فیلم ، تظاهرات کارکنان بخش سلامت در پاریس

به گزارش مجله سرگرمی، گروهی از کارکنان بخش سلامت شهر پاریس در اعتراض به شرایط کاری و بودجه رسانی دولت فرانسه برای این بخش، به تظاهرات پرداختند.

فیلم ، تظاهرات کارکنان بخش سلامت در پاریس

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری فارس، گروهی از کارکنان بخش سلامت شهر پاریس فرانسه امروز (سه شنبه) در خیابان های این شهر تظاهرات کردند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس گزارش هایی، این کارکنان درمانی در این تظاهرات به قطع حقوق خود اعتراض و کمبود تجهیزات و نیروی کار در بخش هایی از بیمارستان ها را محکوم کردند.

این تظاهرات که از نظر قانونی غیرمجاز شمرده شده، در حالی در پاریس برگزار گردید که اعتراضات در فرانسه از ماه مه سال جاری بعد از اینکه دولت این کشور محدودیت ها و تعطیلی های مربوط به کرونا را برداشت همچنان ادامه دارند.

اسپوتنیک نوشت، این اعتراضات که در سطح ملی برگزار گردیده اند از سوی اتحادیه های کار گری فرانسه سازماندهی شده و تصاویر آن نشان می دهند که کارکنان درمانی و بهداشتی به شکلی غیر قانونی در این اعتراضات حضور دارند.

اولیور وران وزیر بهداشت فرانسه در ماه مه مطرح نمود که دولت این کشور اقداماتی در مقیاس عظیم و تا حدی ریشه ای را باید انجام دهد تا نظام سلامت در این کشور بهبود یابد.

وران وعده داده بود که حقوق کارکنان درمانی در بیمارستان ها و خانه های سالمندان به عنوان بخشی از برنامه دولت فرانسه برای (بهبود) نظام سلامت، افزایش خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 مرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 96039

به "فیلم ، تظاهرات کارکنان بخش سلامت در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، تظاهرات کارکنان بخش سلامت در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید