بالاست. به همین جهت استفاده از آن را در دوران بارداری و حتی شیردهی به شما توصیه می کنیم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: اتاق
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108373

به "لیست خرید 39 مدل بالش شیردهی با قیمت عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست خرید 39 مدل بالش شیردهی با قیمت عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید