فولادین ذوب آمل با همان ترکیب قبلی به میدان می رود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رقابت های مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی صبح روز 16 آذرماه و رقابت های رده بندی و فینال عصر همان روز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

فولادین ذوب آمل با همان ترکیب قبلی به میدان می رود

بر این اساس ابتدا تیم های فولادین ذوب آمل و امیدهای لرستان و سپس تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و سینا صنعت ایذه در مرحله نیمه نهایی به میدان می فرایند که تیم های برنده راهی دیدار فینال و تیم های بازنده نیز راهی دیدار رده بندی خواهند شد.

به همین علت حسن حسین زاده سرمربی تیم کشتی فرنگی فولادین ذوب آمل درباره آخرین شرایط تیمش گفت: ما تمرینات خود را در آمل شروع کرده ایم. قرار است چند روز قبل از شروع مسابقات مرحله نیمه نهایی اردویی را نیز در تهران داشته باشیم.

وی تاکید کرد: حریفان مهره چینی می کنند اما ما با همان کشتی گیران خودمان برای مرحله بعد آماده می شویم. بچه های ما باانگیزه هستند و شرایط خوبی دارند. همچنین 25 درصد قرارداد کشتی گیران پرداخت شده که که امیدوارم در مرحله نیمه نهایی کشتی های خوبی به نمایش بگذارند.

حسین زاده همچنین در انتها با اشاره به چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: با برگزاری انتخابی حق به حق دار می رسد و جای حرف و حدیث باقی نمی ماند، با توجه به مسابقاتی که تعریف شده همه آنهایی که می خواهند خود را نشان دهند می توانند در رقابت هایی که اعلام شده شرکت کنند و اگر کشتی گیری بگوید جا مانده، بهانه است.

به گزارش خبرنگاران، یکی از نکات قابل توجه در تدارک برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، اقدامات وسیع و تمهیدات ویژه فدراسیون کشتی به منظور جلوگیری از معضل بزرگ و جدی دوپینگ است. بر این اساس مأموران ستاد مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) با توجه به تعامل مطلوب با فدراسیون کشتی حضور پُررنگی در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی خواهند داشت و نسبت به انجام تست دوپینگ به صورت گسترده اقدام خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164182

به "فولادین ذوب آمل با همان ترکیب قبلی به میدان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولادین ذوب آمل با همان ترکیب قبلی به میدان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید