قدوس، رقیب پایت در جدول پاسورهای لیگ فرانسه

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، سامان قدوس که به تازگی به امی ین پیوسته خیلی زود به ستاره این تیم فرانسوی تبدیل گردیده. او چهارشنبه شب ستاره بازی مقابل رن بود و هر دو گل امی ین را ساخت تا این تیم از منطقه سقوط جدا گردد و بعد از دو شکست نفس راحتی بکشد.

قدوس، رقیب پایت در جدول پاسورهای لیگ فرانسه

امی ین با دو باخت متوالی مقابل لیل و استراسبورگ در بحران بود و در استادیوم خانگی چاره ای جز دریافت سه امتیاز نداشت. مهاجم تیم ملی بازی را به عنوان گوش راست آغاز کرد و خیلی زود توانست تکنیکش را به رخ بکشد. ضربه کاشته او در اواسط نیمه اول به زیر تیر افقی خورد و به زمین برگشت و چیزی نمانده بود گل دیدنی او مقابل لیل تکرار گردد.

پس از تساوی بدون گل در نیمه اول امی ین موفق شد در 20 دقیقه نخست نیمه دوم به دو گل برسد. دو گلی که هر دو را سامان ساخت. او در دقیقه 52 با سانتری دقیق گناهوره را در موقعیت گل قرار داد و در دقیقه 66 کرنر او روی سر گوئانو نشست تا امی ین دو بر صفر پیش بیفتد.

در این دقایق گزارشگر فرانسوی به علاقه اول فصل رن به سامان قدوس اشاره نمود؛ انتقالی که ناموفق ماند. گزارشگر بین اسپرت همچنین گفت که سامان بهترین بازیکن امی ین در این بازی بوده.

در این دقایق رن ده نفره شد تا کارش دشوار گردد، با این حال گرنیه، هافبک سابق لیون و تیم ملی فرانسه موفق شد در دقیقه 81 فاصله را کمتر کند.

امی ین با این تساوی 7 امتیازی شد و به رده پانزدهم صعود کرد. این تیم شنبه شب با کان بازی می نماید که هفت امتیازی است و یک پله پایین تر واقع شده است.

سامان از هفته سوم به امی ین پیوست و تنها پنج بار برای این تیم بازی نموده، ولی در همین زمان توانسته دو گل بزند و دو پاس گل بدهد. این آمار برای تیم نسبتا ضعیفی که در نیمه پایینی جدول است، بسیار امیدوارکننده است و اگر تا آخر فصل ادامه داشته باشد قطعا می تواند انتقال او به تیمی بزرگتر را تسهیل کند.

واکنش ها به درخشش سامان

سایت رسمی لیگ فرانسه پس از این بازی درباره درخشش ستاره ایرانی امی ین نوشت: سامان قدوس با دو پاس گلی که مقابل رن داد رسما وارد جدول پاسورهای لیگ فرانسه شد که دیمیتری پایت با 4 پاس گل در صدر آن واقع شده است. امی ین که تابستان سال جاری یارگیری خوبی کرد، میوه هایش را برداشت می نماید. علاوه بر ادی گناهوره (دو گل، یک پاس گل) و امیل کرافت (یک گل، یک پاس گل)، تیم منطقه پیکاردی حالا می تواند روی سامان قدوس، ملی پوش 25 ساله ایرانی حساب کند که در جام جهانی هم حاضر بود. او مقابل رن دو پاس گل داد و توانسته در پنج بازی روی 4 گل تیمش اثر مستقیم داشته باشد. او یک متخصص ضربات ایستگاهی هم محسوب می گردد. 50 درصد حرکات موثر او روی این ضربات بوده (یک گل روی ضربه ایستگاهی و یک پاس گل روی کرنر). او با دو پاس گلی که مقابل رن داد در رده بیست و یکم جدول پاسورها نهاده شد.

روزنامه اکیپ هم به درخشش قدوس پرداخت و مهاجم ایرانی در تیم منتخب هفته هفتم نهاده شد. نشریه معتبر اکیپ علاوه بر اینکه قدوس را بهترین بازیکن دیدار با رن معرفی کرد، به این بازیکن نمره 7 از 10 را داد تا او در تیم منتخب هفته هفتم لیگ فرانسه قرار بگیرد.

درخشش سامان شنبه شب هم می تواند ادامه داشته باشد و خودش را در جدول گلزنان و پاسورهای لیگ فرانسه بالاتر بکشد. او حالا به مهره کلیدی تیمش تبدیل گردیده و پلیسیه در بازی مقابل رن او را در دقیقه 82 تعویض کرد تا بتواند برای این بازی بیشتر استراحت کند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1149

به "قدوس، رقیب پایت در جدول پاسورهای لیگ فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوس، رقیب پایت در جدول پاسورهای لیگ فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید