آلگری سرمربی رئال مادرید می گردد، زیدان سرمربی یوونتوس

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر اجرایی پیشین باشگاه یوونتوس مدعی شد آلگری در این تابستان یوونتوس را ترک خواهد نمود و به جای او زیدان راهنمایی بانوی پیر را برعهده می گیرد.

آلگری سرمربی رئال مادرید می گردد، زیدان سرمربی یوونتوس

به گزارش خبرنگاران ، لوچانو موجی، مدیر اجرایی پیشین باشگاه یووننتوس در گفت وگو با شبکه تلویزیونی 7 Gold ایتالیا مدعی شد ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی کنونی یوونتوس در حال برنامه ریزی برای قبول راهنمایی سرمربیگری تیم فوتبال رئال مادرید است. در حالی موجی این ادعا را مطرح نموده که خود آلگری پیش از این خبر داده بود که در تابستان اخیر پیشنهاد رئال مادرید برای سرمربیگری کهکشانی ها را رد نموده بود تا مأموریت نیمه تمامش که همان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست را به سرانجام برساند.

موجی همچنین مدعی شد که در صورت جدایی آلگری، زین الدین زیدان که بین سال های 1996 تا 2001 برای بانوی پیر بازی می کرد، سرمربی یوونتوس خواهد شد. گفته می گردد زیدان که یکی از گزینه های سرمربیگری منچستریونایتد برای فصل آینده هم است، پیش از این به مدیران باشگاه یوونتوس قول حضور روی نیمکت این تیم را داده است.

باشگاه رئال مادرید ماه گذشته بود که پس از اخراج خولن لوپتگی، با قراردادی دو و نیم ساله سانتیاگو سولاری را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد، اما شکست های مشابه 3 بر صفر مقابل ایبار در لالیگا و زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا، مدیران باشگاه رئال مادرید برای ادامه همکاری با این سرمربی آرژانتینی مردد نموده است.

در حالی لوچانو موجی مدعی حضور آلگری روی نیمکت رئال مادرید از فصل آینده شده که روزنامه اسپانیایی ال پایس هم روز گذشته از مذاکره سران باشگاه رئال مادرید با ژوزه مورینیو برای بازگرداندن وی به سانتیاگو برنابئو خبر داده بود.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8698

به "آلگری سرمربی رئال مادرید می گردد، زیدان سرمربی یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری سرمربی رئال مادرید می گردد، زیدان سرمربی یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید