لوله آنلاین فروشگاه اینترنتی لوازم و تجهیزات آبیاری به قیمت روز

به گزارش مجله سرگرمی، روز به روز بر ارزش و قیمت تجهیزات و لوازم آبیاری قطره ای و لوازم آبیاری بارانی افزوده می گردد؛ چرا که خشکسالی در بیشتر نقاط دنیا در حال جولان دادن است و عدم تنظیم میزان مصرف آب در حوزه کشاورزی و باغداری، می تواند جان تمامی انسان های روی کره زمین را بگیرد. نوار تیپ جز لوازم آبیاری قطره ای است که می تواند فشار آب را در میانه انشعاب لوله های آبیاری کم کند و مانع از فشار زیاد آب خروجی گردد. به طور کلی، نوار تیپ به دو نوع درزدار و پلاک دار تقسیم می شوند که هدف نهایی استفاده از آن ها، کاهش میزان آب مصرفی در طی آبیاری است.

لوله آنلاین فروشگاه اینترنتی لوازم و تجهیزات آبیاری به قیمت روز

تا به حال از روش آبیاری قطره ای برای رشد و پروش گل های خانه خود استفاده نموده اید؟! اگر از روش آبیاری قطره ای استفاده نموده باشید، به خوبی خواهید دانست که در آبیاری قطره ای به لوازمی احتیاج دارید که آب را با فشار کمی به گل ها و گیاهان منتقل نمایند. حال اگر یک گلخانه داشته باشید، این موضوع اهمیت بسیار بیشتری پیدا می نماید. چون برخی از گل ها و گیاهان به شدت نسبت به رطوبت زیاد از خود واکنش نشان می دهند و در نهایت، تمامی سرمایه صاحب گلخانه به هدر خواهد رفت.

لیست لوازم آبیاری بارانی و معرفی کاربرد هر یک از آن ها

آبیاری قطره ای بدون داشتن لوازم آبیاری قطره ای کاری بی فایده و بی نتیجه است؛ چرا که هدف اصلی آبیاری مزارع و گیاهان با آب کم بدون آن لوازم انجام حاصل نخواهد شد. در صورتی که مجهز به لوازم آبیاری بارانی و قطره ای باشید، هیچ مانعی در برابر این کار شما وجود نخواهد داشت. پمپ، واحد کنترل، نوار تیپ و لوله های پلی وینیل کلراید از جمله اقلام لازم برای لوازم آبیاری قطره ای هستند. دقت داشته باشید که اصلا نمی توانید لوازم آبیاری قطره ای را جایگزین کنید و انتظار داشته باشید که نتیجه کار همانند خواسته نهایی شما است.

لوله آنلاین فروشگاه اینترنتی لوازم و تجهیزات آبیاری به قیمت روز

انتخاب تخصصی ترین مجموعه فعال در حوزه محصولات صنعتی می تواند شما را در امر خریداری لوازم آبیاری قطره ای یاری کند. چون در این شرایط، تنها احتیاج شما همان لوازم آبیاری بارانی است که در دو نوع سنتی و مدرن در بازار وجود دارند. انتخاب برترین مجموعه به شما یاری می نماید تا با سرعت بیشتر در زمان کمتری بتوانید بهترین و باکیفیت ترین اقلام لازم و ضروری را خریداری کنید. شرکت معتبر و رسمی به نام لوله آنلاین جزو همان مناسب ترین گزینه ها است که شما می توانید لوازم آبیاری قطره ای را از این مجموعه خریداری کنید.

اگر تجربه کافی در خرید لوازم آبیاری مانند نوار تیپ ندارید، کارشناسان دلسوز و باتجربه لوله آنلاین با ارائه راهبردی ترین راه حل را عملی کنید. در ادامه به آنالیز یک نوع محصول پرتقاضا برای آبیاری مزارع اشاره می کنیم که در لوله آنلاین نگاه ویژه ای نسبت به آن خواهید داشت.

نوار تیپ چیست و چه مزایای دارد؟

نوار تیپ یکی از لوازم آبیاری قطره ای است که یکی از مزیت های آن، رساندن قطرات آب به پای گیاهان می باشد. بهره وری نوار تیپ در مقایسه با لوله های پلی اتیلن سخت و محکم، بسیار بیشتر است. خوب است بدانید که استفاده از نوار تیپ چندان سخت نیست که احتیاج داشته باشید به منابع متعدد مراجعه کنید. نوار تیپ دقیقا به یک صورت نیست. بسته به حجم آب و فشار خروجی آن، نوار تیپ به چندین دسته تقسیم می گردد. نوار تیپ سطح زمین و نوار تیپ زیر زمینی، هر کدام مزیت خاص خودشان را دارند.

در نوع اول، بافت سبک تری دارند و در عین سبک بودن، در برابر آفتاب و حرارت زیاد می تواند مقاومت بیشتری داشته باشد. به همین خاطر، ارتفاع سطح خاک حاصلخیز افت پیدا نمی نماید و به ریشه گیاه آسیبی وارد نمی گردد. در مقابل، نوار تیپ زیر زمینی قدرت تحمل بیشتری در برابر ضربه های محکم و فشارهای مکانیکی سخت دارد. غیر از این دو مورد، دو نوع دسته بندی دیگر هم برای قطره چکان نوار تیپ می توان تعیین کرد. نوار تیپ آبیاری درزدار و پلاک دار با ساختار خاصی که دارند، مانع از افزایش فشار آب درون لوله های انتقال دهنده آب می شوند. چون با خارج شدن آب از کناره های قطره چکان ها از حجم آب درون لوله کاسته می گردد و در نهایت، فشار آب خروجی تا حد زیادی کنترل می گردد.

لیست لوازم آبیاری بارانی و کاربرد هر یک از آن ها در آبیاری

لوازم آبیاری قطره ای در کنار یکدیگر می توانند یک سیستم نوینی را برای آبیاری گیاهان ایجاد نمایند. منبع آب، پمپاژ، لوله اصلی، لوله نیمه اصلی و لوله فرعی از مهم ترین اجزای سیستم آبیاری بارانی هستند که با کارایی خاص خود می توانند تمام زمین را آبیاری نمایند. در اغلب زمان ها، جنس لوازم آبیاری بارانی از نوع پلی اتیلن بوده و بافت نرم و لطیفی دارند.

لوازم آبیاری بارانی در مقایسه با نوار تیپ، احتیاج به دانش فنی دارند. برای نمونه دمای منبع آب باید از 20 درجه سانتی گراد تجاوز نکند. در صورتی که دمای آب بیشتر از این مقدار باشد، محصولات در مدت کوتاهی طراوت و شادابی منحصربه فرد خود را از دست می دهند. پمپاژ در کنار منبع آب می تواند فشار خروجی را تنظیم و تعدیل کند. تعدیل فشار خروجی آب با پمپاژ به گونه تفنگی یا کلاسیک است. در نوع کلاسیک، فشار آب کمتر است و در مقابل، فشار آب در گونه تفنگی خیلی بیشتر می باشد. در گونه ی تفنگی این احتمال وجود دارد که به ساقه و برگ گیاهان نازک و حساس لطمه های جدی و جبران ناپذیر وارد گردد. به همین خاطر است که پمپاژ تفنگی آب چندان محبوبیت زیادی ندارد.

اجزای تشکیل دهنده شبکه آبیاری بارانی

شبکه آبیاری بارانی از سه نوع لوله پلی اتیلنی تشکیل شده است. لوله های اصلی، نیمه اصلی و فرعی در کنار هم می توانند سیستم آبیاری بارانی را تشکیل بدهند. همانطور که از نام لوله اصلی تعیین است، این نوع لوله یک وظیفه کلی دارد و آن، آبرسانی به تمامی قسمت های زمین می باشد. این نوع لوله ها در عمق 50 متری زمین به صورت عمود و ایستاده قرار می گیرند.

علاوه براین، شیر فلکه های آبیاری بر روی همین لوله های اصلی نصب و تعبیه می شوند. لوله های نیمه اصلی هم با انتقال آب از لوله اصلی می توانند تمامی احتیاجهای گیاهان و درختان را برطرف نمایند. وظیفه لوله های فرعی این است که آب جریان یافته در لوله های نیمه اصلی را به پای گیاه برسانند و جان دوباره ای به آن ها بدهند.

با لوله آنلاین، بهترین قیمت ها را مال خود کنید.

شرکت انرژی سازان (loolehonline.com) با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در صنعت لوله و اتصالات، فعالیت خود را محدود به کسب و کار سنتی ننموده و فروشگاه لوله را با برند لوله آنلاین به عنوان با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات برپا نموده است تا به این ترتیب به عنوان مرجع معتبر در زمینه انواع لوله و اتصالات، در خدمت شما مشتریان عزیز باشد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123401

به "لوله آنلاین فروشگاه اینترنتی لوازم و تجهیزات آبیاری به قیمت روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوله آنلاین فروشگاه اینترنتی لوازم و تجهیزات آبیاری به قیمت روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید