فوتبال دنیا، جوردی آلبا: با لوئیس انریکه هیچ اختلاف و مسئله ای ندارم، الان بیشتر از همه برای بازی در تیم ملی هیجان دارم

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - دفاع چپ تیم فوتبال بارسلونا می گوید اینکه در اردوی های قبلی تیم تحت راهنمایی لوئیس انریکه حضور نداشته به دلیل داشتن اختلافات قدیمی با سرمربی سابق آبی و اناری ها نیست.

فوتبال دنیا، جوردی آلبا: با لوئیس انریکه هیچ اختلاف و مسئله ای ندارم، الان بیشتر از همه برای بازی در تیم ملی هیجان دارم

به گزارش خبرنگاران، جوردی آلبا بعد از دعوت شدن به اردوی تیم ملی اسپانیا تأکید کرد که با لوئیس انریکه سرمربی این تیم هیچ مسئله ای ندارد. انریکه ماه جولای به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا انتخاب شد اما از آن موقع تا این هفته دفاع چپ بارسلونا را دعوت ننموده بود و خیلی ها این موضوع را به اختلافاتی که این دو نفر در زمان مربیگری انریکه در بارسلونا (2014 تا 2017) داشتند نسبت دادند.

بعد از غیبت در 4 بازی اول تیم ملی اسپانیا زیر نظر انریکه، حالا آلبا دوباره دعوت شده است و می تواند در لیگ ملت های اروپا مقابل کرواسی و در یک بازی دوستانه مقابل بوسنی و هرزگوین به میدان برود. او می گوید که دلیل دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا اختلاف داشتن با انریکه نبوده است، اختلافاتی که باعث شد مدافع سابق والنسیا در آخرین فصل مربیگری انریکه در بارسلونا، برای مدتی قابل توجه نیمکت نشین گردد.

آلبا گفت: دعوت شدن به تیم ملی همیشه هیجان انگیز است اما این بار هیجان انگیزتر. من با انریکه هیچ مشکل و اختلافی ندارم. او در بارسلونا خیلی به من یاری کرد و من هیچکسی را نمی شناسم که از او بد گفته باشد. من هرگز با انریکه یا دستیارانش مسئله ای نداشته ام. ما یکدیگر را خیلی خوب می شناسیم و این باید همکاری باید به سود هر دوی ما باشد. او سرمربی است که جام های زیادی برده است و شخصیت فوق العاده ای داشته است. شیوه تعامل او با بازیکنانش بسیار خوب است. من بدون شک بابت تمام پیغام ها و حمایت هایی که از من اجرا شده تشکر می کنم. مقطع کنونی برای من و تیم بسیار هیجان انگیز است.

پیش از این هم لوئیس انریکه شائبه اختلاف داشتن با آلبا را رد نموده و به خبرنگاران درباره مدافع بارسلونا گفت: جوردی آلبا؟ او در این اواخر در سطح بسیار بالایی بازی نموده است اما او همیشه در چنین سطحی بوده است.

آلبا که 66 بازی ملی در کارنامه دارد، یکی از بازیکنان تیم ملی اسپانیایی بود که قهرمان یورو 2012 شد و در بازی فینال آن رقابت ها گلزنی هم کرد. او در جام جهانی 2014 و 2018 نیز ماتادورها را همراهی کرد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6457

به "فوتبال دنیا، جوردی آلبا: با لوئیس انریکه هیچ اختلاف و مسئله ای ندارم، الان بیشتر از همه برای بازی در تیم ملی هیجان دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، جوردی آلبا: با لوئیس انریکه هیچ اختلاف و مسئله ای ندارم، الان بیشتر از همه برای بازی در تیم ملی هیجان دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید