قم شنبه 17 اسفند تعطیل شد

به گزارش مجله سرگرمی، اداره کل مدیریت بحران استانداری قم با صدور اطلاعیه ای بیان کرد که تمام مراکز آموزشی و اداری قم شنبه 17 اسفند تعطیل است.

قم شنبه 17 اسفند تعطیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: با تصویب ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات به بحران استان قم تمامی دانشگاه ها، مدارس، مهدکودک ها و دستگاه های اجرایی استان و بانک ها به غیراز نهادهای امدادی، اورژانسی و واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان استان در روز شنبه 17 اسفندماه تعطیل خواهند بود.

شنیده شده، ضدعفونی تمام معابر شهر قم درروزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده علت این تعطیلی بوده است. و از مردم استان خواسته شده تا در این روزها از منازل خود خارج نشوند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم روز دوشنبه در گفت وگویی گفت: در حال حاضر 830 نفر مبتلا یا مشکوک به کرونا در قم بستری هستند، در استان 256 مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در استان شناسایی و از هزار و چهار مورد نیز نمونه برداری شده است.

علی اِبرازه با اشاره به این که تا به امروز حدود 30 تن از شهروندان قم براثر ابتلا به این بیماری جان باخته اند، اضافه نمود: در حال حاضر بیمارستان های کامکار، فرقانی، علی ابن ابیطالب(ع)، امام رضا(ع) و شهید بهشتی به بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا اختصاص دارد.

وی اعلام نمود: به طور متوسط در روزهای اخیر روزانه 200 مورد جدید مبتلا یا مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری و حدود 200 تن بهبودیافته هم ترخیص می شوند.

بیماری کرونا ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک تر از آنفلوانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه شده، بیش ازپیش مورد تأکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 36620023، 36620999، 36706030 و 36704368 (با پیش شماره 025) تماس بگیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 74691

به "قم شنبه 17 اسفند تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قم شنبه 17 اسفند تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید