فوتبال دنیا، مذاکرات رئال مادرید با آنتونیو کونته به بن بست خورد، سولاری و مارتینس محتمل ترین گزینه های جانشینی لوپتگی

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - مذاکرات باشگاه رئال مادرید با سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال چلسی به بن بست خورده و دو گزینه دیگر به کاندیداهای اصلی راهنمایی کهکشانی ها تبدیل شده اند.

فوتبال دنیا، مذاکرات رئال مادرید با آنتونیو کونته به بن بست خورد، سولاری و مارتینس محتمل ترین گزینه های جانشینی لوپتگی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، دردسری دیگر به دردسرهای قبلی فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید برای نجات این تیم از بحران اضافه شد.

در حالی که نظر می رسید کونته ظرف امروز یا فردا به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید معرفی گردد، آخرین گزارش های حاکی از آن است که مذاکرات او با فلورنتینو پرس به بن بست خورده است و موانعی که برای پیوستن این مرد ایتالیایی به کهکشانی ها وجود دارد بیشتر و بزرگتر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می رسید. در این باره گفته می گردد رئال مادرید و کونته روی مدت و مبلغ قرارداد به اختلاف خورده اند. کونته خواستار مدتی طولانی با تضمین های لازم بوده که این مورد با مخالفت پرس روبرو شده است.

اگرچه هنوز چیزی نه درباره اخراج لوپتگی و نه درباره به بن بست خوردن مذاکره با رئال مادرید به صورت رسمی از سوی این باشگاه اعلام نشده است، رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که سانتیاگو سولاری و روبرتو مارتینس حالا گزینه های اصلی جانشینی خولن لوپتگی هستند. پرس قرار است امشب با دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه درباره اخراج لوپتگی و گزینه های جانشینی او مذاکره کند. این در حالیست که لوپتگی امروز در شرایط عادی بازیکنان رئال مادرید را تمرین داد.

در هر صورت چیزی که اکنون قطعی به نظر می رسد این است که سولاری در بازی بعدی رئال مادرید که چهارشنبه شب در جام حذفی اسپانیا مقابل ملیا است، روی نیمکت قهرمان فصل گذشته اروپا خواهد نشست . جدول رده بندی لالیگا

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5491

به "فوتبال دنیا، مذاکرات رئال مادرید با آنتونیو کونته به بن بست خورد، سولاری و مارتینس محتمل ترین گزینه های جانشینی لوپتگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مذاکرات رئال مادرید با آنتونیو کونته به بن بست خورد، سولاری و مارتینس محتمل ترین گزینه های جانشینی لوپتگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید