قول شکوری به یحیی گل محمدی

به گزارش مجله سرگرمی، کادر فنی پرسپولیس با وجود تغییرات مدیریتی باشگاه، همچنان بابت کمبود بعضی امکانات تمرینی این تیم گلایه دارد.

قول شکوری به یحیی گل محمدی

خبرآنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا همچنان با نبود بعضی اقلام در زمین تمرین خود روبروست.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در دوران مدیریت مهدی رسول پناه خواستار رسیدگی به این موضوع شده بود با استعفای وی و حضور جعفر سمیعی در مقام مدیرعاملی همچنان منتظر تهیه پوشاک اعضای تیم و کالاهای مربوط به تمرین است.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگوهای اخیر خود با گل محمدی به وی قول داد هر چه سریع تر درخواست های او را در این زمینه تامین خواهد نمود تا سرخپوشان پایتخت کمترین مشکل را در جهت آماده سازی برای ملاقات فینال لیگ قهرمانان 2020 داشته باشند. شکوری همچنین پرداخت پول به بازیکنان را اولویت باشگاه عنوان نموده تا مانع از اعتراض علنی سرخ ها به دیرکرد در پرداخت قسط اول قراردادهای فصل جاری بعضی از بازیکنان شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس 29 آذرماه امسال ملاقات نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در کشور قطر با قهرمان منطقه شرق برگزار می نماید.

شایان ذکر است ملاقاتهای منطقه شرق آسیا در حال برگزاری در دوحه قطر است تا تکلیف حریف پرسپولیس در فینال معین گردد.

euroro.ir: تور اروپا ارزان قیمت، تور ایتالیا، تور فرانسه، تور اسپانیا

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 121269

به "قول شکوری به یحیی گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول شکوری به یحیی گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید