آرتور ملو ال کلاسیکوی برگشت جام حذفی را از دست داد

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا به بازی برگشت این تیم مقابل رئال مادرید در کوپا دل ری نخواهد رسید.

آرتور ملو ال کلاسیکوی برگشت جام حذفی را از دست داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، آرتور ملو هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا مصدوم شده و است و بین 3 تا 4 هفته خانه نشین خواهد شد. به این ترتیب او بازی برگشت آبی و اناری ها مقابل رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا را از دست خواهد داد.

آرتور مله از ناحبه عضله دو سر پای چپ مصدویم شده است و احتمالاً تا یک ماه قادر به همراه تیم تحت راهنمایی ارنساتو والورده نخواهد بود. این در حالیست که بارسلونا 19 روز دیگر میهمان رقیب دیرینه اش خواهد بود. بارسلونا در هفته پیش رو نیز در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مصافی حساس با لیون فرانسه خواهد داشت.

این دومین مصدومیت آرتور از زمان پیوستن او به بارسلونا در تابستان سال 2017 است. این هافبک برزیلی پیش از این در ماه نوامبر از ناحیه عضله نزدیک کننده آسیب دید که او را برای 15 روز خانه نشین کرد.

بارسلونا در مدت خانه نشینی آرتور در لالیگا نیز به مصاف اتلتیک بیلبائو، رئال وایادولید و سویا می رود و در تاریخ 11 اسفند نیز در لیگ میهمان رئال مادرید خواهد بود. این بدان معناست که آرتور ممکن است دو مصاف تیمش با رئال مادرید که در فاصله 3 روز برگزار می گردد را از دست بدهد.

همچنین دیه گو یورنته هافبک رئال مادرید هم در ال کلاسیکوی رفت جام حذفی مصدوم شد و به احتمال فراوان به دیدار برگشت نخواهد رسید.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12236

به "آرتور ملو ال کلاسیکوی برگشت جام حذفی را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتور ملو ال کلاسیکوی برگشت جام حذفی را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید