لوئیز: صلاح اعتراف کرد که پیراهنش را نکشیدم

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع برزیلی آرسنال عنوان نمود، خطایی در صحنه پنالتی روی محمد صلاح مرتکب نشده و داور در آن صحنه اشتباه کرد.

لوئیز: صلاح اعتراف کرد که پیراهنش را نکشیدم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، در حساس ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر انگلیس لیورپول و آرسنال برابر هم به میدان رفتند که قرمزهای آنفیلد سربلند از زمین بیرون آمدند و با نتیجه 3 بر یک حریف خودشان را شکست دادند. ماتیپ و محمد صلاح مصری (دو بار) برای لیورپول گلزنی کردند که یک گل صلاح از روی نقطه پنالتی بود.

داوید لوئیز، مدافع برزیلی آرسنال درباره پنالتی اعلام شده برای لیورپول گفت: من فکر می کنم آن پنالتی و گل دوم حریف، بازی را کشت و تمام کرد. خود صلاح هم حس نکرد که من پیراهن او را کشیدم. این یک کار غریزی برای مهاجم ها شده که در این مواقع با کوچکترین کشیدن که حتی خودشان هم حس نمی نمایند به زمین بیفتند. به همین خاطر بود که با صلاح صحبت کردم و او به من گفت حس نکرده که من پیراهن او را کشیدم. به داور هم نمی توانم اعتراض کنم چون داورها چطور می توانند تشخیص دهند که من پیراهن را نکشیدم و کاری نداشتم. حتی VAR هم در این صحنه ها نمی تواند کمکی به داوران کند. اگر این طور باشد که بازیکنان با لباس خیلی بزرگ می توانند در هر بازی پنالتی بگیرند. در هنگام گل سوم هم نمی توانستم خطا کنم و تیمم را 10 نفره کنم و به دردسر بیندازم.

آرسنال توانسته بود هر دو دیدار ابتدایی خود را در لیگ برتر با برد به سرانجام برساند ولی همچون سال های قبل در آنفیلد نمایش ضعیفی داشت و شکست سنگینی متحمل شد.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43814

به "لوئیز: صلاح اعتراف کرد که پیراهنش را نکشیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوئیز: صلاح اعتراف کرد که پیراهنش را نکشیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید