چرا شجاع از گروه واتس آپ پرسپولیسی ها LEFT داد؟

به گزارش مجله سرگرمی، شنیدیم شجاع خلیل زاده در اقدامی معنی دار ازگروه واتس آپ بازیکنان پرسپولیس LEFT داد! معمولاً بازیکنان، مربیانی و افرادی گروه های داخلی واتس آپی تیم ها را ترک می نمایند که قصد جدایی داشته یا به تیم دیگری پیوسته باشند. به نظر می رسد حرکت اخیر مدافع حالا ملی پوش پرسپولیس هم به همین دلیل بوده باشد.

چرا شجاع از گروه واتس آپ پرسپولیسی ها LEFT داد؟

خلیل زاده، مدافع پرسپولیس بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به میزبانی دوحه و رسیدن با سرخپوشان به فینال این رقابت ها مورد توجه باشگاه های قطری قرار گرفته است. خاطرتان باشد چند روز پیش نشریه الشرق قطر اطلاع داد: شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس گزینه الریان است و محتمل است به زودی به این تیم منتقل گردد. بعد از جدایی جایک لی، مدافع کره جنوبی از این تیم سران باشگاه الریان به دنبال جایگزینی مناسب برای این بازیکن هستند. خلیل زاده، مدافع ملی پوش پرسپولیس می تواند بهترین گزینه برای جانشینی این بازیکن کره ای باشد. به همین خاطر این مدافع ایرانی در آستانه انتقال به لیگ ستارگان قطر واقع شده است.

ظاهراً این تیم قطری حاضر است برای یک فصل بازی شجاع خلیل زاده مبلغ یک میلیون و 800 هزار دلار پول بدهد. شجاع با پرسپولیس قرارداد دارد، اما بندی در قرارداد خودش گنجانده که به او اجازه می دهد با پرداخت مبلغ 400 هزار دلار از این تیم جدا گردد. در حال حاضر هم این مدافع خوش نقش و گلزن می تواند 400 هزار دلار به پرسپولیس بپردازد و یک میلیون و 400 هزار دلار نیز در جیب خودش بگذارد. شاید بد نباشد بدانید خلیل زاده پس از اتمام مسابقات لیگ هجدهم اولین نفری بود که قراردادش را تمدید کرد. او که بازیکن صاف و صادقی است با رقمی زیر 2 میلیارد تومان قراردادش را تمدید کرد در حالی که چند روز بعد بازیکنانی در سطح پایین تر از شجاع قراردادی بالاتر بستند. یکی از این بازیکنان زبرو زرنگ با نشان دادن عکسی همراه با مالک تراکتور تبریز، پیروز شد قراردادش را به 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برساند.

این بازیکن از صندلی ثابتی هم در تیم برخوردار نبود و در ادامه هم مصدوم شد. وقتی خبر این قرارداد سنگین 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی به گوش شجاع رسید تازه متوجه شد چقدر سادگی به خرج داده است. خلیل زاده به عشق پرسپولیس زیر 2 میلیارد تومان بست در شرایطی که همبازی نیمکت نشین یک میلیارد و 500 میلیون تومان بیشتر با باشگاه بسته بود. این مدافع گلزن در همان مقطع مدعی شد از 10 بازیکن پرسپولیس قراردادی کمتر بسته است! شاید همان رکبی که خلیل زاده در انتها لیگ هجدهم خورد باعث شده باشد او این بار به فکر خودش و خانواده اش باشد و با قطری ها مذاکره کند. البته گفتنی است آن قرارداد زیر 2 میلیارد تومان شجاع خلیل زاده و اتفاقاتی که رُخ داد مربوط به دوران قبل از مهدی رسول پناه و زمان ایرج عرب بوده است.

منبع: خبرورزشی

tafatton.ir: تفطن، گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

faceraz.ir: فیس راز | مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

batask.ir: باتسک | مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: فرارو
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 113261

به "چرا شجاع از گروه واتس آپ پرسپولیسی ها LEFT داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا شجاع از گروه واتس آپ پرسپولیسی ها LEFT داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید