فروشگاه رباتیک را ببینید

به گزارش مجله سرگرمی، والمارت با استفاده از ماشین آلات برای انجام سفارشات مواد غذایی و افزودن دستگاه های قفسه اسکن به بیش از 650 فروشگاه در کوشش است تا از آمازون جلو بزند.

فروشگاه رباتیک را ببینید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، والمارت با استفاده از ماشین آلات برای انجام سفارشات مواد غذایی و افزودن دستگاه های قفسه اسکن به بیش از 650 فروشگاه در کوشش است تا از آمازون جلو بزند.

وال مارت، شرکت خرده فروشی آمریکایی است، که دارای بزرگ ترین شبکه فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها در دنیا است.

این شرکت در میان بزرگ ترین شرکت های دنیا در رده اول واقع شده است؛ در سال اقتصادی 2019 شرکت والمارت با فروشی معادل 514 میلیارد دلار، به عنوان بزرگترین شرکت دنیا بر پایه میزان درآمد، شناخته شد.

وال متارت برای رقابت با آمازون از ربات های موجود در فروشگاه های خود استفاده می نماید؛یک سیستم روباتیک در حال اجرا سفارشات مواد غذایی در Supercenter در نیوهمپشایر است.

دستگاه های اسکن قفسه نیز به 650 فروشگاه دیگر در سراسر کشور اضافه می شوند تا میزان رباتیک بودن فروشگاه ها افزایش یابد.

این تغییر جهت کاهش هزینه ها، بهبود عملکرد فروشگاه ها و کسب اعتبار در نبرد اتوماسیون است.

والمارت اعلام نمود چرخ های اتوماتیک رباتیک به نام Alphabots را در یکی از سوپراستورهای خود در نیوهمپشایر در سال 2018 گنجانیده است.

از چرخ دستی های رباتیک برای بازیابی وسایل، یخچال و فریزر منجمد شده برای مواد غذایی آنلاین استفاده می گردد.

پس از بازیابی محصولات، Alphabot آنها را به محل کار می برد که در آن کارمند انسانی سفارش را آنالیز و کیسه می نماید و درنهایت آن را برای تحویل می فرستد.

مردم همچنین وظیفه انتخاب محصولات و سایر محصولات تازه را به صورت دستی بر عهده دارند، اما گفته می گردد Alphabot به فرایند بازیابی برای سایر موارد آسان تر و سریع تر یاری می نماید.

انتهای پیغام/

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66827

به "فروشگاه رباتیک را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه رباتیک را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید